Nee, de fokker zit in Waardenburg. We zijn er een paar weken geleden op bezoek geweest om vragen te stellen en hoe het er daar uit ziet, wou wel een goed gevoel hebben over iemand waar ik een hondje vandaan haal. Het was echt leuk daar, heel veel teckels aan het rennen en spelen!quote:Op maandag 27 november 2006 09:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Leuk! Heb je al een foto van de ouders? Er is ook een speciaal teckeltalktopic, maar dat zakt telkens in.
Toevallig komt de pup niet uit Huizen?
wat ziet ie er nog heerlijk jong uit zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef TheRealFalcon het volgende:
Samen met Shinto (10 jaar en 5 maanden oud) even aan de wandel. Op een gegeven moment ging ie 200 meter voor me uit lopen en ging prins heerlijk op mij en m'n vrouw zitten te wachten
[afbeelding]
Whaaaaaaaa wat een giller,die is nog erger dan die van mij(het is net een speelgoedhondje zeggen ze vaak tegen me) maar wel extreem schattig!!!!quote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Foto van onze hond Abbaio, voor het kerstkaartje. (clickable)
[[url=http://members.home.nl/fambrink/Jordy/Abbaio%20_kerst_kl.jpg]afbeelding][/url]
Wat is Milo voor ras?quote:
Zoiets zat ik ook te denken, maar wel een leuke kruising.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Zo te zien zou ik zeggen : een collie kruizing![]()
Geen tiporen en een te korte vacht.
Yep een echte teckel!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:33 schreef PM-girl het volgende:
Lissie is een teckel of niet? Wat voor een precies? Wel een schatje hoor !
Oja, die Summy met die krulletjes, nu weet ik het weer!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Yep een echte teckel!
En wel een dwerg korthaar...
En qua karakter en uiterlijk totaal anders dan Summy (dwerg ruwhaar).
Summy is slank, een stuiterbal en enorm intelligent. (Als ze buiten in de tuin is en het haar te koud is weet ze dat ze via de achterdeur, als de slang van de droger uit de deur hangt, ze over de slang heen moet kruipen om naar binnen te komen).
Lissie daarentegen is klein met een dik achterlijf (zo´n Surinaamse vrouwen/kont) en daardoor niet echt snel.
Erg leuk die twee verschillende hondjes samen!
Wat een schoonheid van een hondquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef TheRealFalcon het volgende:
Samen met Shinto (10 jaar en 5 maanden oud) even aan de wandel. Op een gegeven moment ging ie 200 meter voor me uit lopen en ging prins heerlijk op mij en m'n vrouw zitten te wachten
[afbeelding]
Maar heb je gezien hoe grijs hij word?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef deedeetee het volgende:
Het is gewoon een lieve lobbes en dat straalt hij ook uit![]()
ik kan jou niet PM-en he?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar heb je gezien hoe grijs hij word?
Ik moet trouwens ook wel lachen, het is altijd een enorm watje geweest![]()
Nou op zijn ouwe dag gromt hij soms terug naar chargerijnige honden, vind zeker dat hij respect verdient op zijn oude dag![]()
Ik snap het niet hoor, ik heb hem gewoon aan staan, ze zeiden het al eerder vandaag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik kan jou niet PM-en he?
heb ff zitten klooien maar weet niet of je het wat vind
http://xs410.xs.to/xs410/06512/kerstengel.jpg
Hij word zevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Hij wordt idd grijs, hoe oud is hij nu ?![]()
aw wat is ie cute zoquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06512/DSC00549.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06512/boeffie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]Mn pa had een kerstpakket gehad met een das,muts,pijp en een wortel voor de sneeuwman
Elke x als ik hem die pijp in zn mond duwde liet ie hem weer vallenquote:
lieve sukkelquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke x als ik hem die pijp in zn mond duwde liet ie hem weer vallen![]()
Bij abbaio heb ik die enge oogjes gewoon weggesoept (nou ja... met the gimp, een gratis, open source grafische editor)... Omdat zijn ogen geel oplichten in de flits van de camera, kon ik geen gebruik maken van rode ogen-correctie. Met the Gimp kon ik ook mooi de glans op zijn oogjes behouden...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
probeer eens een foto te maken zonder te flitsen, dan krijg je die enge oogjes niet
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ha! die kleintjes eet die van mij voor ontbijt!![]()
nee ze zijn heerlijk schattig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |