alles liep vast hierquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
alles liep vast hier, dus ik laat het maar ff..
OS kan het niet vinden en zit in een internetcafe!![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
INBREKEN op de radio!!!we will now take over your radioooooooooooooooooooo
He ?!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb net uit betrouwbare bron dat Mirage en Oversight thuis zitten...
je hebt niets gemistquote:
Dank je wel, ik luister alweerquote:
fijn dat je nog contact met haar hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef senesta het volgende:
Mijn tante belde, het is de enige van de familie van de kant van mijn vader waar ik nog contact mee heb en ik ben best erg op haar gesteld.
Mijn vader is in 2003 overleden en telkens als ik haar spreek moet ik toch nog even slikken, het gesprek komt toch altijd nog even op hem.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
daar komt yvonne
ik zet het maar hier neer dan.quote:
Gecondoleerd OS en Miragequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zet het maar hier neer dan.
Ik wil niemand voor zijn of weet ik veel wat.
Maar dit is geen leuke grap. Dit is ranzig.
OS moeder is vanochtend overleden en ze hebben een vreselijk zware dag achter de rug en Fok! is wel het laaaaatste waar ze nu aan denken.
ach jeequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OS moeder is vanochtend overleden en ze hebben een vreselijk zware dag achter de rug en Fok! is wel het laaaaatste waar ze nu aan denken.
Echt waarquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik snap er de ballen ook niet van! wat men hier nou weer mee wil bereiken, ben er gewoon stil vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb die kutradio gelijk uitgezet![]()
Waarom doen ze dit ?!? Er is toch ook over gesproken hier op Fok.
OK, dat zou misschien nog kunnen. Maar ze kunnen het nu in het topic lezen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je of fok radio heeft luisteraars nodig.... of der is iemand fok radio aan het naaien
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het eerder al verteld op de chat... maar ze luisteren gewoon niet
Contact was altijd moeilijk met mijn vaderquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fijn dat je nog contact met haar hebt
vind je het moeilijk als het gesprek op je vader komt? Alhoewel ik me goed kan voorstellen dat het verdriet nog redelijk 'vers' is.
![]()
Nu wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het eerder al verteld op de chat... maar ze luisteren gewoon niet
Wow heftig hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Het contact met mijn vader is altijd problematisch geweest.
Hij liet het vaak afweten, kwam niet opdagen, soms jaren niet.
Toen ik 17 was had ik eindelijk weer redelijk contact met hem en in die tijd leerde hij een nieuwe vrouw kennen (lees gekozen uit de peruaanse bruidencatalogus), hij liet haar naar nederland komen en toe wist hij nog niet eens hoe ze heette![]()
Toen ik 18 was ging ik bij mijn vriend weg (mijn stiefvader heeft mij met 17 jaar het huis uit getrapt) en belde hem om mijn nieuwe adres te melden, maar voor ik het hem kon vertellen vertelde hij mij dat hij geen tijd meer voor me had, helemaal niet meer![]()
Afijn toen hij hoorde dat ik zwanger was van joey heeft hij nog wel eens tegen mijn moeder gezegd dat ik hem maar weer moest bellen waarop ik (tegen mijn moeder) zei dat ik geen wegwerpdochter was die hij kon op laten draven als hij wilde en kon dumpen als hij daar zin in had.
Maar goed toen Joey was geboren heb ik hem als opening nog wel een geboortekaartje gestuurd, daar is hij niet op in gegaan![]()
Op donderdag 11 december 2003 kreeg ik een telefoontje 's ochtends dat hij de avond ervoor op 54 jarige leeftijd aan een hartinfarct was overleden.
In zijn huis lagen fotoboeken van mij en mijn zus, een foto van mij op zijn slaapkamer en het geboortekaartje van joey prominent op zijn bureau(ik heb hem erom gehaat
)
Zijn "vrouw" had in die avond al alle waardevolle spullen uit zijn huis gehaald en omdat ze haar vakantie niet wilde verzetten is mijn vader die zaterdag al gecremeerd![]()
In zijn nieuwste agenda die op zijn bureau lag stonden mijn en mijn zus d'r verjaardag aangestreept, als je weet dat ik in mijn hele leven nog nooit een kaartje of telefoontje van hem heb gehad op mijn verjaardag is dat op zijn zachts gezegd opmerkelijk.
Het heeft me veel tijd gekost om hier een beetje mee om te kunnen gaan![]()
MAAR ik kan het wel, ik hou weer van hem en het gekke is dat hij nu dichterbij lijkt dan hij bij leven ooit is geweest![]()
Ik had hem net weg gehaald, ik wil de aandacht niet teveel op mezelf vestigen nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jeej Senesta, wat een verhaal. Wat erg om dat allemaal te hebben moeten meemaken.
Het allermooiste aan je post vind ik de laatste zinnen:
[..]
Ik vind het geweldig dat het je gelukt is om hier mee om te leren gaan, en dat je weer van hem bent gaan houden. En hij is vast en zeker dicht bij je.
Ik vind je een bijzondere en heel lieve vrouw.
dat deed je niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had hem net weg gehaald, ik wil de aandacht niet teveel op mezelf vestigen nu.
Bedankt voor je berichtje in ieder geval![]()
Welterusten en slaap lekkerquote:
Ik ook, welterusten allemaal, misschien nog tot morgenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar es opzoeken. Iedereen welterusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |