En hoe keek je daarnaar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die plaatjes hebben een zeer vreemd effect als je er naar kijkt op de manier zoals je vroeger naar die 3D-afbeeldingen keek.
Don't ask
Nouja, ik had zo'n boek met van die 3D-images en als je je ogen een beetje draait (quote:
Hey Q.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo, ik verveel me de pleuris.
Oké, duidelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik had zo'n boek met van die 3D-images en als je je ogen een beetje draait () kon je er dan diepte in zien enzo
.
Waarom verveel je? Dan ga je toch een DVD'te kijken of zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:07 schreef Q. het volgende:
Hey Dizer.
Ik ben op mn werk. Dat is niet echt een optie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom verveel je? Dan ga je toch een DVD'te kijken of zo?
En je verveelt jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk. Dat is niet echt een optie.
Jaaaquote:
We gaan daar ook eten trouwens, dus wordt een leuke lange dagquote:
Dan laat ik m'n naaldhakken maar thuis denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
We gaan daar ook eten trouwens, dus wordt een leuke lange dag![]()
Ik vond 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he?
Seizoen 1, 2 en 3 zijn echt
Seizoen 4 heeft zijn mindere momenten
Seizoen 5 is
Ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n naaldhakken maar thuis denk ik.
Ja maar 1 was welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond 1
2 was![]()
3 en 4 waren![]()
![]()
En 5 was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's waar. Ik vind 1 ook geweldig, maar wel de minste van de vijf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar 1 was welvanwege de domme cordy en zo
![]()
Dat is het begin van seizoen 2 domboquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind 1 ook geweldig, maar wel de minste van de vijf.Domme Cordy
![]()
En dat is toch ook het seizoen waarin Angel en Wesley gaandansen
?
HB rel, waar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de HB rel gemist en jullie waarschuwen me niet eens stelletjes gemenerds![]()
![]()
.
!!1!!~@!~21
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet ging miepen om de vorige SCTT?.
Gaafquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
Mijn mama is lief, ze bracht ammel heulegaar toffe kleertjes mee voor me uit Berlijn..
Tis niet echt bijzonder, er stappen zoveel kamerleden op na de verkiezingenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
GaafMijn moeder komt meestal terug met eten. Kleding haalt ze niet voor me, ze weet dat ik haar smaak echt niet waardeer in kleding
. Eigenlijk weet iedereen dat ie nooit kleding moet halen voor me, want ik ben enorm kieskeurig wat dat betreft. Alleen mijn broer kan dat, maar dat komt omdat we een beetje dezelfde smaak hebben
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet ging miepen om de vorige SCTT?.
Wat doe jij überhaupt in STA?!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef BVO het volgende:
[..]Maar in STA was ze weer op dreef. Ik was een 'goor iemand'.
ik kon dat nooitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik had zo'n boek met van die 3D-images en als je je ogen een beetje draait () kon je er dan diepte in zien enzo
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
Onno Hoes is ook geboren in Leiden Haai.
Hoi trouwens![]()
.
[..]
quote:
Tryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon dat nooit
en m'n vader en zus wel, en die zaten dan van: "oh wat mooi" enzo.....
zó frustrerend![]()
Alcoholistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Try
Ik zie een wijnglas
[afbeelding]
Mja, je moet officieel 30 sec met je neus ongeveer óp de afbeelding, staren en proberen te focussen. Daarna moet je langzaam afstand nemen van de foto en dan ga je het zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Airelle het volgende:
Ik kan overal wel een wijnglas inzien, maar ik zie je techniek niet helemaal, gewoon langdurig staren?
Dan nog zie ik niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, je moet officieel 30 sec met je neus ongeveer óp de afbeelding, staren en proberen te focussen. Daarna moet je langzaam afstand nemen van de foto en dan ga je het zien.
De kunst is dus alsof je naar een punt áchter je scherm kijkt!quote:Stare at an imaginary plane around ten centimetres behind your screen and see if you can make out the three-dimensional shapes.
Geen idee hoe laat en zo. Misschien mist ie het "Welkom terug Boepie woepiequote:
In mijn tijd noemde ze dat scheel kijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, je moet officieel 30 sec met je neus ongeveer óp de afbeelding, staren en proberen te focussen. Daarna moet je langzaam afstand nemen van de foto en dan ga je het zien.
Ik kan inmiddels gewoon m'n ogen "anders zetten" waardoor ik het in 1x zie.
Ik zal wel ff een makkelijkere zoeken.
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De kunst is dus alsof je naar een punt áchter je scherm kijkt!
Ieder ziet het op zijn/haar eigen manierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.Als je je ogen dichter bij elkaar brengt kijk je normaal naar iets dat dichterbij is.
![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder ziet het op zijn/haar eigen manier.
Whateverquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Try
Ik zie een wijnglas
[afbeelding]
Ik gebruik ook de "kijk verder dan het oppervlak" methode. Werkt het bestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder ziet het op zijn/haar eigen manier.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Het is een graal. Met van die bolletjes langs de rand. "Een wijnglas"...
![]()
![]()
Simpelminded one...
Ja, je kunt wel denken dat je dit doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gebruik ook de "kijk verder dan het oppervlak" methode. Werkt het best![]()
![]()
Precies. Dat is mijn methode.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel denken dat je dit doet.Maar er is toch echt maar een enkele manier waarop het klopt.
![]()
Dan moet ik toch werken, lulquote:
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Bupatih het volgende:
Eindelijk is Hij gearriveerd. He's back. And better than ever.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Bupatih het volgende:
Matige comeback. En dat voor zo'n integraal, relevant personage!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Bupatih het volgende:
Waar maak jij je druk om?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef babette21 het volgende:
ik kijk straks thuis wel naar die 3d dingen, anders denken ze hier ook:
wat zit die nou leip naar d'r scherm te kijken
Zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:44 schreef Svensational het volgende:
Hee Bupatih. Leuke vakantie gehad?
Vertel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puzzel in de OP klopt toch niet... ik heb er zo al 2 fouten uitgehaald, dus ik los hem ook niet verder op!
Ik had hem woensdag of donderdag uit!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
BupatihIk ga je missen
En niet vergeten je boek mee te nemen
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had hem woensdag of donderdag uit!! Wat een tof boek, zeg!
![]()
30 sec met m'n neus op het scherm.....?!quote:
Fucking hell, ik zit nu al best een tijd.quote:Ik ben Duiveltja en ik zit al sinds donderdag 21 juni 2001 @ 18:13 op FOK!.
vandaar dat ik om 9.20 wakker werdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Het lijkt net zondag vandaag.
Dat idee heb ik ook. Maar dat kan niet. Want als het zondag was, hoorde ik al in de zon te zitten. En niet in dit rotweer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Het lijkt net zondag vandaag.
http://forum.fok.nl/topic/892546/2/75#40457062quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:33 schreef PeRi het volgende:
D, heb je vacatione al geboekt btw? Zo ja, details, s.v.p.
'Stond', ja. En dat mag zo blijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij stond toch op het forum met die Zoolander impressie?
*Zoeken gaat*
Alles wat op het forum gestaan heeft mag je posten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Stond', ja. En dat mag zo blijven.
Ik heb een vaste kapper, die het echt supergoed kan. Zit meteen goed. Nadeel is dat ie uit z'n bek stinkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kapperverhaal
Dat is niet helemaal waar heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles wat op het forum gestaan heeft mag je posten.
Tja, mijn kappertje is op vakantie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb een vaste kapper, die het echt supergoed kan. Zit meteen goed. Nadeel is dat ie uit z'n bek stinkt.
Wel hoor. Als het of in je fobo staat of op het forum, mag het gewoon gepost worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar heb ik gemerkt. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
Zojuist.
Je lijkt op iemand. Hoe heet 'ie nou
. Oh ja, Jan Smit
.
Nu.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
wanneer is bupa terug?
en ovidius?
en de rest?
Maar als een mod iets weghaalt is het toch slim om het niet opnieuw erneer te zetten. Zoals de naam van Dizer enz.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor. Als het of in je fobo staat of op het forum, mag het gewoon gepost worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |