Om hier 'goedemorgen' te komen zeggen natuurlijk!!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat is voor jou natuurlijk wel erg tof![]()
!
Oh, en ook daarom natuurlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Om hier 'goedemorgen' te komen zeggen natuurlijk!!
En was het blauw?quote:
Nee hoor. Ik moet volgende week voor controle naar de dokter, en in verband met wat klachten uit het verleden moet ik eens in de zoveel tijd even bloed laten onderzoeken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Augustina het volgende:
Wat is er met je aan de hand, DaMart? Iets ernstigs?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet volgende week voor controle naar de dokter, en in verband met wat klachten uit het verleden moet ik eens in de zoveel tijd even bloed laten onderzoeken.
Ik bekijk het altijd positief:quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:02 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen. Nog een paar dagen mensen en ik ben van jullie verlost.
Of jullie van mij, hoe je het ook bekijken wilt.
Wat voor gedrocht heb je gekocht??quote:
dus toch een gedrochtquote:
Ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik bekijk het altijd positief:
Ik ben blij dat je weg gaat Augie
Alles behalve Honda is een gedrocht?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
dus toch een gedrocht
Maar ik neem aan dat jij er blij mee bent, dus gefeliciteerd ermee
Komen er ook nog foto's van??
Heb je nog ruimte in je koffer? Dan mag je mij meesmokkelen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:32 schreef Augustina het volgende:
De Zwitserse.
Ik heb nog ruimte over in het voorvakje. Kom maar op!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog ruimte in je koffer? Dan mag je mij meesmokkelen!
Ja, ik weet te weinig van je situatie en je ingreep om in te kunnen schatten of ik je met mijn eigen ervaring wat gerust zou kunnen stellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes (heb ik al eens aangekondigd hier). Ik probeer er rationeel tegen aan te kijken, maar dat gaat me niet heel goed af. Het voelt alsof ik m'n onschuld verlies.
Ik ben al wel voldoende gerustgesteld, maar ik ben gewoon niets gewend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik weet te weinig van je situatie en je ingreep om in te kunnen schatten of ik je met mijn eigen ervaring wat gerust zou kunnen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |