Ja zeg nou zelf; jouw moeder gaat de pijp uit en ik condoleer je ermee.......voel jij je dan beter?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:36 schreef bluebit het volgende:
is ook lekker sociaal begaan als je geen reactie krijgt om je met een verlies te condoleren...
Ik heb me op 17 juli 2001 ook niet echt aangemeldt op Fok! met in mn achterhoofd de intentie te hebben een aanvulling te wordenquote:dit topic is overigens ook niet echt een aanwinst voor de database...
Liever dat dan een verjaardagstopic.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:31 schreef vosss het volgende:
Ik bedoel neem een willekeurig topic dat gaat over iemand die de pijp uit gegaan is en er wordt 255 "gecondoleert!", "Sterkte!", "Ik leef met je mee!" en meer van zulks soort nietszeggende toevoegingen geblaat!
Doel bereiktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb me op 17 juli 2001 ook niet echt aangemeldt op Fok! met in mn achterhoofd de intentie te hebben een aanvullig te worden
Succes!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef vosss het volgende:
ff naar de winkel boodschappen doen; brb
Ik heb zojuist een pizza op de kop getikt!quote:
Een baggerpizza?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pizza op de kop getikt!
Onderbouw dat is dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En jij, TS, jij hebt geen greintje fatsoen in je sodemieter, en dat irriteert mij mateloos....
Foto.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pizza op de kop getikt!
Ben jij een heks/gothic?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En jij, TS, jij hebt geen greintje fatsoen in je sodemieter, en dat irriteert mij mateloos....
TS ik hoop dat je de builenpest krijgt en dat je bijna dood gaat maar op het laat toch beter wordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:31 schreef vosss het volgende:
Zie de TT enzo.
Waarom word daar eik op gekankert dat het allemaal maar loze vulling van de database is?
Ik bedoel neem een willekeurig topic dat gaat over iemand die de pijp uit gegaan is en er wordt 255 "gecondoleert!", "Sterkte!", "Ik leef met je mee!" en meer van zulks soort nietszeggende toevoegingen geblaat!
Dát is toch ook loze opvulling. Ik bedoel wat voor een klootviool ben je als je daar iets aan hebt?
255x gecondoleert. De tering, flikker een leeg schrift en een pen neer bij de koffietafel zodat daar iedereen "gecondoleert!", "Sterkte!", "Ik leef met je mee!" in kan kalken, terwijl je zelf lekker de pens volvreet.
Heb je daarna mooi thuis wat om te lezen als je het zo nodig hebt.
ps: ja ik stoor me hier aan. Tussen alle baggerreacties zitten vaak ook nog een hoop leuke, maar dat is hier in zulks gevallen niet echt aan de orde (of je moet necrofiel zijn ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |