Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:46 schreef Vlarp het volgende:
FIPO!
Ik vermom mezelf vandaag in het blauw. Dan val ik niet op tussen al dat roze..
O ja, tuurlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als ik je maar kan vinden, dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Kan ik er wat aan doen dat ik studeerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Op zaterdagen werken is voor de studenten en het plebs![]()
... en met je benen in de lucht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Blij dat ik glij, Tros... Ah! Te land ter zee!
Ja. Stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Rood_schaap het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik studeer
Ik geniet veel beter zonder in Amsterdam te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
Iedereen veel plezier![]()
Geniet ook een beetje voor mij...
Welkom terug Weemzquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Weemz het volgende:
Het begint met een W en is terug van 3 weken projectwerk in Oeganda en gaat zometeen naar Pirates Of The Carribean 2...
Mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Twoflower het volgende:
Het was weer gezellig in Amsterdam. Maar iets te massaal voor mijn smaak. Dus de volgende paar jaar hoef ik weer ff niet... ;-)
O, ben voor zover ik weet niet iemand van hier tegengekomen.
Roze Maandag is wel ok... GayPride is too much for mequote:
dag lieverdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik leef nog....
Denk ik...
Dag Stroekiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag lieverd![]()
ben je daar eindelijk
ik zat me zulke zorgen te maken![]()
vooral na enge stukjes in de krant
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dag Stroekie
ach ja, we hebben cholera uitbraken kunnen voorkomen door grote hoeveelheden alcohol te consumeren de afgelopen 3 weken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik las iets over een gewone 27 jarige man die afgelopen weekend zwaar gewond op straat gevonden was en die uiteindelijk overleden was
dus ik had alweer helemaal de kriebels
quote:Maar dan heb je de schade van het ontberen van vakanties aardig ingehaald geloof ik![]()
je hebt nog ruim 2 weken voordat het 20 aug isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
maarmaar, je weet toch dat ik nog geen 27 kan zijn?
[..]
Nu nog twee weken douchen en slapen inhalen...
en veel te vaak temp boven de 30 graden, of hield je dan gewoon je mond dichtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff bijna drie week aan boord met ontzettend geile mannen, maar stuk voor stuk hetero :-/
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:
of hield je dan gewoon je mond dicht![]()
en dat heeft zich vooral afgespeeld in de wateren van onze 2 noordelijke provincies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was moeilijk, gelukkig hadden ze er alle begrip voor dat ik niet een verrekijker nodig had om van eyecandy te kunnen genieten.
dit is wel mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
NaWaKa
(was mee als medewerker)
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit is wel mosterd na de maaltijd![]()
maak de NaWaka live mee![]()
ja zit nu foto's te bekijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, wat er allemaal niet gebeurd is
(hopelijk niet - *vindt het nogal een foute website)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zit nu foto's te bekijken
even scannen hoe vaak jij erop staat
Iemand probeert mn goede naam te bezoedelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ben jij dit?
"BB zegt...:
Hoi, mannelijk kerel 39 jaar groot en matig behaard, struis gebouwd doch niet dik zoekt contact met jongere en slanke kerel.
Stuur gerust mailtje naar metstijl@hotmail.com en ik zal met genoegen reageren !
aldus: gay.nl/BB
En veels te klein.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Hoi moenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dag BB.
Ik ben veel te nonconformistisch voor de gaypride.
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En veels te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |