Ik ken die virusscanner verder niet misschien is het ook wel een goede. Maar omdat het een free edition is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:33 schreef du_ke het volgende:
Opzich is het wel een goede scanner geloof ik. Tja weet het ook allemaal niet maar het is wel irritant als die PC regelmatig uitvalt
.
Nortonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom kopen je ouders niet een goede virusscanner zoals Norton.
Internetten zonder virusscanner is als autorijden zonder gordel.
Wat is er mis met Norton. Ik gebruik al jaren Nortonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Norton,
Probeer het maar eens te un-installen. En qua verwerking + reviews is het bagger.
Heb die toolbar shit toch maar weggehaaldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is allemaal toolbar shit (laat voorlopig maar staan .. hoewel SpyBot deze toch weg zou moeten werken).
Die antispyware dingen komt ook omdat ik nadat we problemen kregen diverse antispyware programma's geprobeerd heb. Misschien niet zo handigquote:Verder zie ik 4-5 pogingen van verschillende spyware sweepers die allemaal hun footprint hebben achter gelaten. Liggen die niet met elkaar overhoop dat er te weinig memory overblijft om fatsoenlijk te kunnen blijven werken.
Het lijstje is te lang, dat weet ik nu al... maar echt in het oog springende verdachte zaken zie ik ook niet.
Zal eens kijken. Maar dan moeten andere antivirus programma's zeker uit of niet?quote:Ik zou er een zwaardere Antivirus progje tegen aan smijten. Karpesky of zo.
Dit gaat nooit meer over...quote:02:47
Hezbollah raakt doelen diep in Israël
AP, AFP, Reuters
BEIROET/JERUZALEM - Hezbollah-strijders hebben woensdag meer dan tweehonderd raketten afgevuurd op het noorden van Israël, het hoogste aantal in het conflict tot nog toe.
Raketten kwamen neer in de buurt van Beit Shean en Jenin op de Westelijke Jordaanoever, 70 kilometer van de grens tussen Israël en Libanon; niet eerder in het conflict wist Hezbollah Israël zo zuidelijk te raken. Een Israëlische burger kwam om het leven in Nahariya, vlak bij de Libanese grens.
Volgens Hezbollah-woordvoerder Ghalib Abu Zeinab laat de aanval zien dat het Israëlische offensief de beweging niet heeft kunnen breken. De Israëlische premier Ehud Olmert zei eerder op de dag dat het leger de infrastructuur van Hezbollah grotendeels heeft vernietigd.
Hezbollah gebruikte gisteren Khaibar-1-raketten en volgens Israël ook Fajr-5-raketten van Iraanse makelij. Dat zijn zwaarderde wapens met een groter bereik dan de Katjoesja’s, die eerder op Israël werden afgeschoten.
De shi’itische militante beweging zette de aanval in na hevige gevechten in het Libanese Baalbek, in het noorden van Libanon. Israëlische troepen namen er vijf Hezbollah-strijders gevangen. Volgens het Israëlische leger had Hezbollah er in een ziekenhuis een hoofdkwartier ingericht. Volgens onbevestigde berichten in de Israëlische media zouden de twee ontvoerde Israëlische soldaten er gevangen zijn gehouden. Bij de operatie verloren negentien burgers het leven.
Ongeveer zevenduizend Israëlische grondtroepen vechten op dit moment in Libanon, aldus het Israëlische leger. Gisteravond werden opnieuw luchtaanvallen uitgevoerd op het zuiden van Libanon. Ook werd hevig gevochten aan de Israëlisch-Libanese grens. Bij een zware luchtaanval in de buurt van de Zuid-Libanese havenstad Tyrus kwamen woensdagavond zeker zeven burgers om het leven.
Volgens Libanese regeringsbronnen heeft het Israëlisch offensief in drie weken ongeveer 2,5 miljard dollar schade aangericht. Belangrijke snelwegen, tientallen bruggen en de luchthaven van Beiroet zijn verwoest. Ruim 800 duizend Libanezen zijn op de vlucht.
1200 doden per dag in Congo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Hezbollah raakt doelen diep in Israel
Israel Military Industries
[..]
Dit gaat nooit meer over...
Controleren van in-out bound traffic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is het nut van een firewall als particulier?
Ik heb nog nooit een firewall gehad. Firewalls voor particulieren zijn onzinnig. Net alsof een hacker hoewel eerder een loser de computer van een particulier gaat hacken.
Waaronder weinig blanke goed engels pratende Israeliërs. Dus geen internationale aandacht.quote:
Ja, maar die zijn het gewend, daar speelt honger een belangrijke rol. Deze poppetjes zijn rijkquote:
Veel meer dan in dit hele conflict in Libanon en Israel bij elkaar.quote:
Ik heb honger. Mag ik neit even een kip van je lenen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef sigme het volgende:
Tenzij ze van de AID mijn dieren komen ruimen. Dan zal ik woedend zijn. Laaiend! Misschien zou ik zelfs wel een klap kunnen uitdelen.
Wat is de big deal van oorlog eigenlijk? Zonder oorlog waren er 60 miljard mensen op aarde, onhoudbaar gewoon.quote:
Maar dat zijn dingen die vallen onder wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
Controleren van in-out bound traffic.
Ik weet precies als er iets zit te braodcasten vanaf mijn PC.
Een keylogger of iets dergelijks heeft bij mij geen enkele kans.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waaronder weinig blanke goed engels pratende Israeliërs. Dus geen internationale aandacht.
Het kan ons niet schelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Veel meer dan in dit hele conflict in Libanon en Israel bij elkaar.
Waarom komt de veiligheidsraad daarvoor niet bijeen, spoedzitting iedere dag?
Nah, de enig overgebleven kip is van mijn vader. Maar als ik eigen kippen heb zal ik de hongerigen spijzigen. Mijzelf in de eerste plaatsquote:[..]
Ik heb honger. Mag ik neit even een kip van je lenen?![]()
Nah, een belangrijk deel van de aandacht gaat uit naar de Arabisch (?) sprekende Palestijnen. Niet alleen de Israelische kant wordt internationaal overbelicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waaronder weinig blanke goed engels pratende Israeliërs. Dus geen internationale aandacht.
Nooit gehoord van een aanval vanaf verschillende systemen (buiten de hacker om).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dingen die vallen onder wat niet weet wat niet deert.
Ik heb niet het idee dat ik zonder firewall een groter veiligheidsrisico loop dan met.
Het is een beetje lomp omschreven maar het komt er wel op neer. Net zoals er ook meer aandacht zal zijn voor een conflict in Spanje of Roemenië dan voor iets in Laos.quote:
Zonder oorlog waren er geen 60 miljard mensen, want dat is (al veel eerder) onhoudbaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is de big deal van oorlog eigenlijk? Zonder oorlog waren er 60 miljard mensen op aarde, onhoudbaar gewoon.
Wel een belangrijk deel maar gerekend naar het aantal slachtoffers is de aandachtsverhouding nog steeds scheef volgens mij. En ik denk dat Hezbollah z'n PR wat beter voor elkaar heeft dan elke willekeurige fractie in libanon.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, een belangrijk deel van de aandacht gaat uit naar de Arabisch (?) sprekende Palestijnen. Niet alleen de Israelische kant wordt internationaal overbelicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |