Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:46 schreef Vlarp het volgende:
FIPO!
Ik vermom mezelf vandaag in het blauw. Dan val ik niet op tussen al dat roze..
O ja, tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Kan ik er wat aan doen dat ik studeerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Op zaterdagen werken is voor de studenten en het plebs![]()
... en met je benen in de lucht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Blij dat ik glij, Tros... Ah! Te land ter zee!
Ja. Stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Rood_schaap het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik studeer
Ik geniet veel beter zonder in Amsterdam te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
Iedereen veel plezier![]()
Geniet ook een beetje voor mij...
Welkom terug Weemzquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Weemz het volgende:
Het begint met een W en is terug van 3 weken projectwerk in Oeganda en gaat zometeen naar Pirates Of The Carribean 2...
Mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Twoflower het volgende:
Het was weer gezellig in Amsterdam. Maar iets te massaal voor mijn smaak. Dus de volgende paar jaar hoef ik weer ff niet... ;-)
O, ben voor zover ik weet niet iemand van hier tegengekomen.
Roze Maandag is wel ok... GayPride is too much for mequote:
dag lieverdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik leef nog....
Denk ik...
Dag Stroekiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag lieverd![]()
ben je daar eindelijk
ik zat me zulke zorgen te maken![]()
vooral na enge stukjes in de krant
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dag Stroekie
ach ja, we hebben cholera uitbraken kunnen voorkomen door grote hoeveelheden alcohol te consumeren de afgelopen 3 weken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden was
dus ik had alweer helemaal de kriebels
quote:Maar dan heb je de schade van het ontberen van vakanties aardig ingehaald geloof ik![]()
je hebt nog ruim 2 weken voordat het 20 aug isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
maarmaar, je weet toch dat ik nog geen 27 kan zijn?
[..]
Nu nog twee weken douchen en slapen inhalen...
en veel te vaak temp boven de 30 graden, of hield je dan gewoon je mond dichtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff bijna drie week aan boord met ontzettend geile mannen, maar stuk voor stuk hetero :-/
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:
of hield je dan gewoon je mond dicht![]()
en dat heeft zich vooral afgespeeld in de wateren van onze 2 noordelijke provincies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.
dit is wel mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
NaWaKa
(was mee als medewerker)
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit is wel mosterd na de maaltijd![]()
maak de NaWaka live mee![]()
ja zit nu foto's te bekijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd is
(hopelijk niet - *vindt het nogal een foute website)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zit nu foto's te bekijken
even scannen hoe vaak jij erop staat
Iemand probeert mn goede naam te bezoedelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ben jij dit?
"BB zegt...:
Hoi, mannelijk kerel 39 jaar groot en matig behaard, struis gebouwd doch niet dik zoekt contact met jongere en slanke kerel.
Stuur gerust mailtje naar metstijl@hotmail.com en ik zal met genoegen reageren !
aldus: gay.nl/BB
En veels te klein.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Hoi moenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En veels te klein.
Hoi moen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi moen
Jij bent wel conformistisch genoeg voor de Emo Pride![]()
dag Majesteitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand probeert mn goede naam te bezoedelen
Hoi iedereen![]()
volgens mij heb je inderdaad aan de camera ontsnaptquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(hopelijk niet - *vindt het nogal een foute website)
Aan hún camera wel, ja, andermans niet, vrees ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb je inderdaad aan de camera ontsnapt![]()
oh, dus nu moet ik ook nog al de journaals even gaan bekijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Aan hún camera wel, ja, andermans niet, vrees ik [afbeelding]
jij wilt ook gewoon dat ik jouw als een onschuldige meneer in mijn hoofd hebquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk niet dat je Vanitas wilt zien als 'ie weer es in licht beschonken toestand de een of andere horkenactie zit uit te voeren..
Ik wil ook dat ik mijzelf als onschuldige meneer beschouw :-Squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
jij wilt ook gewoon dat ik jouw als een onschuldige meneer in mijn hoofd heb![]()
Oh je wil Vlarp imponerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoewel, ik was vanmiddag wel van plan dat ik met ontbloot bovenlijf, dat onder de teer, olie en vet was (door verblijf in machinekamer enzo), en dan zo naar de gaybar te gaan...
Hou op!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh je wil Vlarp imponeren![]()
ach, dat heb jij gemist. Hij had een hele leuke jongen gespot afgelopen zondag die alleen maar een trainingsbroek droeg met niets er boven en eronder![]()
Volgens mij moet jij straks de stad nog maar eens ingaanquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij straks de stad nog maar eens ingaan
je hebt volgens mij wel wat in te halen![]()
nou dan wil er daar ook vast wel iemand reanimeren, of spannender nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat wordt m'n dood![]()
nu wordt het volgens van een EHBO cursus een stuk interessanterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt mensen ook al neukend reanimeren, wist je dat?
(urgh, ik ben te lang aan boord geweest)
ja ik verwacht zulke posts alleen als het buiten meer dan 30 graden isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt mensen ook al neukend reanimeren, wist je dat?
(urgh, ik ben te lang aan boord geweest)
Ik heb al het zaad nog opgespaard van toen het buiten 40 graden was :-Squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik verwacht zulke posts alleen als het buiten meer dan 30 graden is![]()
dat vraagt nu dus om een bestemmingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb al het zaad nog opgespaard van toen het buiten 40 graden was :-S
Wel een bestemming met een stormvloedkeringquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vraagd nu dus om een bestemming![]()
ik heb een diploma reddend zwemmen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel een bestemming met een stormvloedkering
Stomme melkmuilquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
He bah, gaan jullie dat zaadverhaal maar in een apart kamertje bespreken.
Maar heb je de KNRM ook ingelicht?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een diploma reddend zwemmen hoor![]()
Ik kan je vertellen dat mijn grote fantasie en inbeeldingsvermogen op sommige momenten echt een last isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een diploma reddend zwemmen hoor![]()
zou dat nodig zijn denk jequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar heb je de KNRM ook ingelicht?
Maar als je nou meegesleurd wordt in de kolkende massa, bergafwaards richting zee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat nodig zijn denk je
we zitten hier boven zeeniveau hoor
en het bergend vermogen van de Maas is nu best wel groot
dan zal ik mij in rotterdam aan een zeesleper moeten vastgrijpenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar als je nou meegesleurd wordt in de kolkende massa, bergafwaards richting zee?
En de schroef maar uit alle macht door het zaad heen roeren..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zal ik mij in rotterdam aan een zeesleper moeten vastgrijpen
of de motor die doorbrandquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En de schroef maar uit alle mach door het zaad heen roeren..
Ja ik probeer hem al naar bed toe te sturenquote:
en stierf uitiendelijk alsnog aan de uitputtingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
en toen kwam het zoete water, het zaad en het zoute water bijeen, Stroekie dreef van de kust af, verloor het bewustzijn, kwam weer bij op een strand op een eiland met alleen maar poedelnaakte mannen van een jaar of twintig..
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:46 schreef Andyvie het volgende:
volgens mij maken die hormonen van vanitas op het moment gewoon overuren
ja maar we zijn dan ook druk doende om die 3 weken niet posten van Vanitasvanitatumetomniava in te halenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Andyvie het volgende:
en die van Stroekie doen ook aardig mee
klinkt als een waar el doradoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
"Hij proefde het zilte zand op zijn tong, probeerde omhoog te kijken, en keek in diepe zachte ogen van een jongeman van in de twintig, die hem handig optilde bij zijn middel. Hij merkte dat de man naakt was, hij kon een erectie niet tegenhouden. De jongeman merkte het en glimlachtte ingetogen"
"Bij het volgende kruispunt rechtsaf"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als een waar el dorado![]()
maar dat staat weer op geen enkele kaart, en ook die navigatie dingen van m'n collega's hun leasebakken herkennen dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |