quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ja. In dit nieuwe topic moet ik er ook maar even mee gaan spammen:
Andy Kaufman
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa'sAndy
Kaufman
Adoratie
.
Mind the PI, Bupatih![]()
Zo laat nog..... misschien over 3 weken een keertje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef Claudia_x het volgende:
Je mp3'tjes categoriseren, wyccie.
Hoezo nóg slechter? Die perenijsjes waren een goed idee, zei je.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Nee. Dat is een nog slechter idee.
GEEN goed idee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Hoezo nóg slechter? Die perenijsjes waren een goed idee, zei je.
Weet je wat? De volgende keer lees ik gewoon iets beter, oké?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
GEEN goed idee!
Nee, gewoon zoiets waarvan je denkt: "Hee, dat is leuk!"quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:36 schreef Claudia_x het volgende:
Toch niet iets om te doen met je leven, he? Of bedoel je zoiets als een hobby?
Samen met broer naar de kroeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon zoiets waarvan je denkt: "Hee, dat is leuk!"
Dacht je nu echt dat als ik over spannende goede ideeën beschikte, dat ik dan op zaterdagavond thuis zou zitten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm, en nu een iets spannender goed idee?
Hé, dat is leuk!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Claudia_x het volgende:
Samen met broer naar de kroeg?
Bijhouden van een eetdagboek, inschrijven op een datingsite, een vakantie boeken voor de herfstvakantie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wil nergens een goed idee voor hebben. Ik wil dat jullie zomaar uit het niets met een goed idee komen. Voor wat je maar wilt. Alles kan.
Ik zou je er binnen een halve minuut weer uitgooien!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat je bij ze thuis komt en een systeem bedenkt voor de cd's, dvd's, de post, het kantoor, de keuken, hun dagindeling.
Voet tusen de deurquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Ik zou je er binnen een halve minuut weer uitgooien!
Fantastisch, inderdaad! Maar dan wel dat van mij.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het is toch heel fijn om een systeem te hebben?
Ik kan heel hard duwen.quote:
Goh, je bent wel fanatiek in je nieuwe baan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ik nog véél harder.
Ja, ik ben de beste in mijn vakgebiedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Goh, je bent wel fanatiek in je nieuwe baan.
En je bent nog niet eens aangenomen.
Inderdaad! Heeft iemand zijn adres?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Heb je toch verdorie zomaar je goede idee, zeg.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[Showcase] Duistere dingetjes, Mwhuhaha }) ...
![]()
![]()
.
Ik loer slechts zijdelings wat mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je gekeken Augie???????
Ik dacht dat Claudia en ik de enige waren van LPT...
Klopt. Is er een manier hoe ik dit goed kan maken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
Dat was niet zo aardig he?
Nóg niet.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
¤2.075,26
Zo. Heb ik het nu goed gemaakt?
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Wat moet ik nog meer doen dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...
Dan moet ik eerst weten hoe wyccie eruit ziet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...
Hmmm, doe mij die 2000 euro dan maar gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet ik eerst weten hoe wyccie eruit ziet.
Hé, hé, vergeet 'onbekende' niet, hè.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef broer het volgende:
Ik vind het niet tof dat je wyccie 'één of andere zwerver' noemt, Bupa. [afbeelding]
In dat geval zou het een combinatie moeten zijn vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
Ah, ik zie dat jij in de tussentijd al aan je eigen wyccie-smiley hebt gewerkt. Ziet er goed uit!
Je kan je wel verstoppen tussen zes andere booskijkende smileys, maar ik zie je heus wel, hoor!quote:
Nope. En volgens mij zou dat ook een gedrocht van een smiley opleveren!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval zou het een combinatie moeten zijn vanen
. Heb je die niet op voorraad?
kortom, precies wycciequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. En volgens mij zou dat ook een gedrocht van een smiley opleveren!
Als ze het in Nijmegen zou laten doen, weet ze dat ik langskom om te gluren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom Den Haag eigenlijk?? Ze woont toch in Nijmegen, of daar in de buurt??
Hmm ja, ik zou ook komen glurenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze het in Nijmegen zou laten doen, weet ze dat ik langskom om te gluren.
Ik heb mijn hele leven al een jetlagquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Jet lag, AR?
Ik heb het altijd raar gevonden dat je daar niets aan kunt doen. Maar schijnbaar is het toch zo.
ja....quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Jet lag, AR?
Ik heb het altijd raar gevonden dat je daar niets aan kunt doen. Maar schijnbaar is het toch zo.
Doe maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ook! Ook honger bedoel ik. Zal ik nog een nasi speciaal in de magnetron gooien?
Hoeveel tijdsverschil zit er tussen jouw eigen wereldje en de wereld waar wij met ons allen in wonen, dan?quote:
Joh, dat verschilt per dag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Hoeveel tijdsverschil zit er tussen jouw eigen wereldje en de wereld waar wij met ons allen in wonen, dan?
ja, dat die klok verzet wordt maakt mij verder ook niet uit. Alleen het probleem is dat je ineens een uur eerder op je werk moet zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat vind ik zo apart. Dat 1 zo'n uurtje je inwendige klok helemaal op hol kan laten slaan. Als ik de klok 1 uur zou verzetten, zou ik daar echt niks van merken.
Maar jij hebt natuurlijk een veel regelmatiger ritme met je krantenwijk.
Maar je slaapt dan toch ook een uur eerder...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
ja, dat die klok verzet wordt maakt mij verder ook niet uit. Alleen het probleem is dat je ineens een uur eerder op je werk moet zijn
Slaap jij zodra je een bed ziet???quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je slaapt dan toch ook een uur eerder...
Nee, ik slaap nauwelijksquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Slaap jij zodra je een bed ziet???
Maak je geen zorgen om mij broer, wakker blijven is geen enkel probleem op dit momentquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Slaap lekker Veel succes met het wakker blijven, AR.
Ik slaap dus ook niet veelquote:
Daar zijn ze dan ook niet echt voor bedoeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Slapen in (...) bioscopen kan ik al helemaal niet
't Is Indonesisch!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat Chineze alleen de l en de r omwisselden.
Nu blijkt dat ze ook de k en de s omwisselen.
Glapjak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat Chinezen alleen de l en de r omwisselden.
Nu blijkt dat ze ook de k en de s omwisselen.
Je communiceert altijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Of eigenlijk: om wat smileys te plaatsen. Communiceren is een tamelijk groot woord.
Wat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door wyccie op 07-08-2006 02:03 ]
Ha! Ik zag het wel! Smeerpijp! Vlegel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Zelfs dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef wyccie het volgende:
Behalve als ik slaap.
Misschien wel. Maar dan begint het posten hier wel verdomd veel op werken te lijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
Je communiceert altijd.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik zag het wel! Smeerpijp! Vlegel!
Hoe dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
Zelfs dan.
Jij wel? Ik niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik zag het wel! Smeerpijp! Vlegel!
Oh, nee?quote:
Door te slapen laat je aan anderen zien...dat je slaapt.quote:Hoe dan?
Is het ook niet. Maar als er een post stond die zó erg was dat hij binnen een minuut weg moest, had ik hem graag gelezen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Bupatih het volgende:
En volgens mij is het niet eens zo boeiend.
Jij kan mij niet zien slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:07 schreef Bupatih het volgende:
Door te slapen laat je aan anderen zien...dat je slaapt.![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij kan mij niet zien slapen [afbeelding]
Waarom?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Dan heb ik vakantie en moet ik nog vroeg op...
Om hier 'goedemorgen' te komen zeggen natuurlijk!!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat is voor jou natuurlijk wel erg tof![]()
!
Oh, en ook daarom natuurlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Om hier 'goedemorgen' te komen zeggen natuurlijk!!
En was het blauw?quote:
Nee hoor. Ik moet volgende week voor controle naar de dokter, en in verband met wat klachten uit het verleden moet ik eens in de zoveel tijd even bloed laten onderzoeken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Augustina het volgende:
Wat is er met je aan de hand, DaMart? Iets ernstigs?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet volgende week voor controle naar de dokter, en in verband met wat klachten uit het verleden moet ik eens in de zoveel tijd even bloed laten onderzoeken.
Ik bekijk het altijd positief:quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:02 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen. Nog een paar dagen mensen en ik ben van jullie verlost.
Of jullie van mij, hoe je het ook bekijken wilt.
Wat voor gedrocht heb je gekocht??quote:
dus toch een gedrochtquote:
Ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik bekijk het altijd positief:
Ik ben blij dat je weg gaat Augie
Alles behalve Honda is een gedrocht?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
dus toch een gedrocht
Maar ik neem aan dat jij er blij mee bent, dus gefeliciteerd ermee
Komen er ook nog foto's van??
Heb je nog ruimte in je koffer? Dan mag je mij meesmokkelen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:32 schreef Augustina het volgende:
De Zwitserse.
Ik heb nog ruimte over in het voorvakje. Kom maar op!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog ruimte in je koffer? Dan mag je mij meesmokkelen!
Ja, ik weet te weinig van je situatie en je ingreep om in te kunnen schatten of ik je met mijn eigen ervaring wat gerust zou kunnen stellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes (heb ik al eens aangekondigd hier). Ik probeer er rationeel tegen aan te kijken, maar dat gaat me niet heel goed af. Het voelt alsof ik m'n onschuld verlies.
Ik ben al wel voldoende gerustgesteld, maar ik ben gewoon niets gewend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik weet te weinig van je situatie en je ingreep om in te kunnen schatten of ik je met mijn eigen ervaring wat gerust zou kunnen stellen.
Goed is natuurlijk heel subjectief.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het natuurlijk ook, Erik, en ik ben al zo'n controlfreak.
Wie weet nog een goed boek?
Erik of het klein insektenboek, dan. Nooit gelezen eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Erik en het insektenboek?
Er moet iemand doodgaan aan kanker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek een Nederlandse roman a la Turks Fruit.
Moet je doen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik of het klein insektenboek, dan. Nooit gelezen eigenlijk.
quote:
Ja, ik ben het ook van planquote:
De perzik van onsterfelijkheid.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk een makkelijk lezend meeslepend verhaal dat toch heel knap geschreven is (en niet door Kluun).
Liefde in Parijs, van Remco Campertquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk een makkelijk lezend meeslepend verhaal dat toch heel knap geschreven is (en niet door Kluun).
"Mystiek lichaam" van Frans Kellendonk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik van klasgenoten ook goede dingen over gehoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Au Pair van WFH. Leest ook lekker weg, en je hoeft er niet voortdurend 100% bij te zijn.
Ook reeds gelezen. Bijzonder boek was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef Lienekien het volgende:
Of 'Herinneringen van een engelbewaarder' van WFH. Als je een boek over de tweede wereldoorlog niet vervelend vindt.
Makkelijk niet, gelukkig maar, want anders was er weinig te discussiëren en aan te radenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig weten mijn ouders wel beter dan boeken voor me te kopen.![]()
Das Parfum, geen gek idee, maar ik wil eigenlijk iets Nederlandstaligs en het lijkt me zonde om een vertaling te lezen. Dorrestein lees ik niet () en Oeroeg, Publieke Werken en Au Pair heb ik al gelezen. Lekker makkelijk ben ik, he?
Ik ga even op zoek naar Sonny boy.
Ja, ik heb er ook wel goede verhalen over gehoord, maar ik kom zo moeilijk van dat vooroordeel af dat vrouwen niet kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Slaap! Van Annelies Verbeke schijnt ook goed te zijn.
'Het Parfum' kan net zo goed in het Nederlands gelezen worden. De vertaling is goed, en qua stijl is het niet zo bijzonder dat dit het lezen in de Duitse taal rechtvaardigd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig weten mijn ouders wel beter dan boeken voor me te kopen.![]()
Das Parfum, geen gek idee, maar ik wil eigenlijk iets Nederlandstaligs en het lijkt me zonde om een vertaling te lezen. Dorrestein lees ik niet () en Oeroeg, Publieke Werken en Au Pair heb ik al gelezen. Lekker makkelijk ben ik, he?
Ik ga even op zoek naar Sonny boy.
Heb je de Verborgen Geschiedenis van Donna Tartt gelezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb er ook wel goede verhalen over gehoord, maar ik kom zo moeilijk van dat vooroordeel af dat vrouwen niet kunnen schrijven.
Annejet van der Zijl is ook een vrouw.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel goede verhalen over gehoord, maar ik kom zo moeilijk van dat vooroordeel af dat vrouwen niet kunnen schrijven.
Alles van Krabbé lijkt me verder wel geschikt voor de komende situatie. Op 'de Renner' na misschien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
De Grot van Krabbé (ik weet niet meer welke), Twee vrouwen van Mulisch.
Iets van Vonne van der Meer?
Ik zat toevallig net aan Krabbé te denken, omdat een boek als Het Gouden Ei heel geschikt zou zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
De Grot van Krabbé (ik weet niet meer welke), Twee vrouwen van Mulisch.
Iets van Vonne van der Meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |