stond een leuk stukje in de krant afgelopen weekquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Bij het volgende kruispunt rechtsaf"
En vervolgens beland je in de een of andere vinex-wijk
plotsklaps deed de drenkeling zijn ogen op, alsof hij wakker geworden was van het schuren van de baardharen van de eilandbewonerquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
"De naakte man onderzocht met zachte handen of er geen botbreuken waren, af en toe schuchter kijkend naar de drenkeling. Hij drukte lichtjes op elke plek op het lichaam, wreef lichtjes bij de dijen omhoog"
(*had toch meer een goedgeschoren jongeman in gedachten :-S )quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plotsklaps deed de drenkeling zijn ogen op, alsof hij wakker geworden was van het schuren van de baardharen van de eilandbewoner
had jij ook wat met de bankenrace te maken gehad?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En dan had ik nog zo'n leuk projectje op 't kamp, kan ik 'm vervolgens niet meer vinden
hoe kan dat nu???quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(*had toch meer een goedgeschoren jongeman in gedachten :-S )
"Voor verder onderzoek ontkleedde de jongeman de drenkeling. Hij legde zijn oor op de borst van de drenkeling om de hartslag te controleren. Om goed te kunnen horen deed de jongeman zijn ogen dicht en bleef een tijdje met zijn hoofd op de brede borstkas van de drenkeling liggen. De drenkeling streelde door de volle bos krullen. De jongen zoende met zijn onderlip de kaaklijn van de drenkeling. Toen raakte hij per ongeluk de penis aan van de drenkeling, en lachtte geruisloos. Hij raakte het voor een tweede en een derde keer aan. Hij legde zijn vinger op de top van de penis van de drenkeling, en speelde vervolgens wat met de voorhuid. Ondertussen glimlachtte hij met zijn diepe ogen en brede mond met witte tanden"quote:
Scheermesjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu???
er is toch geen stroom op dat eiland![]()
okay dan heb ik mij in het eiland vergistquote:
Nu ja, je kunt je ook scheren met een palmbladquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan heb ik mij in het eiland vergist
ik dacht juist dat het een soort robinson crusoë setting wa met een paradijselijk eiland zonder al te veel beschaving en civilisatie, buiten dan een dozijn jonge mannen van vooraan in de 20
"geeft Vanitasvanitatumetomniava een glas met ijskoude Rosé voor de broodnodige inspiratie"quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Voor verder onderzoek ontkleedde de jongeman de drenkeling. Hij legde zijn oor op de borst van de drenkeling om de hartslag te controleren. Om goed te kunnen horen deed de jongeman zijn ogen dicht en bleef een tijdje met zijn hoofd op de brede borstkas van de drenkeling liggen. De drenkeling streelde door de volle bos krullen. De jongen zoende met zijn onderlip de kaaklijn van de drenkeling. Toen raakte hij per ongeluk de penis aan van de drenkeling, en lachtte geruisloos. Hij raakte het voor een tweede en een derde keer aan. Hij legde zijn vinger op de top van de penis van de drenkeling, en speelde vervolgens wat met de voorhuid. Ondertussen glimlachtte hij met zijn diepe ogen en brede mond met witte tanden"
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft Vanitasvanitatumetomniava een glas met ijskoude Rosé voor de broodnodige inspiratie"![]()
Nou het is niet de beste hoorquote:
Oh je was jarig?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is niet de beste hoor
nog een overblijfsel van m'n feestje vorige week
maar deze slobbert wel aardig weg
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders zijn gisteren bijna vernietigd door een gigantische tornado, op laatste moment ging die een andere kant op, best wel mazzel opzich
uwen terugkeer hedenavond is een fijn cadeauquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh je was jarig?!
Gefeliciteerd!![]()
![]()
En ik helemaal geen cadeautje
slaap zacht hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu, ik ga nu écht naar bed
Lief he?quote:
ergens op een eiland in croatië.. ja erg apart idd, maarja blij dat er niets gebeurd isquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
Blub, wat eng... waar zaten ze?
Dan moet ik wegquote:
Mooi, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me niet jonger dan dat ik ben, tenminste, meestal niet.
Ik om half 10quote:
Grote ogen vangen veel licht opquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik om half 10
Maar!! De rode ogen zijn inmiddels uit de ogen! Is maar goed ook, want je zag er op een foto echt uit als een duiveltje
O ja, kut, ik heb iemand mijn nr gegeven omdat ie een keer thee met me wilde drinken ........quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een enormehomo
ben ik toch; ik drink jasmijnthee!
.
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podiumquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:47 schreef Cybart het volgende:
Wat een enormehomo
ben ik toch......
maar die nieuwe single van de scissor sisters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot podium.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podium
dan zou ik voor SS kiezen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik baal. Ze staan tegelijk met Iggy Pop en massive Attack op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |