* Stamp_Kip mist de "aai over de bol"smiliequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:53 schreef G-SaS het volgende:
Op een of andere manier bloed een topic altijd dood met mij op t eind![]()
![]()
Ik zou dr zo naast gaan liggen,wat een knuffelbeertje is het..:Yquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef pertoef het volgende:
Vandaag liep er in het tankstation waar ik werk een labrador rond, ik dacht eerst dat het van een klant was, maar toen die daar maar bleef lopen, hebben we hem binnengenomen!
Het was zo een lieveke, hij luisterde zo flink..
we hebben dan maar het dierenasiel gebeld en die zijn hem dan komen ophalen!
'k wou hem direct meenemen naar huis, maarja, hopelijk geraakt hij terug bij zijn baasjes
Lieve beestjes hebben wijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Our dog is GOD
Grumpy Old Dog
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
Doen we er nog eentje van onze "dikke".
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Hier nog zo'n watergekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Ik heb je website gekeken over je honden en katten !quote:
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/mini-IMG_2656.th.JPG]afbeelding][/URL]
Cismo, witte boxer, leeft nu al 6 jaar met darmkanker.. veel pillen, daarom istie zo dik![]()
Wat een leuke hondjesquote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef Walvisje het volgende:
Dit zijn onze 2 hondjes samen. Wachtend op het sein dat ze te water mogen gaan.
Voorste hond is Shennah en achter onze ster in sullig kijken Bruno.
[afbeelding]
Dit is onze Labraknor Bob :
[afbeelding]
Zo dik is die AB van jou toch nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef rena het volgende:
[..]
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |