Dank je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef dwerg het volgende:
Grappig icoontje, DaMart.
Is hij alweer terug dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Bupa heeft zich nog steeds niet hier gemeld.
Ik dacht dat jij toch regelmatig de SHO slow chats bezocht?quote:
De laatste dagen niet hoor... ik ben eigenlijk maar heel beperkt aanwezig op Fok! de laatste tijd. De algehele interesse voor het forum (behalve TTK) is een beetje weg, en ik wil ook niet mijn hele vakantie verfokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toch regelmatig de SHO slow chats bezocht?
Wat lief dat je aan me denkt/dacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Bupa heeft zich nog steeds niet hier gemeld.
Volgende keer wel zelf ook stemmen he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
OMG!Ik kreeg gewoon 2 punten van Lien, 3 punten van DM, Augustina en dwerg, 1 punt van wyccie voor mijn in tien seconden in elkaar geflanst gedichtje!
Hoi, Boepiewoepie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me denkt/dacht.
Hoi.
Dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer wel zelf ook stemmen he!![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
Leuke vakantie gehad, trouwens?
Geweldige uitspraak dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Jij moet gewoon niet zo zeiken.
Hè, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geweldige uitspraak dit.Of het nou zo bedoeld was of niet.
Ja, dat had ik dus ook toen ik je reply las!quote:
Hij gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook toen ik je reply las!
En ik zeg het niet vaak, maar wat heb ík genoten van een boek, zeg.! 'Andy Kaufman Revealed: Best Friend Tells All' is echt een geweldig boek.
En da's ook het eerste boek waarbij ik het gevoel had 'Nou, moe. Waarom heb ik het boek nu al uit? Ik wil er meer over lezen!'
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je van de humor van Kaufman houdt, hè.quote:
Dat komt misschien ook wel, omdat ik al een aantal jaar geen fatsoenlijk boek heb gelezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
En ik zeg het niet vaak, maar wat heb ík genoten van een boek, zeg.!
Daar heb je een punt. Maar ik ken - jammer genoeg - voldoende mensen die me stom aankijken als ik het over Andy Kaufman heb (DaMart?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
Weet ik niet, is dat een voorwaarde? Biografieën zijn sowieso wel boeiend. Ook als iemand je misschien irriteert.
Ik heb de biografie van Carmiggelt liggen.
Wacht maar tot je wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Biografieën over die twee lijken me dan weer níét interessant.Maar dat komt meer door wat zij deden en wat Andy Kaufman deed.
Mwoah, ik betwijfel of mijn voorkeuren (wat dat soort dingen betreft) zullen veranderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht maar tot je wat ouder wordt.![]()
Haaaaai!quote:
En vergeet mijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa'sAndy
Kaufman
Adoratie
.
Mind the PI, Bupatih![]()
Ja, maar ergens vind ik Jim Carrey soms wel tofquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En vergeet mijnJim
Carrey
Adoratie
niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |