Tsk, toen zat ik al op de middelbare school.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef du_ke het volgende:
Ja de val van de muur kan ik me nog wel vaag herinneren. Maar hoe het alledaagse leven er toen uitzag
Brugklas of 2e klas havo hier, ik weet nog wel dat we een bandrecorder hadden in die tijd. Gek eigenlijk dat de meeste mensen ook echt dachten dat er verbetering aan zat te komen. House muziek werd populair en vooral felle -al dan niet fluorescerende- kleding was in, geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef du_ke het volgende:
Ja de val van de muur kan ik me nog wel vaag herinneren. Maar hoe het alledaagse leven er toen uitzag
Grunge had nog geen naam. Nirvana speelde in mijn club, die maandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Brugklas of 2e klas havo hier, ik weet nog wel dat we een bandrecorder hadden in die tijd. Gek eigenlijk dat de meeste mensen ook echt dachten dat er verbetering aan zat te komen. House muziek werd populair en vooral felle -al dan niet fluorescerende- kleding was in, geloof ik.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Napalm het volgende:
Dronken bestuurder rijdt 'beter' dan bellende flamevoer!![]()
hoe werken die [/me] tags ook al weer? Ik krijg het niet gefixt![]()
| 1 |
Die is ook gekomen, zure SP-er.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat de meeste mensen ook echt dachten dat er verbetering aan zat te komen.
Daarvoor nog, volgens mij had je toen de beste pinkpops ooitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Grunge had nog geen naam. Nirvana speelde in mijn club, die maand.
Onzin, X-Ray. Het Warschaupact ligt op z'n reet en we hebben nu voedselbankenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Die is ook gekomen, zure SP-er.
Jij bent dan ook een ouwe lulquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:06 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tsk, toen zat ik al op de middelbare school.
Dat is dus goed, tenzij je het leuk vond om 10.000 kernkoppen op je gericht te hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Onzin, X-Ray. Het Warschaupact ligt op z'n reet
Ja, bezocht door mensen met autos.quote:en we hebben nu voedselbanken
nu hebben we er nog veel meer. Het Warschaupact was een solidariteitsverklaring om de sceptici rustig te houden. Men wist ook wel dat dat pact geen stand kon houden in de concurrerende westerse cultuur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is dus goed, tenzij je het leuk vond om 10.000 kernkoppen op je gericht te hebben.
[..]
Ja, bezocht door mensen met autos.
Oh vandaar de invallen in oa Tjechoslowakijequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Het Warschaupact was een solidariteitsverklaring
we hebben het nog steeds over de tijd van de val van de muur he? Niet over de Praagse lente, toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh vandaar de invallen in oa Tjechoslowakije
Wat heeft Lech Walesa, iemand die notabene heeft gestreden tegen het communisme en de opgelegde 'solidariteit' te maken met een gedwongen militair 'bondgenootschap'?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
we hebben het nog steeds over de tijd van de val van de muur he? Niet over de Praagse lente, toch?
Dit zal je wel bevallen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lech_Walesa
het solidariteitspact, dommiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat heeft Lech Walesa, iemand die notabene heeft gestreden tegen het communisme en de opgelegde 'solidariteit' te maken met een gedwongen militair 'bondgenootschap'?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder oorlog waren er geen 60 miljard mensen, want dat is (al veel eerder) onhoudbaar.
Aids?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef zakjapannertje het volgende:
The Next Three Days are the x86 Days
Boris Dietrich zometeen in Netwerk, hij gaat uit de politiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |