Ik zou je er binnen een halve minuut weer uitgooien!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat je bij ze thuis komt en een systeem bedenkt voor de cd's, dvd's, de post, het kantoor, de keuken, hun dagindeling.
Voet tusen de deurquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Ik zou je er binnen een halve minuut weer uitgooien!
Fantastisch, inderdaad! Maar dan wel dat van mij.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:51 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het is toch heel fijn om een systeem te hebben?
Ik kan heel hard duwen.quote:
Goh, je bent wel fanatiek in je nieuwe baan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ik nog véél harder.
Ja, ik ben de beste in mijn vakgebiedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Goh, je bent wel fanatiek in je nieuwe baan.
En je bent nog niet eens aangenomen.
Inderdaad! Heeft iemand zijn adres?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Heb je toch verdorie zomaar je goede idee, zeg.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[Showcase] Duistere dingetjes, Mwhuhaha }) ...
![]()
![]()
.
Ik loer slechts zijdelings wat mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je gekeken Augie???????
Ik dacht dat Claudia en ik de enige waren van LPT...
Klopt. Is er een manier hoe ik dit goed kan maken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
Dat was niet zo aardig he?
Nóg niet.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
¤2.075,26
Zo. Heb ik het nu goed gemaakt?
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Wat moet ik nog meer doen dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...
Dan moet ik eerst weten hoe wyccie eruit ziet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat je dit alleen nog goed kunt maken met een speciale wyccie-smiley...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |