Hmmm, doe mij die 2000 euro dan maar gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet ik eerst weten hoe wyccie eruit ziet.
Hé, hé, vergeet 'onbekende' niet, hè.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef broer het volgende:
Ik vind het niet tof dat je wyccie 'één of andere zwerver' noemt, Bupa. [afbeelding]
In dat geval zou het een combinatie moeten zijn vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
Ah, ik zie dat jij in de tussentijd al aan je eigen wyccie-smiley hebt gewerkt. Ziet er goed uit!
Je kan je wel verstoppen tussen zes andere booskijkende smileys, maar ik zie je heus wel, hoor!quote:
Nope. En volgens mij zou dat ook een gedrocht van een smiley opleveren!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval zou het een combinatie moeten zijn vanen
. Heb je die niet op voorraad?
kortom, precies wycciequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. En volgens mij zou dat ook een gedrocht van een smiley opleveren!
Als ze het in Nijmegen zou laten doen, weet ze dat ik langskom om te gluren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom Den Haag eigenlijk?? Ze woont toch in Nijmegen, of daar in de buurt??
Hmm ja, ik zou ook komen glurenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Als ze het in Nijmegen zou laten doen, weet ze dat ik langskom om te gluren.
Ik heb mijn hele leven al een jetlagquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Jet lag, AR?
Ik heb het altijd raar gevonden dat je daar niets aan kunt doen. Maar schijnbaar is het toch zo.
ja....quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Jet lag, AR?
Ik heb het altijd raar gevonden dat je daar niets aan kunt doen. Maar schijnbaar is het toch zo.
Doe maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ook! Ook honger bedoel ik. Zal ik nog een nasi speciaal in de magnetron gooien?
Hoeveel tijdsverschil zit er tussen jouw eigen wereldje en de wereld waar wij met ons allen in wonen, dan?quote:
Joh, dat verschilt per dag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Hoeveel tijdsverschil zit er tussen jouw eigen wereldje en de wereld waar wij met ons allen in wonen, dan?
ja, dat die klok verzet wordt maakt mij verder ook niet uit. Alleen het probleem is dat je ineens een uur eerder op je werk moet zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat vind ik zo apart. Dat 1 zo'n uurtje je inwendige klok helemaal op hol kan laten slaan. Als ik de klok 1 uur zou verzetten, zou ik daar echt niks van merken.
Maar jij hebt natuurlijk een veel regelmatiger ritme met je krantenwijk.
Maar je slaapt dan toch ook een uur eerder...quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
ja, dat die klok verzet wordt maakt mij verder ook niet uit. Alleen het probleem is dat je ineens een uur eerder op je werk moet zijn
Slaap jij zodra je een bed ziet???quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je slaapt dan toch ook een uur eerder...
Nee, ik slaap nauwelijksquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Slaap jij zodra je een bed ziet???
Maak je geen zorgen om mij broer, wakker blijven is geen enkel probleem op dit momentquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Slaap lekker Veel succes met het wakker blijven, AR.
Ik slaap dus ook niet veelquote:
Daar zijn ze dan ook niet echt voor bedoeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Slapen in (...) bioscopen kan ik al helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |