* Stamp_Kip mist de "aai over de bol"smiliequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:53 schreef G-SaS het volgende:
Op een of andere manier bloed een topic altijd dood met mij op t eind![]()
![]()
Ik zou dr zo naast gaan liggen,wat een knuffelbeertje is het..:Yquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef pertoef het volgende:
Vandaag liep er in het tankstation waar ik werk een labrador rond, ik dacht eerst dat het van een klant was, maar toen die daar maar bleef lopen, hebben we hem binnengenomen!
Het was zo een lieveke, hij luisterde zo flink..
we hebben dan maar het dierenasiel gebeld en die zijn hem dan komen ophalen!
'k wou hem direct meenemen naar huis, maarja, hopelijk geraakt hij terug bij zijn baasjes
Lieve beestjes hebben wijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Our dog is GOD
Grumpy Old Dog
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
Doen we er nog eentje van onze "dikke".
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Hier nog zo'n watergekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Ik heb je website gekeken over je honden en katten !quote:
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/mini-IMG_2656.th.JPG]afbeelding][/URL]
Cismo, witte boxer, leeft nu al 6 jaar met darmkanker.. veel pillen, daarom istie zo dik![]()
Wat een leuke hondjesquote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef Walvisje het volgende:
Dit zijn onze 2 hondjes samen. Wachtend op het sein dat ze te water mogen gaan.
Voorste hond is Shennah en achter onze ster in sullig kijken Bruno.
[afbeelding]
Dit is onze Labraknor Bob :
[afbeelding]
Zo dik is die AB van jou toch nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef rena het volgende:
[..]
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.
Wat een poepiequote:
Het is geen AB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Zo dik is die AB van jou toch niet. Trekt hij ook zo'n rare bek als hij rook in zijn gezicht krijgt?
Is het dan een Old English Bulldog of een Victorian Bulldog? Is het wel een bulldog, daar lijkt hij wel op in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is geen AB.(snap de vergissing wel heel goed trouwens.) Rook kan ie prima tegen, wij roken zelf beiden en de fokker ook dus hij is het gewend.
![]()
Binnenkort ga ik een loopband voor hem maken, een bevriende fokker in Hongarije heeft er ook eentje en alle 4 zijn beesten zijn helemaal van dat ding.Zal je net zien dat die van mij er geen flikker aan vindt.
![]()
![]()
Dogo argentino.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef ThaSandman het volgende:
Is het dan een Old English Bulldog of een Victorian Bulldog? Is het wel een bulldog, daar lijkt hij wel op in ieder geval.
Dunno, ken wel een fokker van AB's in Utrecht maar zijn beesten reageren er ook niet op. Kan me overigens wel voorstellen dat degenen met een nogal korte (engelse bull?quote:Dat met die rook is echt een AB kwaaltje geloof ik. De hond op mijn avatar (OEB) kan er ook niet tegen en trekt zijn lip op alsof hij het echt vies vindt.![]()
Dogo Argentino had ik ergens in mijn achterhoofd, maar omdat hij meer op een bulldog leek heb ik dat idee maar niet geopperdquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dogo argentino.Ik snap de vergissing wel, hier een plaatje waar je het wel op ziet hoop ik.
(68 cm schofthoogte en ruim 50 kg schoon aan de haak)
[afbeelding]
Nou ja volbloed argentijn dus.Niet heel ongewoon maar je ziet er maar heel weinig op straat en gelukkig maar zou ik bijna zeggen, dit ras is echt niet voor iedereen geschikt.
![]()
Jachtinstinct is nogal sterk aanwezig en bij reuen is de omgang met andere reuen nogal, euhm, onvriendelijk at least.
Argentijntjes hebben nogal een sterke geldingsdrang.
[..]
Dunno, ken wel een fokker van AB's in Utrecht maar zijn beesten reageren er ook niet op. Kan me overigens wel voorstellen dat degenen met een nogal korte (engelse bull?) neus dat die er wel gevoeliger voor zijn.
Sowieso is de variatie bij AB's nogal groot, veel ervan zijn (door)kruisingen en dat doet het ras ook niet echt goed.
![]()
wat erg voor je, hoe is dat precies gebeurd dan,is hij er in gestikt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Daar moet ik wel bij zeggen dat hij hoger was als alle AB's die ik ooit gezien heb. Helaas is hij overleden aan een flostouw.
We hebben hem weleens naast een leeftijdsgenoot genoot gezet en dan zie je wel duidelijk het verschil tussen een AB en een argentijn, vooral aan de kop en bij AB's is de borstkas meestal wat eerder uitgezwaard en breder.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dogo Argentino had ik ergens in mijn achterhoofd, maar omdat hij meer op een bulldog leek heb ik dat idee maar niet geopperd. Onze AB (overleden in maart) had ook een schofthoogte van rond de 65 cm en woog ongeveer 50 Kg.
Oh dat is treurig, bij onze honden zijn we er ook altijd bij als ze een flostouw hebben, denk niet dat het snel gebeurt dat het mis gaat maar goed je hoeft maar een paar seconden te laat erbij te zijn.quote:Helaas is hij overleden aan een flostouw.
Wat een heerlijke lieve hondquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lekker luieren in het zonnetje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt wel 5 minuten zo te rollen en gek te doen in het gras altijd![]()
[afbeelding]![]()
Hier wat foto's van de onze.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben hem weleens naast een leeftijdsgenoot genoot gezet en dan zie je wel duidelijk het verschil tussen een AB en een argentijn, vooral aan de kop en bij AB's is de borstkas meestal wat eerder uitgezwaard en breder.
Hier de dogo van een kennis, dit is door de gecoupeerde oren meer de dogo zoals mensen ze kennen. (voor de mierenneukers onder ons, deze dogo leeft in Hongarije en couperen mag daar nog.)
[afbeelding]
[..]
Oh dat is treurig, bij onze honden zijn we er ook altijd bij als ze een flostouw hebben, denk niet dat het snel gebeurt dat het mis gaat maar goed je hoeft maar een paar seconden te laat erbij te zijn.![]()
Wat leuk je honden familiequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een paar foto's van Gijs(en de rest van de hondenfamilie)
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen met grote Jack,hij is wel lief hoor maar soms een beetje wild...
[afbeelding]
Samen spelen met vriendje Max
[afbeelding]
Lekker rennen
[afbeelding]
Spelen met vriendinnetje Jill
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Donderdag gaan we samen voor het 1st op cursus![]()
een berner sennen .... zuchtquote:Op maandag 4 september 2006 15:45 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
toen onze Louis nog een ukkie was...
Ondanks hun tekortkomingen zijn Dogo's op veel vlakken idd super.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:21 schreef Stamp_Kip het volgende:
Wij hebben voorheen thuis een Dogo gehadsuper honden
fokker is dr mee gestopt jammer genoeg.
Sowieso zou ik bij een dogo alleen gaan voor een exemplaar met stamboom.quote:Wij (vriend en ik) willen zodra we gaan samenwonen dr 2 gaan halen ben nog op zoek na een goeie fokker.Waar heb jij je dogo vandaan? Heb geen zin in de bekende broodfokkers en marktplaats honden
die komen zoiezo niet bij mij drin
Wil je in Hongarije kijken voor een Dogo?quote:Zelf waren we al aantdenken om tegen die tijd reisje Hongarije tenemenen we zijn nu rustig alles op een rijtje aantzetten hoe dat dan in zijn werk gaat, maar we hebben nog ruim 1.5/2jr maar wil me toch al goed orienteren.
Die puppies!quote:Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hier wat foto's van de onze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nu ik het terug lees is me zins-opbouw niet echt lekker duidelijkquote:Wil je in Hongarije kijken voor een Dogo? Struin anders af en toe http://www.dogo.org eens af (het forum dan) want daar zit, ondanks dat het een amerikaans forum is, een behoorlijke vertegenwoordiging van europese fokkers.
Geen dank, die fokker in hongarije heeft hier een vriend die ook dogo's fokt. Misschien handiger om eerst eens bij hem te gaan kijken?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef Stamp_Kip het volgende:
Thnx voor je info
[..]
nu ik het terug lees is me zins-opbouw niet echt lekker duidelijk
niet zuiver om daar een tehalen maar heb contact met enkele fokkers daar(via onze oude fokker die dr mee gestopt is), juist omdat ik me goed wil inzien en je een hond (dit ras) niet zomaar aanschaft, heb ik dr un reisje wel voor over. En tis een mooi land
bedankt voor je info
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen dank, die fokker in hongarije heeft hier een vriend die ook dogo's fokt. Misschien handiger om eerst eens bij hem te gaan kijken?Scheelt een heel stuk rijden.
Als je die van ons wil zien/meemaken mag je ook gerust een keer langskomen.![]()
Komt goed, vergeet elke keer de kennelnaam maar ik ga die kerel even mailen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Stamp_Kip het volgende:scheelt inderdaad een stuk, maar ik wou het dan combineren met een vakantie, vind het zoiezo een mooi land
Heb je daar een adresje van? me mail staat in me profieltje
Binnenkomen lijkt me makkelijk en is ook geen probleem.quote:mag ik dan ook na binnen of alleen lanskomenthnx voor je aanbod
![]()
Klopt !quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef rena het volgende:
DingoWat een leukerd! Wat voor ras is hij? Hij lijkt op een Jack Russel, maar hij heeft een andere kop op een of andere manier.
zooooo, dat laden duurde lang ! (bij mij althans, maar mijn verbinding, draadloos, heeft het soms iets moeilijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef Tommeke het volgende:
Onze gekke Groenendaeler Jendo! Alweer 10 jaaro oud, maar nog steeds een druktemaker
[afbeelding]
Wat een leuke hond.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:
Dingo al wachtende op het baasje die terug gaat komen met onze nieuwe huisgenoot.
We zijn samen heeeeel benieuwd en best een beetje zenuwachtig, vandaar deze poging tot het doden van de tijd. ... een foto posten !
[afbeelding]
Welk ras is Jill?quote:
Wast maar zo, hij is wel erg trouw, maar een goedzak... tis een felle rakker, makkelijk is hij niet, wel lief als ie je kent!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
zooooo, dat laden duurde lang ! (bij mij althans, maar mijn verbinding, draadloos, heeft het soms iets moeilijk)
het zijn en blijven prachtige honden !
Hij ziet er trouwens uit als een trouwe goedzak![]()
Jill lijkt mij eenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:37 schreef pertoef het volgende:
[..]
Welk ras is Jill?
zo'n hond wil ik ook..
Idd een Engelse Cocker Spanielquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef Noli. het volgende:
[..]
Jill lijkt mij eenCocker Spaniel pup
.
(aangezien de site van de Nederlandse Spaniel Club er op het moment uit ligt, wel klickable wellicht dat ie 't later wel doet)
Dan maar even de Wiki
Wat een leukerdsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:48 schreef Kimzie2 het volgende:
Dit zijn onze twee schatjes! Franse bulldogjes.... Zwarte is Tycho (geboren 10-03-2006) en de witte is Rocco (10-06-2006)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Idd een Engelse Cocker Spaniel(niet te verwarren met een Ameicaanse wat sommige mensen wel eens doen)
Ja ik zie het verschil ook duidelijk maar toch vergissen mensen zich.Ik denk omdat er vaak alleen over een cocker spaniel gesproken word en niet over een enegelse of americaanse.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef Noli. het volgende:
[..]Echt?
Als je weet wat een Ami is dan zie je het verschil toch wel? Ik wist eigenlijk tot niet zo heel lang geleden ook alleen maar van het bestaan van Engelse Cockers (toch over het algemeen wel het meest bekend toch?) af.
Ami's zijn kleiner, hebben een (opvallend) kortere snuit en de vacht is meer gekruld.
Nou, eigelijk wel. Ik had een nieuw ligkussen gezien en aangezien ik daar niet heen kon heb ik mijn oma gevraagd om dat voor mij te gaan kopen...Dus in principe hebben ze een nieuw kussen gekregen voor dierendag...maar ze moeten wachten tot morgenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een leukerdsWorden ze nog verwend vandaag
?
Moet ik even zoeken, ik heb meer dan 200 foto's van hemquote:
Zodra hij gras ziet word hij gek, hij gaat er als een dolle op liggen rollen.quote:
Het halfnichtje van Dingoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef RealZeus het volgende:
Even ons aandachtsorgeltje spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
@ Mirage, wat een mooie, en leuke hondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef Mirage het volgende:
Ze groeit trouwens echt hard !!
Dit is een foto van 12 dagen geleden
[afbeelding]
een groot verschil al vind ik.
ja ! het is een klein streepje, mar het is er 1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen.Heeft Dingo ook een wit streepje op zijn kop?
Ja,dat heeft Kwinta ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja ! het is een klein streepje, mar het is er 1
Precies in zijn "gleufje" die over zijn koppie loopt.
Wat een onwijs gaaf beestquote:
Ow, lekker is dat he.. evenuitwaaien, frisse neus en genieten van het gedartel van puk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef ymme het volgende:
Wij zijn net even lekker wezen wandelen achter de dijken hier in het dorp.
Dit herken ik.quote:Heerlijk vind ie dat. Maar let op de foto's vooral op zijn arogante houding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ook gewoon z'n schatje. Zou nooit meer zonder hem kunnen.
We hebben hem nu 5 maanden, ongeveer. Maar ik mis onze boxer die we in Jan j.l. hebben moeten laten slapen nog elke dag. Ik voel me soms schuldig als ik zo enhousiast doe over puk (de jack russel van de foto's)
Het went na die maanden nog steeds niet. Ik lig dan compleet in een deuk. Gelukkig is lachen gezond.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Lachen 10 minuten aan een stuk door rondjes om de tafel.![]()
Lijkt mij wel lachen of niet als je Puk zo ziet rennen om de tafel![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Het went na die maanden nog steeds niet. Ik lig dan compleet in een deuk. Gelukkig is lachen gezond.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef Meaghan het volgende:
Heb je het over mijn honden Rena?!Die twee oliebollen zijn toch echt Engelse Bulldoggen!
Overigens niks mis met pitbullen hoor![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef rena het volgende:
Ik kan Joey helaas niet zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
En nog even de showbink uithangen![]()
Als ik mij niet vergis is een de benaming voor een hoogbenige JR een Parsons Jack Ruseel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef Noli. het volgende:
Whoehoe!
Ik mag me hier ook weer melden!
* Noli. wil u graag voorstellen aan............
*....tromgeroffel....*
Mazzel!
[afbeelding]
[afbeelding]
Had je wat?
[afbeelding]
Naam: Mazzel
Leeftijd: zeven jaartjes jong/oud
Geslacht: (ex-)Reu
Ras: (hoogbenige) Speck Jack Russel
Beetje wazige foto's..![]()
Ik had 'm vanmorgen een knuffeltje gegeven waar dochterlief niet naar omkeek.
Kijk ik net naast me, zie ik dus dit:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is een de benaming voor een hoogbenige JR een Parsons Jack Ruseel.
Wat een lekker ding !quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet iets..
[afbeelding]Lieve vrolijke kop.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef rena het volgende:
Oeh Noli, wat een leukerdIs hij een beetje lief voor de kindjes? (En andersom
? )
Wat een hompje hondquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
Vandaag hebben we onze Franse Bulldog gehaald. Hij heet Cooper en is zo ontzettend lief!![]()
[afbeelding]
Hij is dus echt goed terecht gekomen bij jullie! Super!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef Noli. het volgende:
[..]![]()
Als we met Mazzel buiten zijn is het echt: "Waar Pitbull-peuter gaat, gaat Mazzel.."![]()
[afbeelding]
We hebben maandag ook even onze Speck Russell gewogen..
12400gram.. Twaalf kilo en vierhonderd gram!*insert flauwval-smilie*
Een 'normale' Parson behoort 5 tot 8 kilo te zijn.. Oké, ik wist dat ie wat te zwaar was, maar twaalf kilo had ik niet verwacht. We kijken of we hem op een wat gezonder gewicht kunnen krijgen en het streven is om meneer op zo'n 8 kilo te krijgen.
Vandaag nog eens gewogen want ik had sterk het idee dat meneer er iets slanker uitzag
(ik was niet de enige trouwens)
11900gram. Een halve kilo eraf!
En dat alleen maar door normaal vier keer op een dag een P&P rondje te doen! (3 korte, 1 lange wandeling)
Ja, hij is zoooo verschrikkelijk lief! Kijk maar eens wat een grappig vormpje hij op z'n rug heeft. Dat kan gewoon geen toeval zijn toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een hompje hond! Wat lief! En superleuke naam
![]()
wat een scheetje zegquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
Vandaag hebben we onze Franse Bulldog gehaald. Hij heet Cooper en is zo ontzettend lief!![]()
[afbeelding]
8 weken...quote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een scheetje zeghij ligt zo lekker te maffen
hoe oud is ie?
Wat een leuke foto's van elco, vervelend dat hij weer last van zijn neus heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef senesta het volgende:
Ik kon het gekke foto topic niet vinden, dus hier maar:
[afbeelding]
Hij word echt grijs!
Je kunt hier ook de groeven in de neus van elco goed zien, Elco heeft steeds een ontstoken neus en het is onduidelijk hoe hij eraan komt, waarschijnlijk een allergie maar waarvoor is lastig te achterhalen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
[afbeelding]
Ow wat geweldig!!! Ik ben spontaan verliefdquote:Op woensdag 15 november 2006 08:39 schreef SaS21 het volgende:
Nadat we onze Triks op 20 juli jl. hebben moeten laten inslapen was het enorm leeg in huis.
Sinds 2 weken hebben we een nieuwe aanwinst en over 4 weken komt er nog één
Alhoewel ik Triks nog steeds wel mis ben ik erg blij met het jonge grut waar we nog veel plezier van zullen hebben!
Onze 11 weken oude dwergruwhaar teckel Summy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog bij de fokker met 8 weken:
[afbeelding]
En 10 december halen we een dwergkorthaar teckel Lissie:
[afbeelding]
Nu nog druk aan het spelen met haar 2 broertjes bij de fokker (ze ligt op haar rug)
[afbeelding]
Thanxquote:Op woensdag 15 november 2006 11:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow wat geweldig!!! Ik ben spontaan verliefd![]()
En wat een leuke namen![]()
mooi hondje int zwart/wit zijn t mooist. hoe oud is de jouwe? Skip is ruim 1 nou.quote:
Ze heeft enorme krullen (gehad) en ze is inderdaad een beetje nat gemaakt voor de fotoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef PM-girl het volgende:
Teckels!! Sas21, wat leuk! (en wat is onze 1jarige ruwhaar dan alweer groot!)
Wat is er op die laatste foto van de ruwhaar gebeurd, in bad geweest?
OMGquote:Op zondag 26 november 2006 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 schattige foto's die ik kon vinden. Elmo genaamd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is als ie volwassen is en in de zee is geweestquote:Op zondag 26 november 2006 17:11 schreef rena het volgende:
[..]
OMGWat een scheetje
Is net mijn hondje als pup.
![]()
Tijdens modderbadquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is als ie volwassen is en in de zee is geweest
[afbeelding]
Leuk! Heb je al een foto van de ouders? Er is ook een speciaal teckeltalktopic, maar dat zakt telkens in.quote:Op zondag 26 november 2006 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
SaS21: Geweldige teckels!!! Wat apart die krulletjes van Summy!
Ikzelf ben in blijde afwachting van een teckelpup, ben in contact met een fokker waar in december een nestje geboren wordt.
Nee, de fokker zit in Waardenburg. We zijn er een paar weken geleden op bezoek geweest om vragen te stellen en hoe het er daar uit ziet, wou wel een goed gevoel hebben over iemand waar ik een hondje vandaan haal. Het was echt leuk daar, heel veel teckels aan het rennen en spelen!quote:Op maandag 27 november 2006 09:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Leuk! Heb je al een foto van de ouders? Er is ook een speciaal teckeltalktopic, maar dat zakt telkens in.
Toevallig komt de pup niet uit Huizen?
wat ziet ie er nog heerlijk jong uit zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef TheRealFalcon het volgende:
Samen met Shinto (10 jaar en 5 maanden oud) even aan de wandel. Op een gegeven moment ging ie 200 meter voor me uit lopen en ging prins heerlijk op mij en m'n vrouw zitten te wachten
[afbeelding]
Whaaaaaaaa wat een giller,die is nog erger dan die van mij(het is net een speelgoedhondje zeggen ze vaak tegen me) maar wel extreem schattig!!!!quote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Foto van onze hond Abbaio, voor het kerstkaartje. (clickable)
[[url=http://members.home.nl/fambrink/Jordy/Abbaio%20_kerst_kl.jpg]afbeelding][/url]
Wat is Milo voor ras?quote:
Zoiets zat ik ook te denken, maar wel een leuke kruising.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Zo te zien zou ik zeggen : een collie kruizing![]()
Geen tiporen en een te korte vacht.
Yep een echte teckel!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:33 schreef PM-girl het volgende:
Lissie is een teckel of niet? Wat voor een precies? Wel een schatje hoor !
Oja, die Summy met die krulletjes, nu weet ik het weer!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Yep een echte teckel!
En wel een dwerg korthaar...
En qua karakter en uiterlijk totaal anders dan Summy (dwerg ruwhaar).
Summy is slank, een stuiterbal en enorm intelligent. (Als ze buiten in de tuin is en het haar te koud is weet ze dat ze via de achterdeur, als de slang van de droger uit de deur hangt, ze over de slang heen moet kruipen om naar binnen te komen).
Lissie daarentegen is klein met een dik achterlijf (zo´n Surinaamse vrouwen/kont) en daardoor niet echt snel.
Erg leuk die twee verschillende hondjes samen!
Wat een schoonheid van een hondquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef TheRealFalcon het volgende:
Samen met Shinto (10 jaar en 5 maanden oud) even aan de wandel. Op een gegeven moment ging ie 200 meter voor me uit lopen en ging prins heerlijk op mij en m'n vrouw zitten te wachten
[afbeelding]
Maar heb je gezien hoe grijs hij word?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef deedeetee het volgende:
Het is gewoon een lieve lobbes en dat straalt hij ook uit![]()
ik kan jou niet PM-en he?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar heb je gezien hoe grijs hij word?
Ik moet trouwens ook wel lachen, het is altijd een enorm watje geweest![]()
Nou op zijn ouwe dag gromt hij soms terug naar chargerijnige honden, vind zeker dat hij respect verdient op zijn oude dag![]()
Ik snap het niet hoor, ik heb hem gewoon aan staan, ze zeiden het al eerder vandaag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik kan jou niet PM-en he?
heb ff zitten klooien maar weet niet of je het wat vind
http://xs410.xs.to/xs410/06512/kerstengel.jpg
Hij word zevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Hij wordt idd grijs, hoe oud is hij nu ?![]()
aw wat is ie cute zoquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06512/DSC00549.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06512/boeffie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]Mn pa had een kerstpakket gehad met een das,muts,pijp en een wortel voor de sneeuwman
Elke x als ik hem die pijp in zn mond duwde liet ie hem weer vallenquote:
lieve sukkelquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke x als ik hem die pijp in zn mond duwde liet ie hem weer vallen![]()
Bij abbaio heb ik die enge oogjes gewoon weggesoept (nou ja... met the gimp, een gratis, open source grafische editor)... Omdat zijn ogen geel oplichten in de flits van de camera, kon ik geen gebruik maken van rode ogen-correctie. Met the Gimp kon ik ook mooi de glans op zijn oogjes behouden...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
probeer eens een foto te maken zonder te flitsen, dan krijg je die enge oogjes niet
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ha! die kleintjes eet die van mij voor ontbijt!![]()
nee ze zijn heerlijk schattig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een verhaal met een happy endquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:04 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Senna net uit asiel, zwaar ondervoed en vol schurft en beestjes.
[afbeelding]
Senna enige maanden later, geheel gezond.
[afbeelding]
Senna VEEEL aangekomen na sterilisatie.
[afbeelding]
Lekker aan het strand.
[afbeelding]
Senna en Zito nadat Zito mij uit het diepe water heeft "gered" nadat ik net deed alsof ik in moeilijkheden was.
[afbeelding]
Senna al wat afgevallen
[afbeelding]
Wie ben ik
[afbeelding]
Is goed in het opsporen van eten
Ondertussen is Senna perfect op gewicht en in totaal 9 (van de 29) kilo afgevallen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Zoveel ruimte neemt ie toch niet in beslagOpdondertje
oww wat een liefje ookquote:Op donderdag 21 december 2006 15:57 schreef droks het volgende:
Onze 14 weken oude hond Senna:
[afbeelding]
Die mijn voetruimte onder het bureau in beslag neemt.
[afbeelding]
Het is geen kooiker zoals de meesten denken maar 25% Sint Bernard en 75% Berner sennen.
Haha ja, maar die neus is ondertussen al helemaal zwart.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef senesta het volgende:
Wat een prachtig koppie Dronks, ook die gevlekte neus![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:38 schreef deedeetee het volgende:
Die retriever met dat konijntje![]()
En wat een mooie kleur heeft Senna. Dat word vast een hele mooie hond.![]()
Hij is niet toevallig familie van mijn hondquote:
hij heet Ticoquote:Op zondag 24 december 2006 22:14 schreef rena het volgende:
mevrouwkorn, wat een moppiesdat wordt inderdaad moeilijk kiezen
![]()
Ticootje, wat kijkt hij vrolijk de camera inhoe heet hij?
[afbeelding]
Mijn Bommel vriend in kerstsferen, inclusief een lekker kwijldraadje![]()
Omgquote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Ticootje het volgende:
queen bee, jou hondje lijkt wel heel erg op de mijne.
[afbeelding]
Kayleequote:Op zondag 24 december 2006 22:37 schreef MelvinB het volgende:
Je hoort wel es dan honden als kleine pup het leukst/mooist zijn. Nu ik Kaylee groter zie worden, ben ik het er niet meer mee-eens.![]()
Ze durft nu meer en begint te puberen. Dat is nog leuker om te zien dan als een kleine pup.
Haar echte vacht komt er steeds meer doorheen waardoor ze er steeds mooier uit gaat zien.
Hoor regelmatig omstanders tegen hun kinderen zeggen als ik haar uitlaat; ''Kijk, daar loopt Lassie''.
Die van mij kijkt altijd zo zieligquote:Op zondag 24 december 2006 22:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hij heet Tico![]()
![]()
![]()
De jouwe kijkt ook niet zo vrolijk...
Lief met dat konijn erbijquote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Foto's van Max, Golden Retriever, 7 jaar
Hmm..
[afbeelding]
Wat is dat
[afbeelding]
Best interessant![]()
[afbeelding]
Nja, tja![]()
[afbeelding]
En de kleuren kloppen niet helemaal, dus nee onze bank heeft niet echt zon lelijke kleur
[afbeelding]![]()
![]()
Mijne heeft maar 1 balquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is niet toevallig familie van mijn hond? Die ligt er ook altijd zo bij
Lekker met je ballen in de lucht
![]()
Ow zo, dacht al.quote:
wat lievvquote:Op maandag 25 december 2006 12:36 schreef senesta het volgende:
Elco vind het hele kerstgebeuren helemaal niets.
Hij zit al de hele ochtend te kijken of er buiten misschien wel iets spannends gebeurd:
[afbeelding]
Hij heeft echt zo'n lieve zachtaardige kopquote:Op maandag 25 december 2006 12:36 schreef senesta het volgende:
Elco vind het hele kerstgebeuren helemaal niets.
Hij zit al de hele ochtend te kijken of er buiten misschien wel iets spannends gebeurd:
[afbeelding]
Aah die is wel heel liefquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef ondeugend het volgende:
Voor heel even vrede op aarde.
[afbeelding]
Mooie hond is Elcoquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
Wat een kanjer he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |