Ik had hem woensdag of donderdag uit!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
BupatihIk ga je missen
En niet vergeten je boek mee te nemen
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had hem woensdag of donderdag uit!! Wat een tof boek, zeg!
![]()
30 sec met m'n neus op het scherm.....?!quote:
Fucking hell, ik zit nu al best een tijd.quote:Ik ben Duiveltja en ik zit al sinds donderdag 21 juni 2001 @ 18:13 op FOK!.
vandaar dat ik om 9.20 wakker werdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Het lijkt net zondag vandaag.
Dat idee heb ik ook. Maar dat kan niet. Want als het zondag was, hoorde ik al in de zon te zitten. En niet in dit rotweer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/892546/2/75#40457062quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:33 schreef PeRi het volgende:
D, heb je vacatione al geboekt btw? Zo ja, details, s.v.p.
'Stond', ja. En dat mag zo blijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij stond toch op het forum met die Zoolander impressie?
*Zoeken gaat*
Alles wat op het forum gestaan heeft mag je posten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Stond', ja. En dat mag zo blijven.
Ik heb een vaste kapper, die het echt supergoed kan. Zit meteen goed. Nadeel is dat ie uit z'n bek stinkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kapperverhaal
Dat is niet helemaal waar heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles wat op het forum gestaan heeft mag je posten.
Tja, mijn kappertje is op vakantie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb een vaste kapper, die het echt supergoed kan. Zit meteen goed. Nadeel is dat ie uit z'n bek stinkt.
Wel hoor. Als het of in je fobo staat of op het forum, mag het gewoon gepost worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar heb ik gemerkt. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
Zojuist.
Je lijkt op iemand. Hoe heet 'ie nou
. Oh ja, Jan Smit
.
Nu.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
wanneer is bupa terug?
en ovidius?
en de rest?
Maar als een mod iets weghaalt is het toch slim om het niet opnieuw erneer te zetten. Zoals de naam van Dizer enz.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor. Als het of in je fobo staat of op het forum, mag het gewoon gepost worden.
Een naam van iemand is een ander geval. Als de user in kwestie er problemen mee heeft kunnen we het weghalen. In het geval van bv. Svensational zal dat dan weer niet opgaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als een mod iets weghaalt is het toch slim om het niet opnieuw erneer te zetten. Zoals de naam van Dizer enz.![]()
Juist, dus klopt je hele "als het ooit gepost is" verhaal niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een naam van iemand is een ander geval. Als de user in kwestie er problemen mee heeft kunnen we het weghalen. In het geval van bv. Svensational zal dat dan weer niet opgaan.
En waar ga je mij voor bedanken Bup?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, ik wil Sven en Ovidius bij dezen complimenteren met de grapjes die ze de afgelopen week hebben gepost!Ik heb niet álles gelezen, maar wát ik heb gelezen, was oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb niet álles gelezen,
Wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist, dus klopt je hele "als het ooit gepost is" verhaal niet.![]()
Melancholietopic remember, dat mag wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Maar als iemand een foto post, iemand anders slaat het op en host het op een andere plek, terwijl de eigenaar van de foto de foto alweer weggehaald heeft, dan mag die andere de foto niet zomaar meer posten.
Ja, van yvonne.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
Melancholietopic remember, dat mag wel.
Was ik niet grappig dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, ik wil Sven en Ovidius bij dezen complimenteren met de grapjes die ze de afgelopen week hebben gepost!Ik heb niet álles gelezen, maar wát ik heb gelezen, was oké.
volgens mij hebben wij best gelachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:09 schreef Zhenar het volgende:
Was ik niet grappig dan?![]()
Hm, zou best kunnen eigenlijk.![]()
Tja, maar het ging mij over wat jij schreef.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel.
Jij vergelijkt een naam die niet bekend is gemaakt door de user zelf op het forum met een foto die door de user zelf op het forum is geplaatst. Zit een verschil tussen.
[..]
Melancholietopic remember, dat mag wel.
OMFG, dat is pas geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker.
Pingpongen op een Sven-tafeltennistafel!
Idd!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij best gelachen
maar ja, wij hebben dan ook dezelfde [suptiele debiele] humor
Dit moet een zondag zijn, ik voel me lekker en ik maak me niet druk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Jij viel me minder op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was ik niet grappig dan?![]()
Hm, zou best kunnen eigenlijk.![]()
Ja, ik vond zelf ook wel dat ik je goed vervangen hadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Hoezo, ik heet irl niet Sven hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een naam van iemand is een ander geval. Als de user in kwestie er problemen mee heeft kunnen we het weghalen. In het geval van bv. Svensational zal dat dan weer niet opgaan.
Zou wel kunnen idd. Volgende keer beterquote:
Nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, ik heet irl niet Sven hoor.
Wel in mijn beleveniswereldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, ik heet irl niet Sven hoor.
het is dan ook maar goed dat ie nooit op onzequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
Bij Bupatih moet je altijd van die in-your-face-humor gebruiken, anders vat 'ie het niet![]()
Hi poes.quote:
Net terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer al terug van t shoppen?
weer lekker al 't geld dat anderen moeten uitgeven aan huur/hypotheek, vaste lasten, boodschappen & belasting uitgegeven aan dvd's, merkkleding en prullaria....?!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
weer lekker al 't geld dat anderen moeten uitgeven aan huur/hypotheek, vaste lasten, boodschappen & belasting uitgegeven aan dvd's, merkkleding en prullaria....?!
prullaria? Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
weer lekker al 't geld dat anderen moeten uitgeven aan huur/hypotheek, vaste lasten, boodschappen & belasting uitgegeven aan dvd's, merkkleding en prullaria....?!
Oohquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Nutteloze zooi die vrouwen verzamelen
Laat maar weten van die 5euriquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
Oh Zhenar, je komt als geroepen. Er wordt een Sim naar je vernoemd, ik zocht nog een jongensnaam met een Z..
.!
Cheape blowjobquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat maar weten van die 5euri
Er was wel een homo involved.quote:
Dizer!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had hem woensdag of donderdag uit!! Wat een tof boek, zeg!
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
prullaria? Wat is dat?
En voor de rest, ja.. ik heb geld uitegegeven aan dvd's, cd's, kleding en luchtjes
I rest my casequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Nutteloze zooi die vrouwen verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |