Die mensen heb ik ook gezien plus: Kammie, Don, Folkert, iemand van vroeger van IRC waar ik de naam even niet van weet, Erik en Raoul, Bjorn, Marc, Danny (Divaquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb CDP gezien, en SAJ, en Roodschaap 9al wist ik niet dat hij dat was, sorry), en Vlarp, en XMN8R, en X-man, en ..... ff denken wie nog meer van Fok? Was 't dat? Ja volgens mij wel.
En daarnaast nog Aldo, en Krisje, en Danny, de vriend van de Konmar-knul, en Niels en Jerroen en DJ Yoor, en mijn nieuwe collega meneer J (), en Alex (niet Davidov), en Ruben, en mijn 3 exen (Mark, Martijn en Tim), en Wouter, en dinges die ik altijd tegenkom waarvan ik niet weet hoe ie heet.
En we hebben Patty Brard gezien, en hans Klok, en Ome Geer en menee mari van koffie koffie tiiiiiiiiijd.
En nog een hoop onbekende leren kennen. Waaronder 2 leuke meneren uit LA, die morgen naar Barcelona gaan (o vandaag dus). Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! O en een of andere vriend van Hicham (X-Man) die me bij m'n *** greep
Kortom: 1 groot feest van herkenning en verderf.
Is er weer iets in Ehv te doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan zou ik voor SS kiezen...
nog twijfel of ik ga...
aan de andere kant: pete philly & perquisite, Scissor Sisters, Zero 7,Razorlight
, Postman, Fun Lovin Criminals, Belle & Sebastian...
laatste weekend van augustusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. tuurlijk
Da's komend weekend ofzo?
Oh.. da's aan de ene kant wel balen danquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste weekend van augustus
[edit]
nee, 18,19,20 augustus...
mmm streep maar af het lijstje dan, druk weekend met een house warming, en daarna stappen in the city waar ie is, en de verjaardag van mn zus
Mij gezien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb CDP gezien, en SAJ, en Roodschaap 9al wist ik niet dat hij dat was, sorry), en Vlarp, en XMN8R, en X-man, en ..... ff denken wie nog meer van Fok? Was 't dat? Ja volgens mij wel.
En daarnaast nog Aldo, en Krisje, en Danny, de vriend van de Konmar-knul, en Niels en Jerroen en DJ Yoor, en mijn nieuwe collega meneer J (), en Alex (niet Davidov), en Ruben, en mijn 3 exen (Mark, Martijn en Tim), en Wouter, en dinges die ik altijd tegenkom waarvan ik niet weet hoe ie heet.
En we hebben Patty Brard gezien, en hans Klok, en Ome Geer en menee mari van koffie koffie tiiiiiiiiijd.
En nog een hoop onbekende leren kennen. Waaronder 2 leuke meneren uit LA, die morgen naar Barcelona gaan (o vandaag dus). Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! O en een of andere vriend van Hicham (X-Man) die me bij m'n *** greep
Kortom: 1 groot feest van herkenning en verderf.
aan de andere kant, housewarming en stappen wordt wel leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. da's aan de ene kant wel balen dan
Valt nog best meequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, kut, ik heb iemand mijn nr gegeven omdat ie een keer thee met me wilde drinken ........![]()
WAAROM HEB IK DAT GEDAAN?!
Whehequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die mensen heb ik ook gezien plus: Kammie, Don, Folkert, iemand van vroeger van IRC waar ik de naam even niet van weet, Erik en Raoul, Bjorn, Marc, Danny (Diva)
En nog meer.
En Rood_schaap keek me recht aan, probeerde toen te vluchten, maar dat heb ik mooi weten te voorkomen!
Ja, was erg kewl. Ook heel veel bekenden gezien, altijd leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
aan de andere kant, housewarming en stappen wordt wel leuk
amsterdam was dus gisteren leuk?
Ik zag je echt niet nietquote:
Ohw, da's wel ellendig, nu werken, sterkte!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:23 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik zag je echt niet nieten ik was best wel zat enzo
![]()
Ik ben megabrak gewoonKon nauwelijks meer lopen vanochtend
Had echt geen voeten meer over
![]()
Schandalig dat ik moet werken nu![]()
Ik overleef het welquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's wel ellendig, nu werken, sterkte!
O ja, drank, dat verklaart alles natuurlijk! Hoe oud ben je nou? Dat kan toch niet meer?
Die heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik overleef het welIk heb ergere omstandigheden overwonnen
Heb je je nog een beetje gedragen? Die parade was echt niet goed voor mijn hormoonhuishoudingTE veel lekkers op een dag
Die boot van de UNOh my god!
![]()
Ja echt enorm veel lekkersquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk ik
Ik heb betere foto's van de parade dan dat ik het heb kunnen zien. Maar sowieso liep de hele stad vol met lekkers..
Ik was er met Vlarpquote:
Oh kan wel jaquote:
Vertel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja echt enorm veel lekkersIk wist niet wat me overkwam
Heb me ook prima vermaakt uiteindelijk
![]()
Vooral met twee tegelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef Andyvie het volgende:
Ach, alleen zoenen is toch niet zo erg?
Ja, best wel inderdaad, maar 't heeft wel watquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heel onpractisch.
M'goed... what do I know...
haha.. als het maar leuk was!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad, maar 't heeft wel wat
Was het ook leuk, maar was een beetje zat. Anders zou ik dat niet gedaan hebbenquote:
Ik zal er ook niet verder over uitwijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmmm, goed...ik hou verder mijn mond wel
Krijg de hik ook maar...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Moet ik nog namen bij de foto's gaan zetten?
Nr. 67141quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, Vlarp, je kan de 'terug' en 'verder' beter bóven de foto's zetten. Want dan blijven ze telkens op dezelfde plek staan, hoef je minder te 'mikken' met de muis, en kun je sneller doorbladeren..
Lexus was er ook nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
I have this strange feeling of deja-vu....
Leuke foto'squote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Krijg de hik ook maar...
de foto's: http://gallery.vlarp.nl/gaypride2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |