quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ja. In dit nieuwe topic moet ik er ook maar even mee gaan spammen:
Andy Kaufman
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa'sAndy
Kaufman
Adoratie
.
Mind the PI, Bupatih![]()
Zo laat nog..... misschien over 3 weken een keertje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef Claudia_x het volgende:
Je mp3'tjes categoriseren, wyccie.
Hoezo nóg slechter? Die perenijsjes waren een goed idee, zei je.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Nee. Dat is een nog slechter idee.
GEEN goed idee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Hoezo nóg slechter? Die perenijsjes waren een goed idee, zei je.
Weet je wat? De volgende keer lees ik gewoon iets beter, oké?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
GEEN goed idee!
Nee, gewoon zoiets waarvan je denkt: "Hee, dat is leuk!"quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:36 schreef Claudia_x het volgende:
Toch niet iets om te doen met je leven, he? Of bedoel je zoiets als een hobby?
Samen met broer naar de kroeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon zoiets waarvan je denkt: "Hee, dat is leuk!"
Dacht je nu echt dat als ik over spannende goede ideeën beschikte, dat ik dan op zaterdagavond thuis zou zitten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm, en nu een iets spannender goed idee?
Hé, dat is leuk!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Claudia_x het volgende:
Samen met broer naar de kroeg?
Bijhouden van een eetdagboek, inschrijven op een datingsite, een vakantie boeken voor de herfstvakantie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wil nergens een goed idee voor hebben. Ik wil dat jullie zomaar uit het niets met een goed idee komen. Voor wat je maar wilt. Alles kan.
Ik zou je er binnen een halve minuut weer uitgooien!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat je bij ze thuis komt en een systeem bedenkt voor de cd's, dvd's, de post, het kantoor, de keuken, hun dagindeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |