Wat een lekker ding !quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet iets..
[afbeelding]Lieve vrolijke kop.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef rena het volgende:
Oeh Noli, wat een leukerdIs hij een beetje lief voor de kindjes? (En andersom
? )
Wat een hompje hondquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
Vandaag hebben we onze Franse Bulldog gehaald. Hij heet Cooper en is zo ontzettend lief!![]()
[afbeelding]
Hij is dus echt goed terecht gekomen bij jullie! Super!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef Noli. het volgende:
[..]![]()
Als we met Mazzel buiten zijn is het echt: "Waar Pitbull-peuter gaat, gaat Mazzel.."![]()
[afbeelding]
We hebben maandag ook even onze Speck Russell gewogen..
12400gram.. Twaalf kilo en vierhonderd gram!*insert flauwval-smilie*
Een 'normale' Parson behoort 5 tot 8 kilo te zijn.. Oké, ik wist dat ie wat te zwaar was, maar twaalf kilo had ik niet verwacht. We kijken of we hem op een wat gezonder gewicht kunnen krijgen en het streven is om meneer op zo'n 8 kilo te krijgen.
Vandaag nog eens gewogen want ik had sterk het idee dat meneer er iets slanker uitzag
(ik was niet de enige trouwens)
11900gram. Een halve kilo eraf!
En dat alleen maar door normaal vier keer op een dag een P&P rondje te doen! (3 korte, 1 lange wandeling)
Ja, hij is zoooo verschrikkelijk lief! Kijk maar eens wat een grappig vormpje hij op z'n rug heeft. Dat kan gewoon geen toeval zijn toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een hompje hond! Wat lief! En superleuke naam
![]()
wat een scheetje zegquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
Vandaag hebben we onze Franse Bulldog gehaald. Hij heet Cooper en is zo ontzettend lief!![]()
[afbeelding]
8 weken...quote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een scheetje zeghij ligt zo lekker te maffen
hoe oud is ie?
Wat een leuke foto's van elco, vervelend dat hij weer last van zijn neus heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 10:11 schreef senesta het volgende:
Ik kon het gekke foto topic niet vinden, dus hier maar:
[afbeelding]
Hij word echt grijs!
Je kunt hier ook de groeven in de neus van elco goed zien, Elco heeft steeds een ontstoken neus en het is onduidelijk hoe hij eraan komt, waarschijnlijk een allergie maar waarvoor is lastig te achterhalen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef Lady-M het volgende:
[afbeelding]
Ow wat geweldig!!! Ik ben spontaan verliefdquote:Op woensdag 15 november 2006 08:39 schreef SaS21 het volgende:
Nadat we onze Triks op 20 juli jl. hebben moeten laten inslapen was het enorm leeg in huis.
Sinds 2 weken hebben we een nieuwe aanwinst en over 4 weken komt er nog één
Alhoewel ik Triks nog steeds wel mis ben ik erg blij met het jonge grut waar we nog veel plezier van zullen hebben!
Onze 11 weken oude dwergruwhaar teckel Summy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog bij de fokker met 8 weken:
[afbeelding]
En 10 december halen we een dwergkorthaar teckel Lissie:
[afbeelding]
Nu nog druk aan het spelen met haar 2 broertjes bij de fokker (ze ligt op haar rug)
[afbeelding]
Thanxquote:Op woensdag 15 november 2006 11:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow wat geweldig!!! Ik ben spontaan verliefd![]()
En wat een leuke namen![]()
mooi hondje int zwart/wit zijn t mooist. hoe oud is de jouwe? Skip is ruim 1 nou.quote:
Ze heeft enorme krullen (gehad) en ze is inderdaad een beetje nat gemaakt voor de fotoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef PM-girl het volgende:
Teckels!! Sas21, wat leuk! (en wat is onze 1jarige ruwhaar dan alweer groot!)
Wat is er op die laatste foto van de ruwhaar gebeurd, in bad geweest?
OMGquote:Op zondag 26 november 2006 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 schattige foto's die ik kon vinden. Elmo genaamd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is als ie volwassen is en in de zee is geweestquote:Op zondag 26 november 2006 17:11 schreef rena het volgende:
[..]
OMGWat een scheetje
Is net mijn hondje als pup.
![]()
Tijdens modderbadquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is als ie volwassen is en in de zee is geweest
[afbeelding]
Leuk! Heb je al een foto van de ouders? Er is ook een speciaal teckeltalktopic, maar dat zakt telkens in.quote:Op zondag 26 november 2006 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
SaS21: Geweldige teckels!!! Wat apart die krulletjes van Summy!
Ikzelf ben in blijde afwachting van een teckelpup, ben in contact met een fokker waar in december een nestje geboren wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |