Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:46 schreef Vlarp het volgende:
FIPO!
Ik vermom mezelf vandaag in het blauw. Dan val ik niet op tussen al dat roze..
O ja, tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Kan ik er wat aan doen dat ik studeerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Op zaterdagen werken is voor de studenten en het plebs![]()
... en met je benen in de lucht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Blij dat ik glij, Tros... Ah! Te land ter zee!
Ja. Stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Rood_schaap het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik studeer
Ik geniet veel beter zonder in Amsterdam te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
Iedereen veel plezier![]()
Geniet ook een beetje voor mij...
Welkom terug Weemzquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Weemz het volgende:
Het begint met een W en is terug van 3 weken projectwerk in Oeganda en gaat zometeen naar Pirates Of The Carribean 2...
Mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Twoflower het volgende:
Het was weer gezellig in Amsterdam. Maar iets te massaal voor mijn smaak. Dus de volgende paar jaar hoef ik weer ff niet... ;-)
O, ben voor zover ik weet niet iemand van hier tegengekomen.
Roze Maandag is wel ok... GayPride is too much for mequote:
dag lieverdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik leef nog....
Denk ik...
Dag Stroekiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag lieverd![]()
ben je daar eindelijk
ik zat me zulke zorgen te maken![]()
vooral na enge stukjes in de krant
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dag Stroekie
ach ja, we hebben cholera uitbraken kunnen voorkomen door grote hoeveelheden alcohol te consumeren de afgelopen 3 weken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden was
dus ik had alweer helemaal de kriebels
quote:Maar dan heb je de schade van het ontberen van vakanties aardig ingehaald geloof ik![]()
je hebt nog ruim 2 weken voordat het 20 aug isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
maarmaar, je weet toch dat ik nog geen 27 kan zijn?
[..]
Nu nog twee weken douchen en slapen inhalen...
en veel te vaak temp boven de 30 graden, of hield je dan gewoon je mond dichtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff bijna drie week aan boord met ontzettend geile mannen, maar stuk voor stuk hetero :-/
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:
of hield je dan gewoon je mond dicht![]()
en dat heeft zich vooral afgespeeld in de wateren van onze 2 noordelijke provincies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.
dit is wel mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
NaWaKa
(was mee als medewerker)
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit is wel mosterd na de maaltijd![]()
maak de NaWaka live mee![]()
ja zit nu foto's te bekijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd is
(hopelijk niet - *vindt het nogal een foute website)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zit nu foto's te bekijken
even scannen hoe vaak jij erop staat
Iemand probeert mn goede naam te bezoedelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ben jij dit?
"BB zegt...:
Hoi, mannelijk kerel 39 jaar groot en matig behaard, struis gebouwd doch niet dik zoekt contact met jongere en slanke kerel.
Stuur gerust mailtje naar metstijl@hotmail.com en ik zal met genoegen reageren !
aldus: gay.nl/BB
En veels te klein.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Hoi moenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En veels te klein.
Hoi moen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi moen
Jij bent wel conformistisch genoeg voor de Emo Pride![]()
dag Majesteitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand probeert mn goede naam te bezoedelen
Hoi iedereen![]()
volgens mij heb je inderdaad aan de camera ontsnaptquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(hopelijk niet - *vindt het nogal een foute website)
Aan hún camera wel, ja, andermans niet, vrees ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb je inderdaad aan de camera ontsnapt![]()
oh, dus nu moet ik ook nog al de journaals even gaan bekijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Aan hún camera wel, ja, andermans niet, vrees ik [afbeelding]
jij wilt ook gewoon dat ik jouw als een onschuldige meneer in mijn hoofd hebquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk niet dat je Vanitas wilt zien als 'ie weer es in licht beschonken toestand de een of andere horkenactie zit uit te voeren..
Ik wil ook dat ik mijzelf als onschuldige meneer beschouw :-Squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
jij wilt ook gewoon dat ik jouw als een onschuldige meneer in mijn hoofd heb![]()
Oh je wil Vlarp imponerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoewel, ik was vanmiddag wel van plan dat ik met ontbloot bovenlijf, dat onder de teer, olie en vet was (door verblijf in machinekamer enzo), en dan zo naar de gaybar te gaan...
Hou op!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh je wil Vlarp imponeren![]()
ach, dat heb jij gemist. Hij had een hele leuke jongen gespot afgelopen zondag die alleen maar een trainingsbroek droeg met niets er boven en eronder![]()
Volgens mij moet jij straks de stad nog maar eens ingaanquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij straks de stad nog maar eens ingaan
je hebt volgens mij wel wat in te halen![]()
nou dan wil er daar ook vast wel iemand reanimeren, of spannender nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat wordt m'n dood![]()
nu wordt het volgens van een EHBO cursus een stuk interessanterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt mensen ook al neukend reanimeren, wist je dat?
(urgh, ik ben te lang aan boord geweest)
ja ik verwacht zulke posts alleen als het buiten meer dan 30 graden isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt mensen ook al neukend reanimeren, wist je dat?
(urgh, ik ben te lang aan boord geweest)
Ik heb al het zaad nog opgespaard van toen het buiten 40 graden was :-Squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik verwacht zulke posts alleen als het buiten meer dan 30 graden is![]()
dat vraagt nu dus om een bestemmingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb al het zaad nog opgespaard van toen het buiten 40 graden was :-S
Wel een bestemming met een stormvloedkeringquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vraagd nu dus om een bestemming![]()
ik heb een diploma reddend zwemmen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel een bestemming met een stormvloedkering
Stomme melkmuilquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
He bah, gaan jullie dat zaadverhaal maar in een apart kamertje bespreken.
Maar heb je de KNRM ook ingelicht?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een diploma reddend zwemmen hoor![]()
Ik kan je vertellen dat mijn grote fantasie en inbeeldingsvermogen op sommige momenten echt een last isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een diploma reddend zwemmen hoor![]()
zou dat nodig zijn denk jequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar heb je de KNRM ook ingelicht?
Maar als je nou meegesleurd wordt in de kolkende massa, bergafwaards richting zee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat nodig zijn denk je
we zitten hier boven zeeniveau hoor
en het bergend vermogen van de Maas is nu best wel groot
dan zal ik mij in rotterdam aan een zeesleper moeten vastgrijpenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar als je nou meegesleurd wordt in de kolkende massa, bergafwaards richting zee?
En de schroef maar uit alle macht door het zaad heen roeren..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zal ik mij in rotterdam aan een zeesleper moeten vastgrijpen
of de motor die doorbrandquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En de schroef maar uit alle mach door het zaad heen roeren..
Ja ik probeer hem al naar bed toe te sturenquote:
en stierf uitiendelijk alsnog aan de uitputtingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
en toen kwam het zoete water, het zaad en het zoute water bijeen, Stroekie dreef van de kust af, verloor het bewustzijn, kwam weer bij op een strand op een eiland met alleen maar poedelnaakte mannen van een jaar of twintig..
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:46 schreef Andyvie het volgende:
volgens mij maken die hormonen van vanitas op het moment gewoon overuren
ja maar we zijn dan ook druk doende om die 3 weken niet posten van Vanitasvanitatumetomniava in te halenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Andyvie het volgende:
en die van Stroekie doen ook aardig mee
klinkt als een waar el doradoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
"Hij proefde het zilte zand op zijn tong, probeerde omhoog te kijken, en keek in diepe zachte ogen van een jongeman van in de twintig, die hem handig optilde bij zijn middel. Hij merkte dat de man naakt was, hij kon een erectie niet tegenhouden. De jongeman merkte het en glimlachtte ingetogen"
"Bij het volgende kruispunt rechtsaf"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als een waar el dorado![]()
maar dat staat weer op geen enkele kaart, en ook die navigatie dingen van m'n collega's hun leasebakken herkennen dit niet
stond een leuk stukje in de krant afgelopen weekquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Bij het volgende kruispunt rechtsaf"
En vervolgens beland je in de een of andere vinex-wijk
plotsklaps deed de drenkeling zijn ogen op, alsof hij wakker geworden was van het schuren van de baardharen van de eilandbewonerquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
"De naakte man onderzocht met zachte handen of er geen botbreuken waren, af en toe schuchter kijkend naar de drenkeling. Hij drukte lichtjes op elke plek op het lichaam, wreef lichtjes bij de dijen omhoog"
(*had toch meer een goedgeschoren jongeman in gedachten :-S )quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plotsklaps deed de drenkeling zijn ogen op, alsof hij wakker geworden was van het schuren van de baardharen van de eilandbewoner
had jij ook wat met de bankenrace te maken gehad?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En dan had ik nog zo'n leuk projectje op 't kamp, kan ik 'm vervolgens niet meer vinden
hoe kan dat nu???quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(*had toch meer een goedgeschoren jongeman in gedachten :-S )
"Voor verder onderzoek ontkleedde de jongeman de drenkeling. Hij legde zijn oor op de borst van de drenkeling om de hartslag te controleren. Om goed te kunnen horen deed de jongeman zijn ogen dicht en bleef een tijdje met zijn hoofd op de brede borstkas van de drenkeling liggen. De drenkeling streelde door de volle bos krullen. De jongen zoende met zijn onderlip de kaaklijn van de drenkeling. Toen raakte hij per ongeluk de penis aan van de drenkeling, en lachtte geruisloos. Hij raakte het voor een tweede en een derde keer aan. Hij legde zijn vinger op de top van de penis van de drenkeling, en speelde vervolgens wat met de voorhuid. Ondertussen glimlachtte hij met zijn diepe ogen en brede mond met witte tanden"quote:
Scheermesjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu???
er is toch geen stroom op dat eiland![]()
okay dan heb ik mij in het eiland vergistquote:
Nu ja, je kunt je ook scheren met een palmbladquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan heb ik mij in het eiland vergist
ik dacht juist dat het een soort robinson crusoë setting wa met een paradijselijk eiland zonder al te veel beschaving en civilisatie, buiten dan een dozijn jonge mannen van vooraan in de 20
"geeft Vanitasvanitatumetomniava een glas met ijskoude Rosé voor de broodnodige inspiratie"quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Voor verder onderzoek ontkleedde de jongeman de drenkeling. Hij legde zijn oor op de borst van de drenkeling om de hartslag te controleren. Om goed te kunnen horen deed de jongeman zijn ogen dicht en bleef een tijdje met zijn hoofd op de brede borstkas van de drenkeling liggen. De drenkeling streelde door de volle bos krullen. De jongen zoende met zijn onderlip de kaaklijn van de drenkeling. Toen raakte hij per ongeluk de penis aan van de drenkeling, en lachtte geruisloos. Hij raakte het voor een tweede en een derde keer aan. Hij legde zijn vinger op de top van de penis van de drenkeling, en speelde vervolgens wat met de voorhuid. Ondertussen glimlachtte hij met zijn diepe ogen en brede mond met witte tanden"
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft Vanitasvanitatumetomniava een glas met ijskoude Rosé voor de broodnodige inspiratie"![]()
Nou het is niet de beste hoorquote:
Oh je was jarig?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is niet de beste hoor
nog een overblijfsel van m'n feestje vorige week
maar deze slobbert wel aardig weg
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders zijn gisteren bijna vernietigd door een gigantische tornado, op laatste moment ging die een andere kant op, best wel mazzel opzich
uwen terugkeer hedenavond is een fijn cadeauquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh je was jarig?!
Gefeliciteerd!![]()
![]()
En ik helemaal geen cadeautje
slaap zacht hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu, ik ga nu écht naar bed
Lief he?quote:
ergens op een eiland in croatië.. ja erg apart idd, maarja blij dat er niets gebeurd isquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
Blub, wat eng... waar zaten ze?
Dan moet ik wegquote:
Mooi, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me niet jonger dan dat ik ben, tenminste, meestal niet.
Ik om half 10quote:
Grote ogen vangen veel licht opquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik om half 10
Maar!! De rode ogen zijn inmiddels uit de ogen! Is maar goed ook, want je zag er op een foto echt uit als een duiveltje
O ja, kut, ik heb iemand mijn nr gegeven omdat ie een keer thee met me wilde drinken ........quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een enormehomo
ben ik toch; ik drink jasmijnthee!
.
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podiumquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:47 schreef Cybart het volgende:
Wat een enormehomo
ben ik toch......
maar die nieuwe single van de scissor sisters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot podium.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podium
dan zou ik voor SS kiezen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podium
Die mensen heb ik ook gezien plus: Kammie, Don, Folkert, iemand van vroeger van IRC waar ik de naam even niet van weet, Erik en Raoul, Bjorn, Marc, Danny (Divaquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb CDP gezien, en SAJ, en Roodschaap 9al wist ik niet dat hij dat was, sorry), en Vlarp, en XMN8R, en X-man, en ..... ff denken wie nog meer van Fok? Was 't dat? Ja volgens mij wel.
En daarnaast nog Aldo, en Krisje, en Danny, de vriend van de Konmar-knul, en Niels en Jerroen en DJ Yoor, en mijn nieuwe collega meneer J (), en Alex (niet Davidov), en Ruben, en mijn 3 exen (Mark, Martijn en Tim), en Wouter, en dinges die ik altijd tegenkom waarvan ik niet weet hoe ie heet.
En we hebben Patty Brard gezien, en hans Klok, en Ome Geer en menee mari van koffie koffie tiiiiiiiiijd.
En nog een hoop onbekende leren kennen. Waaronder 2 leuke meneren uit LA, die morgen naar Barcelona gaan (o vandaag dus). Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! O en een of andere vriend van Hicham (X-Man) die me bij m'n *** greep
Kortom: 1 groot feest van herkenning en verderf.
Is er weer iets in Ehv te doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan zou ik voor SS kiezen...
nog twijfel of ik ga...
aan de andere kant: pete philly & perquisite, Scissor Sisters, Zero 7,Razorlight
, Postman, Fun Lovin Criminals, Belle & Sebastian...
laatste weekend van augustusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. tuurlijk
Da's komend weekend ofzo?
Oh.. da's aan de ene kant wel balen danquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste weekend van augustus
[edit]
nee, 18,19,20 augustus...
mmm streep maar af het lijstje dan, druk weekend met een house warming, en daarna stappen in the city waar ie is, en de verjaardag van mn zus
Mij gezien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb CDP gezien, en SAJ, en Roodschaap 9al wist ik niet dat hij dat was, sorry), en Vlarp, en XMN8R, en X-man, en ..... ff denken wie nog meer van Fok? Was 't dat? Ja volgens mij wel.
En daarnaast nog Aldo, en Krisje, en Danny, de vriend van de Konmar-knul, en Niels en Jerroen en DJ Yoor, en mijn nieuwe collega meneer J (), en Alex (niet Davidov), en Ruben, en mijn 3 exen (Mark, Martijn en Tim), en Wouter, en dinges die ik altijd tegenkom waarvan ik niet weet hoe ie heet.
En we hebben Patty Brard gezien, en hans Klok, en Ome Geer en menee mari van koffie koffie tiiiiiiiiijd.
En nog een hoop onbekende leren kennen. Waaronder 2 leuke meneren uit LA, die morgen naar Barcelona gaan (o vandaag dus). Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! O en een of andere vriend van Hicham (X-Man) die me bij m'n *** greep
Kortom: 1 groot feest van herkenning en verderf.
aan de andere kant, housewarming en stappen wordt wel leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. da's aan de ene kant wel balen dan
Valt nog best meequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, kut, ik heb iemand mijn nr gegeven omdat ie een keer thee met me wilde drinken ........![]()
WAAROM HEB IK DAT GEDAAN?!
Whehequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die mensen heb ik ook gezien plus: Kammie, Don, Folkert, iemand van vroeger van IRC waar ik de naam even niet van weet, Erik en Raoul, Bjorn, Marc, Danny (Diva)
En nog meer.
En Rood_schaap keek me recht aan, probeerde toen te vluchten, maar dat heb ik mooi weten te voorkomen!
Ja, was erg kewl. Ook heel veel bekenden gezien, altijd leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
aan de andere kant, housewarming en stappen wordt wel leuk
amsterdam was dus gisteren leuk?
Ik zag je echt niet nietquote:
Ohw, da's wel ellendig, nu werken, sterkte!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:23 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik zag je echt niet nieten ik was best wel zat enzo
![]()
Ik ben megabrak gewoonKon nauwelijks meer lopen vanochtend
Had echt geen voeten meer over
![]()
Schandalig dat ik moet werken nu![]()
Ik overleef het welquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's wel ellendig, nu werken, sterkte!
O ja, drank, dat verklaart alles natuurlijk! Hoe oud ben je nou? Dat kan toch niet meer?
Die heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik overleef het welIk heb ergere omstandigheden overwonnen
Heb je je nog een beetje gedragen? Die parade was echt niet goed voor mijn hormoonhuishoudingTE veel lekkers op een dag
Die boot van de UNOh my god!
![]()
Ja echt enorm veel lekkersquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk ik
Ik heb betere foto's van de parade dan dat ik het heb kunnen zien. Maar sowieso liep de hele stad vol met lekkers..
Ik was er met Vlarpquote:
Oh kan wel jaquote:
Vertel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja echt enorm veel lekkersIk wist niet wat me overkwam
Heb me ook prima vermaakt uiteindelijk
![]()
Vooral met twee tegelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef Andyvie het volgende:
Ach, alleen zoenen is toch niet zo erg?
Ja, best wel inderdaad, maar 't heeft wel watquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heel onpractisch.
M'goed... what do I know...
haha.. als het maar leuk was!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad, maar 't heeft wel wat
Was het ook leuk, maar was een beetje zat. Anders zou ik dat niet gedaan hebbenquote:
Ik zal er ook niet verder over uitwijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmmm, goed...ik hou verder mijn mond wel
Krijg de hik ook maar...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Moet ik nog namen bij de foto's gaan zetten?
Nr. 67141quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, Vlarp, je kan de 'terug' en 'verder' beter bóven de foto's zetten. Want dan blijven ze telkens op dezelfde plek staan, hoef je minder te 'mikken' met de muis, en kun je sneller doorbladeren..
Lexus was er ook nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
I have this strange feeling of deja-vu....
Leuke foto'squote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Krijg de hik ook maar...
de foto's: http://gallery.vlarp.nl/gaypride2006
Oeps! Hij's weg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Neeeee haal die ene foto van mij met dat dansertje ar AF!mijn god....
en die wara ik kris draag... lijkt wle of ie 10 ton weegt zo moeilijk kijk ik
Die tekst is een beetje foutquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Maar over gruwelijk gesproken, wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Jij en mijn 2 exenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Maar over gruwelijk gesproken, wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Het ging vooral om dat laatstequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:49 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Die tekst is een beetje fout
Trouwens.. Wat kijk je moeilijk Vlarp
I know. Ze mogen ook verder niet gelukkig worden in de liefdequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk allebei wel erg schattig
Ga jij eens ergens anders spelen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. Ze mogen ook verder niet gelukkig worden in de liefde
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. Ze mogen ook verder niet gelukkig worden in de liefde
Ik was aan het verhuizen en toen rolde ik met mijn allerallerallerfijnste vriendinnetje op mijn nieuwe bed.quote:
Pak je eigen exen!quote:
Uuuuhm. Nee. Niet meerquote:
Dan is het goedquote:
Meneer had last van zijn hormonenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:48 schreef BB_Koning het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/gaypride2006/P8052378.sized.jpg
Waarom sta jij daar zo flirterig!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:48 schreef BB_Koning het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/gaypride2006/P8052378.sized.jpg
Waarom sta jij daar zo flirterig!!!!![]()
![]()
Die andere meneer ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Meneer had last van zijn hormonen![]()
Ik zie die blik in je ogen wel, zo moet je naar mij iemand anders kijken!quote:
Ik was zatquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zie die blik in je ogen wel, zo moet je naar mij iemand anders kijken!Hihihi, je hebt rode oortjes
![]()
![]()
Ach.quote:
Goeie smoesquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zat(en ik moet naar de kapper al 3 weken of zo)
Maar ik was het ook echtquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Goeie smoesDie heb ik ook gebruikt
![]()
Ja, ik ook. Je weet ongeveer wat ik uitgespookt hebquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik was het ook echtik werd echt schandalig. Ik ben daarna overgestapt op red bull en water.
Dat ik half aan Aldo's lippen hingquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Je weet ongeveer wat ik uitgespookt hebDat soort dingen gebeuren mij echt alleen als ik zat ben
Maar wat was er zo schandalig aan je dan?
Nee!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik half aan Aldo's lippen hingdat ik met Kris aan de haal ging al rennend over de reg dwars
dat ik die vriend van hicham vol teruggreep in z'n kruis (he started it)
dat ik Danny liep te pesten (damn)
dat ik echt iedereen om de nek ging hangen
dat ik met die danser in dat gaasshirtje enorm heb staan danse (dansen? O, het leek rijen)
(gelukkig is die foto weg)
Pfff.. we'll see!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee!Het zijn MIJN exen en daar blijft verder ieder levend wezen vanaf! No matter how adorable they are!
Jij was er weer eens niet dus aan jouw lippen kon ik niet hangen.quote:
Bring it on!quote:
Nee hoorquote:
Daar had je anders ook geen tijd voor gehad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was er weer eens niet dus aan jouw lippen kon ik niet hangen.
Ik had alle tijd want van half 5 tot half 7 was het enorm wachten geblazen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Daar had je anders ook geen tijd voor gehad!
Pff stel je niet aan manquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik half aan Aldo's lippen hingdat ik met Kris aan de haal ging al rennend over de reg dwars
dat ik die vriend van hicham vol teruggreep in z'n kruis (he started it)
dat ik Danny liep te pesten (damn)
dat ik echt iedereen om de nek ging hangen
dat ik met die danser in dat gaasshirtje enorm heb staan danse (dansen? O, het leek rijen)
(gelukkig is die foto weg)
Owh... ik kon in de reservetijd... de blessuretijd... midden in de ochtend als gewoon iedereen al is geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had alle tijd want van half 5 tot half 7 was het enorm wachten geblazen!
*Chips pakt en er lekker voor gaat zitten*quote:
Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:17 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Pff stel je niet aan manJe hebt gewoon enorm veel lol gehad
![]()
Beter doe jij dat niet!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
*Chips pakt en er lekker voor gaat zitten*
Ik denk die waar Ang3l half naakt op de bar met een of ander jong snabbeltje met een niets onthullend touwtjesshirt 'it's raining man' staat te zingen terwijl hij zijn heupen swingend achter zun oren legt en ALLE drankjes omstoot.quote:
Nee, dat mag nie.. straks denken ze dat ik pedo ben!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had je wel bereden, hoor Vlarpje.
Bedoel je bij mij of met mij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Had ik bij jou moeten gaan sloeren dan?
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk die waar Ang3l half naakt op de bar met een of ander jong snabbeltje met een niets onthullend touwtjesshirt 'it's raining man' staat te zingen terwijl hij zijn heupen swingend achter zun oren legt en ALLE drankjes omstoot.
JIJ? Met je jeugdige uiterlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat mag nie.. straks denken ze dat ik pedo ben!
Ik zie er uit als 33quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ? Met je jeugdige uiterlijk?
Ik ook niet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...
Ik heb ze net bekeken en van die ene foto kan ik me echt niets meer herinnerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zien
Is het dan nog erger? NOG erger? Ik geef er een Nuts voor Vlarp!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zien
Om je stoere, mannelijke, behaarde borst te laten zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze net bekeken en van die ene foto kan ik me echt niets meer herinneren(P8052351). Waarom deed ik dat?
Nutsen zijn goor..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is het dan nog erger? NOG erger? Ik geef er een Nuts voor Vlarp!
... en vergeet de Nuts maar weer Vlarp!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om je stoere, mannelijke, behaarde borst te laten zien
Gaat er meer om wat je wiltquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, bij jou, met jou. Het is allebei niet duidelijk..
Ben ik dan echt de enige hier die gesloerd heeft?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...
Nee hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige hier die gesloerd heeft?![]()
Sloeren, met iemand die liefst niet lelijk isquote:
Ik had me vorig weekend al misdragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
Idemquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sloeren, met iemand die liefst niet lelijk is
[..]
Ik had me vorig weekend al misdragen
Wanneer kun je?quote:
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?quote:Oh ja? vertelIk heb ook opgebiecht
ja, vieze sletquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
[..]
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?
Ang3l zit te eten, mag ie z'n pizza even rustig opeten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef Parleur het volgende:
Ik heb zin in iets eenvoudigs en makkelijks. Waar je gewoon niet bij na hoeft te denken. Wat je niet aleen bij wijze van spreken met je ogen dicht kunt doen, maar ook daadwerkelijk blind kunt doen. Iets wat gewoon sowieso niet kan mislukken of te verliezen is!
Wil je met me Patiencen Ang3l?![]()
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
We worden diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
Zou ie die zélf afgebakken hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l zit te eten, mag ie z'n pizza even rustig opeten?
Whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
[..]
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:47 schreef Parleur het volgende:
Zou ie die zélf afgebakken hebben?
Ja..quote:[19:20:09] Stephan: was ff de pizza uit d eoven halen
Nou ik weet van niks! Vertel, vertel, vertel Vlarp... we schrijven mee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehehe
Ehmm.... Ik herinner me vaag iets ja
Heel goed, hoef ik het niet nog een keer te vertellen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehehe
Ehmm.... Ik herinner me vaag iets ja
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou ik weet van niks! Vertel, vertel, vertel Vlarp... we schrijven mee!
Hoe durf jequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jaloerse snol
Trainingsbroeken zijn echt enorm foutquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel goed, hoef ik het niet nog een keer te vertellen..
En Steph zat me continu te zieken als er weer een gozer in een trainingsbroek in de buurt liep
En da's niet fout?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Trainingsbroeken zijn echt enorm fout
Een vriend van mij wordt helemaal opgewonden van jongens in legerbroeken![]()
Met jou zou ik niet eens seks willen hebben, je hebt vast stomme rode schaamharenquote:
Oh.. maar jij wordt dus alleen opgewonden van een nakend lichaam?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Is ook fout!
en jij vind rode schaamharen niet opwindend, of schaamharen in het algemeen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met jou zou ik niet eens seks willen hebben, je hebt vast stomme rode schaamharen![]()
Of ben je netjes geschoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |