abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41606304

fleur
  Moderator vrijdag 8 september 2006 @ 02:33:04 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41606335
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:30 schreef Ijahman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

fleur
Wat een poepie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:33:46 #53
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41610491
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:11 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Zo dik is die AB van jou toch niet . Trekt hij ook zo'n rare bek als hij rook in zijn gezicht krijgt?
Het is geen AB. (snap de vergissing wel heel goed trouwens.) Rook kan ie prima tegen, wij roken zelf beiden en de fokker ook dus hij is het gewend.

Binnenkort ga ik een loopband voor hem maken, een bevriende fokker in Hongarije heeft er ook eentje en alle 4 zijn beesten zijn helemaal van dat ding. Zal je net zien dat die van mij er geen flikker aan vindt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41618018
Fleur is lief

Ik vind Bommel een beetje sarcastisch kijken op deze foto

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41628066
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het is geen AB. (snap de vergissing wel heel goed trouwens.) Rook kan ie prima tegen, wij roken zelf beiden en de fokker ook dus hij is het gewend.

Binnenkort ga ik een loopband voor hem maken, een bevriende fokker in Hongarije heeft er ook eentje en alle 4 zijn beesten zijn helemaal van dat ding. Zal je net zien dat die van mij er geen flikker aan vindt.
Is het dan een Old English Bulldog of een Victorian Bulldog? Is het wel een bulldog, daar lijkt hij wel op in ieder geval.
Dat met die rook is echt een AB kwaaltje geloof ik. De hond op mijn avatar (OEB) kan er ook niet tegen en trekt zijn lip op alsof hij het echt vies vindt.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:39:27 #56
17709 hollander172
pi_41634196
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef ThaSandman het volgende:
Is het dan een Old English Bulldog of een Victorian Bulldog? Is het wel een bulldog, daar lijkt hij wel op in ieder geval.
Dogo argentino. Ik snap de vergissing wel, hier een plaatje waar je het wel op ziet hoop ik. (68 cm schofthoogte en ruim 50 kg schoon aan de haak)

Nou ja volbloed argentijn dus. Niet heel ongewoon maar je ziet er maar heel weinig op straat en gelukkig maar zou ik bijna zeggen, dit ras is echt niet voor iedereen geschikt. Jachtinstinct is nogal sterk aanwezig en bij reuen is de omgang met andere reuen nogal, euhm, onvriendelijk at least. Argentijntjes hebben nogal een sterke geldingsdrang.
quote:
Dat met die rook is echt een AB kwaaltje geloof ik. De hond op mijn avatar (OEB) kan er ook niet tegen en trekt zijn lip op alsof hij het echt vies vindt.
Dunno, ken wel een fokker van AB's in Utrecht maar zijn beesten reageren er ook niet op. Kan me overigens wel voorstellen dat degenen met een nogal korte (engelse bull? ) neus dat die er wel gevoeliger voor zijn. Sowieso is de variatie bij AB's nogal groot, veel ervan zijn (door)kruisingen en dat doet het ras ook niet echt goed.
pi_41637777
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dogo argentino. Ik snap de vergissing wel, hier een plaatje waar je het wel op ziet hoop ik. (68 cm schofthoogte en ruim 50 kg schoon aan de haak)

[afbeelding]

Nou ja volbloed argentijn dus. Niet heel ongewoon maar je ziet er maar heel weinig op straat en gelukkig maar zou ik bijna zeggen, dit ras is echt niet voor iedereen geschikt. Jachtinstinct is nogal sterk aanwezig en bij reuen is de omgang met andere reuen nogal, euhm, onvriendelijk at least. Argentijntjes hebben nogal een sterke geldingsdrang.
[..]

Dunno, ken wel een fokker van AB's in Utrecht maar zijn beesten reageren er ook niet op. Kan me overigens wel voorstellen dat degenen met een nogal korte (engelse bull? ) neus dat die er wel gevoeliger voor zijn. Sowieso is de variatie bij AB's nogal groot, veel ervan zijn (door)kruisingen en dat doet het ras ook niet echt goed.
Dogo Argentino had ik ergens in mijn achterhoofd, maar omdat hij meer op een bulldog leek heb ik dat idee maar niet geopperd . Onze AB (overleden in maart) had ook een schofthoogte van rond de 65 cm en woog ongeveer 50 Kg. Daar moet ik wel bij zeggen dat hij hoger was als alle AB's die ik ooit gezien heb. Helaas is hij overleden aan een flostouw.
*The End
pi_41642671
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:

[..]
Daar moet ik wel bij zeggen dat hij hoger was als alle AB's die ik ooit gezien heb. Helaas is hij overleden aan een flostouw.
wat erg voor je, hoe is dat precies gebeurd dan,is hij er in gestikt?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:40:21 #59
17709 hollander172
pi_41643484
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Dogo Argentino had ik ergens in mijn achterhoofd, maar omdat hij meer op een bulldog leek heb ik dat idee maar niet geopperd . Onze AB (overleden in maart) had ook een schofthoogte van rond de 65 cm en woog ongeveer 50 Kg.
We hebben hem weleens naast een leeftijdsgenoot genoot gezet en dan zie je wel duidelijk het verschil tussen een AB en een argentijn, vooral aan de kop en bij AB's is de borstkas meestal wat eerder uitgezwaard en breder.
Hier de dogo van een kennis, dit is door de gecoupeerde oren meer de dogo zoals mensen ze kennen. (voor de mierenneukers onder ons, deze dogo leeft in Hongarije en couperen mag daar nog.)

quote:
Helaas is hij overleden aan een flostouw.
Oh dat is treurig, bij onze honden zijn we er ook altijd bij als ze een flostouw hebben, denk niet dat het snel gebeurt dat het mis gaat maar goed je hoeft maar een paar seconden te laat erbij te zijn.
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:21:56 #60
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_41645644
Wij hebben voorheen thuis een Dogo gehad super honden fokker is dr mee gestopt jammer genoeg.

Wij (vriend en ik) willen zodra we gaan samenwonen dr 2 gaan halen ben nog op zoek na een goeie fokker.Waar heb jij je dogo vandaan? Heb geen zin in de bekende broodfokkers en marktplaats honden
die komen zoiezo niet bij mij drin
Zelf waren we al aantdenken om tegen die tijd reisje Hongarije tenemen en we zijn nu rustig alles op een rijtje aantzetten hoe dat dan in zijn werk gaat, maar we hebben nog ruim 1.5/2jr maar wil me toch al goed orienteren.
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_41649307

Lekker luieren in het zonnetje

Hij ligt wel 5 minuten zo te rollen en gek te doen in het gras altijd

And you know I might
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:34:50 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41650019
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Lekker luieren in het zonnetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt wel 5 minuten zo te rollen en gek te doen in het gras altijd
[afbeelding]
Wat een heerlijke lieve hond die Bommel
pi_41687103
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:40 schreef hollander172 het volgende:

[..]

We hebben hem weleens naast een leeftijdsgenoot genoot gezet en dan zie je wel duidelijk het verschil tussen een AB en een argentijn, vooral aan de kop en bij AB's is de borstkas meestal wat eerder uitgezwaard en breder.
Hier de dogo van een kennis, dit is door de gecoupeerde oren meer de dogo zoals mensen ze kennen. (voor de mierenneukers onder ons, deze dogo leeft in Hongarije en couperen mag daar nog.)

[afbeelding]
[..]

Oh dat is treurig, bij onze honden zijn we er ook altijd bij als ze een flostouw hebben, denk niet dat het snel gebeurt dat het mis gaat maar goed je hoeft maar een paar seconden te laat erbij te zijn.
Hier wat foto's van de onze.

*The End
pi_41689336
Die puppy's
And you know I might
pi_41746108
Nog een paar foto's van Gijs (en de rest van de hondenfamilie)

Samen met grote Jack,hij is wel lief hoor maar soms een beetje wild...

Samen spelen met vriendje Max

Lekker rennen

Spelen met vriendinnetje Jill

Donderdag gaan we samen voor het 1st op cursus
01-08-2008
  woensdag 13 september 2006 @ 11:46:20 #66
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41765463
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een paar foto's van Gijs (en de rest van de hondenfamilie)

[afbeelding]
[afbeelding]
Samen met grote Jack,hij is wel lief hoor maar soms een beetje wild...
[afbeelding]
Samen spelen met vriendje Max
[afbeelding]
Lekker rennen
[afbeelding]
Spelen met vriendinnetje Jill
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat leuk je honden familie
pi_41765717
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:45 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
toen onze Louis nog een ukkie was...
een berner sennen .... zucht

de onze is inmiddels al weer een aantal jaren dood, maar het blijven machtige beesten..
veel geluk met Louis !
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  donderdag 14 september 2006 @ 09:20:17 #68
17709 hollander172
pi_41793226
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:21 schreef Stamp_Kip het volgende:
Wij hebben voorheen thuis een Dogo gehad super honden fokker is dr mee gestopt jammer genoeg.
Ondanks hun tekortkomingen zijn Dogo's op veel vlakken idd super.
quote:
Wij (vriend en ik) willen zodra we gaan samenwonen dr 2 gaan halen ben nog op zoek na een goeie fokker.Waar heb jij je dogo vandaan? Heb geen zin in de bekende broodfokkers en marktplaats honden
die komen zoiezo niet bij mij drin
Sowieso zou ik bij een dogo alleen gaan voor een exemplaar met stamboom. Er zit helaas veel "rommel" tussen, mooie showhondjes hoor maar daar is dit ras helemaal niet voor bedoeld.
De onze komt bij kennel van 't Argenhof vandaan in Tielt-Winge Belgie. De ouderdieren (met name vader) hebben ons helemaal overtuigd. Mijn kennis in Hongarije heeft kennel Cazador Criollo: http://www.cazador-criollo.net/
Hoe goed je ook zoekt en hoeveel lijnen je ook uitspit, uiteindelijk wil je een lieve gemoedelijke en stabiele hond dus probeer ook te kijken wat er mogelijk is en zoek geen grenzen op, Nederland is iets te dicht bevolkt voor een grote, volle jachthond met een ontembare drift.
quote:
Zelf waren we al aantdenken om tegen die tijd reisje Hongarije tenemen en we zijn nu rustig alles op een rijtje aantzetten hoe dat dan in zijn werk gaat, maar we hebben nog ruim 1.5/2jr maar wil me toch al goed orienteren.
Wil je in Hongarije kijken voor een Dogo? Struin anders af en toe http://www.dogo.org eens af (het forum dan) want daar zit, ondanks dat het een amerikaans forum is, een behoorlijke vertegenwoordiging van europese fokkers.
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Hier wat foto's van de onze.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die puppies!
  donderdag 14 september 2006 @ 14:53:56 #69
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_41801911
Thnx voor je info
quote:
Wil je in Hongarije kijken voor een Dogo? Struin anders af en toe http://www.dogo.org eens af (het forum dan) want daar zit, ondanks dat het een amerikaans forum is, een behoorlijke vertegenwoordiging van europese fokkers.
nu ik het terug lees is me zins-opbouw niet echt lekker duidelijk
niet zuiver om daar een tehalen maar heb contact met enkele fokkers daar(via onze oude fokker die dr mee gestopt is), juist omdat ik me goed wil inzien en je een hond (dit ras) niet zomaar aanschaft, heb ik dr un reisje wel voor over. En tis een mooi land

bedankt voor je info
Fotoboek
  donderdag 14 september 2006 @ 18:21:14 #70
17709 hollander172
pi_41807748
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef Stamp_Kip het volgende:
Thnx voor je info
[..]

nu ik het terug lees is me zins-opbouw niet echt lekker duidelijk
niet zuiver om daar een tehalen maar heb contact met enkele fokkers daar(via onze oude fokker die dr mee gestopt is), juist omdat ik me goed wil inzien en je een hond (dit ras) niet zomaar aanschaft, heb ik dr un reisje wel voor over. En tis een mooi land

bedankt voor je info
Geen dank, die fokker in hongarije heeft hier een vriend die ook dogo's fokt. Misschien handiger om eerst eens bij hem te gaan kijken? Scheelt een heel stuk rijden.

Als je die van ons wil zien/meemaken mag je ook gerust een keer langskomen.
  donderdag 14 september 2006 @ 21:11:37 #71
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_41814208
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Geen dank, die fokker in hongarije heeft hier een vriend die ook dogo's fokt. Misschien handiger om eerst eens bij hem te gaan kijken? Scheelt een heel stuk rijden.

Als je die van ons wil zien/meemaken mag je ook gerust een keer langskomen.
scheelt inderdaad een stuk, maar ik wou het dan combineren met een vakantie, vind het zoiezo een mooi land
Heb je daar een adresje van? me mail staat in me profieltje

mag ik dan ook na binnen of alleen lanskomen thnx voor je aanbod
Fotoboek
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:22:19 #72
17709 hollander172
pi_41835552
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Stamp_Kip het volgende:
scheelt inderdaad een stuk, maar ik wou het dan combineren met een vakantie, vind het zoiezo een mooi land
Heb je daar een adresje van? me mail staat in me profieltje
Komt goed, vergeet elke keer de kennelnaam maar ik ga die kerel even mailen.
quote:
mag ik dan ook na binnen of alleen lanskomen thnx voor je aanbod
Binnenkomen lijkt me makkelijk en is ook geen probleem. Wel even rekening houden met het formaat en zijn enthousiasme.

En je kan nog koffie krijgen ook.
pi_42028985

Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_42039976
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:10:00 #75
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42051170
Vraagje, ik denk dat het hier in het centrale hondentopic wel kan.
onze hond heeft straks een paar druiven gegeten uit de tuin hier, ik denk 3 ofzo.
Kan dit kwaad, omdat druiven giftig kunnen zijn voor honden?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42089014
Ja ze zijn giftig, hoe groot is je hond? want als je een grote hond heb zijn 3 niet zo erg dnek ik, ik weet het niet zeker. Maar ik zou het in de gate houden of ie wel goed poept en niet overdadig drinkt etc.
You can make it ?
  zondag 24 september 2006 @ 11:34:42 #77
94046 PM-girl
pi_42089058
Dubbel
*
  zondag 24 september 2006 @ 11:34:56 #78
94046 PM-girl
pi_42089065
Inmiddels 2 dagen verder.....Maar hij heeft geen gek gedrag laten zien, poept gewoon en is levendig. 3 leek me ook niet zo heel veel, maar het is maar een teckel dus een niet zo grote hond.
Thnx
*
pi_42258791
Dingo al wachtende op het baasje die terug gaat komen met onze nieuwe huisgenoot.
We zijn samen heeeeel benieuwd en best een beetje zenuwachtig, vandaar deze poging tot het doden van de tijd. ... een foto posten !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42260447
Dingo Wat een leukerd! Wat voor ras is hij? Hij lijkt op een Jack Russel, maar hij heeft een andere kop op een of andere manier.
And you know I might
pi_42261071
Onze gekke Groenendaeler Jendo! Alweer 10 jaaro oud, maar nog steeds een druktemaker

pi_42261629
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef rena het volgende:
Dingo Wat een leukerd! Wat voor ras is hij? Hij lijkt op een Jack Russel, maar hij heeft een andere kop op een of andere manier.
Klopt !
Het is een kruising Jack Russel. Wat er precies doorheen zit... beats me.
(en omdat we hem uit het asiel hebben gehaald kunnen we het ook niet vragen aan degene waar hij vandaan komt)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42261677
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef Tommeke het volgende:
Onze gekke Groenendaeler Jendo! Alweer 10 jaaro oud, maar nog steeds een druktemaker

[afbeelding]
zooooo, dat laden duurde lang ! (bij mij althans, maar mijn verbinding, draadloos, heeft het soms iets moeilijk )

het zijn en blijven prachtige honden !

Hij ziet er trouwens uit als een trouwe goedzak
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:09:38 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42264405
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:
Dingo al wachtende op het baasje die terug gaat komen met onze nieuwe huisgenoot.
We zijn samen heeeeel benieuwd en best een beetje zenuwachtig, vandaar deze poging tot het doden van de tijd. ... een foto posten !

[afbeelding]
Wat een leuke hond. HIj kijkt zo lief.
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:37:43 #85
146644 pertoef
tjief tjaf
pi_42270939
quote:
[afbeelding]
Welk ras is Jill?
zo'n hond wil ik ook..
Goodnight, you princes of Maine, you kings of New England..
pi_42282741
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Mirage het volgende:

[..]

zooooo, dat laden duurde lang ! (bij mij althans, maar mijn verbinding, draadloos, heeft het soms iets moeilijk )

het zijn en blijven prachtige honden !

Hij ziet er trouwens uit als een trouwe goedzak
Wast maar zo, hij is wel erg trouw, maar een goedzak... tis een felle rakker, makkelijk is hij niet, wel lief als ie je kent!
Krijgen ook heel veel complimenten over hoe mooi hij is echt een heel mooi ras!
pi_42358788
Dit zijn onze twee schatjes! Franse bulldogjes.... Zwarte is Tycho (geboren 10-03-2006) en de witte is Rocco (10-06-2006)

woensdag 4 oktober 2006 @ 15:33:58 #88
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_42360254
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:37 schreef pertoef het volgende:

[..]

Welk ras is Jill?
zo'n hond wil ik ook..
Jill lijkt mij een Cocker Spaniel pup .

(aangezien de site van de Nederlandse Spaniel Club er op het moment uit ligt, wel klickable wellicht dat ie 't later wel doet)
Dan maar even de Wiki

[ Bericht 14% gewijzigd door Noli. op 04-10-2006 15:40:20 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_42360953
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef Noli. het volgende:

[..]

Jill lijkt mij een Cocker Spaniel pup .

(aangezien de site van de Nederlandse Spaniel Club er op het moment uit ligt, wel klickable wellicht dat ie 't later wel doet)
Dan maar even de Wiki
Idd een Engelse Cocker Spaniel (niet te verwarren met een Ameicaanse wat sommige mensen wel eens doen)
01-08-2008
pi_42361524
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:48 schreef Kimzie2 het volgende:
Dit zijn onze twee schatjes! Franse bulldogjes.... Zwarte is Tycho (geboren 10-03-2006) en de witte is Rocco (10-06-2006)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een leukerds Worden ze nog verwend vandaag ?
And you know I might
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:16:45 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:39:03 #92
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_42362209
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Idd een Engelse Cocker Spaniel (niet te verwarren met een Ameicaanse wat sommige mensen wel eens doen)
Echt?

Als je weet wat een Ami is dan zie je het verschil toch wel? Ik wist eigenlijk tot niet zo heel lang geleden ook alleen maar van het bestaan van Engelse Cockers (toch over het algemeen wel het meest bekend toch?) af.
Ami's zijn kleiner, hebben een (opvallend) kortere snuit en de vacht is meer gekruld.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_42365600
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef Noli. het volgende:

[..]

Echt?

Als je weet wat een Ami is dan zie je het verschil toch wel? Ik wist eigenlijk tot niet zo heel lang geleden ook alleen maar van het bestaan van Engelse Cockers (toch over het algemeen wel het meest bekend toch?) af.
Ami's zijn kleiner, hebben een (opvallend) kortere snuit en de vacht is meer gekruld.
Ja ik zie het verschil ook duidelijk maar toch vergissen mensen zich.Ik denk omdat er vaak alleen over een cocker spaniel gesproken word en niet over een enegelse of americaanse.

Gijs vandaag
Hij is nu ruim 6mnd en ik denk dat zijn vacht geplukt moet worden maar hoe weet ik wanneer dat voor het 1st moet?

01-08-2008
pi_42380202
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef rena het volgende:

[..]

Wat een leukerds Worden ze nog verwend vandaag ?
Nou, eigelijk wel. Ik had een nieuw ligkussen gezien en aangezien ik daar niet heen kon heb ik mijn oma gevraagd om dat voor mij te gaan kopen...Dus in principe hebben ze een nieuw kussen gekregen voor dierendag...maar ze moeten wachten tot morgen Dan komt mijn oma het langsbrengen

En verder natuurlijk beetje extra snoepjes
pi_42388193
Ah fransoosjes En wat is Rocco nog een kleintje. Ik heb er ook een gehad, een heel klein donker brindle teefje

Een mand vol jolige mannenbullen Die twee gaan echt stoeiend door het leven, maatjes voor het leven

Even ter vergelijking. Dit is 4 maanden geleden..

Sem met 8 weken

Sem in showstand Deze oliebol is alweer bijna 6 maanden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Meaghan op 05-10-2006 14:24:28 ]
pi_42391966
Bulldogs, helemaal geweldig. Helaas geen hond voor mij. Ik moet ver kunnen lopen met een hond, en de verhalen zeggen mij dat dit mee bdog niet kan, door te weinig lucht ofzo?

Of zijn dit allemaal fabels

pi_42393095
Meaghan wat een schatjes!!!! En wat zijn ze hard gegroeid!! Rocco is echt een kleintje. Toen we hem kregen was het net een Negerkindje...helemaal mager en ribbetjes te goed zichtbaar. Langzamerhand zijn we hem een beetje vet aan het mesten (niet te veel in 1 keer anders wordt het zon pof aardappel )

Met fransoosjes kun je best een eind lopen hoor!!! Eigelijk het enige mindere aan bulldogjes is dat je met warm weer gewoon niet ver kunt lopen, blokje om is echt voldoende (maargoed, als het bloedje heet is heb ik eigelijk toch niet zo'n zin om een uur te wandelen). Maar verder hebben ze eigelijk weinig last van het korte neusje .
pi_42394751
Ymme, het ligt er maar net aan wat voor type Bulldog je voorkeur heeft. Je hebt het wat atletische type zoals mijn Bodhi en die kan behoorlijk doorstappen en rent menige hond voorbij als ie er zin in heeft. En dan heb je Sem, een wat meer gedrongen hond die overal achteraan hobbelt en er duidelijk wat meer moeite mee heeft om het tempo erin te houden tijdens het wandelen. Maar goed, hij is nog maar 6 maanden dus echt lange wandelingen doen we nog niet met hem. En zoals Kimzie zegt, die korte snuit hoeft geen problemen te geven, maar met hoge temperaturen buiten is het echt beter om het rustig aan te doen ivm oververhitting. Verder zijn het zulke lieve goedzakken, echte clowns en superlief met kinderen Ik ben zo ontzettend blij met onze keuze voor de Engelse Bulldog, maar het is dan ook echt het ras wat perfect in ons gezin past
pi_42487438
Wat een leukies!!

Wie plaatst de volgende foto's van zijn/haar woef???
You can make it ?
pi_42557604
Dit is onze Jack Russel,Kwinta en ze is 3 jaar oud.
Ze lijkt een beetje evil maar het is een mietje.Als je je stem verheft gaat ze gelijk op haar rug liggen.Door haar onderdanigheid luistert ze wel goed trouwens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')