Ach.quote:
Goeie smoesquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zat(en ik moet naar de kapper al 3 weken of zo)
Maar ik was het ook echtquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Goeie smoesDie heb ik ook gebruikt
![]()
Ja, ik ook. Je weet ongeveer wat ik uitgespookt hebquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik was het ook echtik werd echt schandalig. Ik ben daarna overgestapt op red bull en water.
Dat ik half aan Aldo's lippen hingquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Je weet ongeveer wat ik uitgespookt hebDat soort dingen gebeuren mij echt alleen als ik zat ben
Maar wat was er zo schandalig aan je dan?
Nee!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik half aan Aldo's lippen hingdat ik met Kris aan de haal ging al rennend over de reg dwars
dat ik die vriend van hicham vol teruggreep in z'n kruis (he started it)
dat ik Danny liep te pesten (damn)
dat ik echt iedereen om de nek ging hangen
dat ik met die danser in dat gaasshirtje enorm heb staan danse (dansen? O, het leek rijen)
(gelukkig is die foto weg)
Pfff.. we'll see!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee!Het zijn MIJN exen en daar blijft verder ieder levend wezen vanaf! No matter how adorable they are!
Jij was er weer eens niet dus aan jouw lippen kon ik niet hangen.quote:
Bring it on!quote:
Nee hoorquote:
Daar had je anders ook geen tijd voor gehad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was er weer eens niet dus aan jouw lippen kon ik niet hangen.
Ik had alle tijd want van half 5 tot half 7 was het enorm wachten geblazen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Daar had je anders ook geen tijd voor gehad!
Pff stel je niet aan manquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik half aan Aldo's lippen hingdat ik met Kris aan de haal ging al rennend over de reg dwars
dat ik die vriend van hicham vol teruggreep in z'n kruis (he started it)
dat ik Danny liep te pesten (damn)
dat ik echt iedereen om de nek ging hangen
dat ik met die danser in dat gaasshirtje enorm heb staan danse (dansen? O, het leek rijen)
(gelukkig is die foto weg)
Owh... ik kon in de reservetijd... de blessuretijd... midden in de ochtend als gewoon iedereen al is geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had alle tijd want van half 5 tot half 7 was het enorm wachten geblazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |