Lieve beestjes hebben wijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Our dog is GOD
Grumpy Old Dog
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
Doen we er nog eentje van onze "dikke".
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Hier nog zo'n watergekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
Hij kan altijd zo intens gelukkig en uitdagend kijken als ie weer naar het water kan.
Ik heb je website gekeken over je honden en katten !quote:
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/mini-IMG_2656.th.JPG]afbeelding][/URL]
Cismo, witte boxer, leeft nu al 6 jaar met darmkanker.. veel pillen, daarom istie zo dik![]()
Wat een leuke hondjesquote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef Walvisje het volgende:
Dit zijn onze 2 hondjes samen. Wachtend op het sein dat ze te water mogen gaan.
Voorste hond is Shennah en achter onze ster in sullig kijken Bruno.
[afbeelding]
Dit is onze Labraknor Bob :
[afbeelding]
Zo dik is die AB van jou toch nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
He weer een nieuwe.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef rena het volgende:
[..]
Lijd hij erg veel pijn? Ik vind het vrij egoistisch om zo'n beest in leven te houden eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |