de echte OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef Loohcs het volgende:
Van maandag 7 augustus tot en met zondag 13 augustus vindt het EK atletiek plaats in het Zweedse Göteborg.
Nederland heeft een grote delegatie van 33 atleten afgevaardigd. Er zijn ook zeker medaillekansen voor 'ons' met o.a. Lornah Kiplagat, Rutger Smith, Simon Vroemen, Kamiel Maase, Bram Som en Gert-Jan Liefers.
Nog wat cijfertjes:1400 deelnemers uit 49 landen 3 000 vrijwilligers 2 000 journalisten 32 000 toeschouwers in het Ullevi Stadion (elke dag) 200 000 mensen in de stad 65 000 000 TV kijkers elke dag
De meest opvallende deelnemer is waarschijnlijk Merlene Ottey die met haar 46 jaar voor het eerst mee zal doen aan een EK (voor Slovenië).
Merlene Ottey
De Mascotte
In dit stadion gebeurt het allemaal
De EK-site
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:35 schreef Leatherface het volgende:
Ullevi
Schitterend stadion.
Ik heb toch wel goede hoop op medailles van Kiplagat, Smit en Vroemen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Ow ja, voordat ik het vergeet:
Carolina![]()
Isinbayeva![]()
Kortom: LF heeft er weer superveel zin inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Leatherface het volgende:
En hopelijk geen dopingggevallen.
Idem, best handige aanvullende informatie staat erin die prima had aangesloten bij de OP van tong80.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Eppie_NL het volgende:
de echt OP als 7e post in topic?![]()
zou het toch fijn vinden als alle info in eerste post staat maar goed.
Je kunt een EK atletiek natuurlijk moeilijk negeren. Zeker als er Nederlandse kanshebbers op eremetaal zijn.quote:
Niet zo zeuren tong, er zijn nog genoeg mensen die je wel grappig vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Mitt doe het dan eerder.Ik heb steeds meer de indruk dat je me aan het afzeiken bent.
Kutcookiesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren tong, er zijn nog genoeg mensen die je wel grappig vinden
Sorry dat ik na al die jaren er minder goed tegen kan dat je nog altijd expres namen verkeerd schrijft
En dat je niet wist dat Rens Blom meedeed, dat moet nog wel te vergeven zijn voor iemand die het topic opent.
Groetjes,
XL
Zal ie toch met de Spanjaarden moeten afrekenen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef zjroentje het volgende:
Goud voor Vroemen!
Ria en Ysbrandquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef wimderon het volgende:
Eurosport is er zelfs 's morgens ook bij, zoals gewoonlijk. Daarnaast vind ik persoonlijk het Ria en Ysbrand bij Eurosport een stuk leuker dan Leon Haan en met name Stefan Verhey, jammer blijven alleen de vele reclames tussendoor...
Als ik het iemand gunquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef zjroentje het volgende:
Goud voor Vroemen!
Ik gun het iedereen in een oranje hesjequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me trouwens bij alleen al de gedachten aan Carolina Kluft enorm aan die huppelkut irriteren
Ja sorry, maar bij dat adhd en mierzoete positieve gedoe (wat volgens mij nog fake is ook) van dat mokkel krijg ik rode vlekken op plekken waarvan ik het bestaan niet eens wist...quote:
Stadje van niks.quote:
Mjah, Stockholm en Goteborg verhouden zich ten opzichte van elkaar als Parijs en Marseille (of Rome en Turijn).quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat bedoel ik.
Een beetje het Rotterdam van Zweden.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/athletics/5251180.stmquote:Commonwealth 400m champion Christine Ohuruogu has been provisionally suspended by UK Athletics after missing three out-of-competition drugs tests.
The 22-year-old was one of Britain's best medal hopes at this week's European Championships in Gothenburg but has been withdrawn from the team.
UKA said Ohuruogu had missed three tests in 18 months.
In a statement, the Londoner claimed that changes in her training schedule had caused the problem.
Ohurougu admitted it was her responsibility as an elite athlete to make her programme known to UKA at all times.
She said: "Due to changes in my training schedule, I was unable to fulfil this obligation on three occasions, hence, my current suspension.
"I want to apologise for the distress and concern I have caused the people closest to me and UK Athletics, who, at the end of the day, we all understand are trying to uphold an incredibly hard rule.
"My duty is to always do my best and I am massively disappointed that this suspension means I cannot represent my country at the European Championships."
Smith heeft zich eenvoudig geplaatst voor de finalequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:47 schreef pfaf het volgende:
Ruckstuhl ging goed vanochtend, ook de Eurosportcommentatoren hebben vertrouwen in een medaille.
Smith heb ik gemist, zat die in de eerste ronde?
ZDF heeft beelden, weet niet in hoeverre het live is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef snellejelle het volgende:
Eurosport is opgehouden met uitzenden
is het ergens anders nog te zien?
Grrmmbbll IE.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef DeeBee het volgende:
http://www.european-athletics.org/
daar heb je ook een live-stream...geen commentaar erop alleen, maar dat maakt weinig uit, volgens mij is het hoogspringen nog bezig voor de 7-kamp...Ruckstuhl heeft iig al 1m80 gehaald...
mwah, weet niet hoeveel hoger de rest kan springen...hoog kan je wel erg veel punten mee pakken, en de verschillen de op horde waren niet heel groot toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:09 schreef Falco het volgende:
Als Barber faalt, pakt Ruckstuhl denk ik wel de nummer 1 positie in het tussenklassement
1m85 is haar PR. Ze had best over op 1m83 dus wie weet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef DeeBee het volgende:
ook 1.83 meter in één keergaat lekker...ook een PR?
kon haar PR's niet zo gauw ergens vinden...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Falco het volgende:
De tien- en zevenkamp verdient echt veel meer aandacht. Echt supergaaf en knap
De mooiste disciplines.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Falco het volgende:
De tien- en zevenkamp verdient echt veel meer aandacht. Echt supergaaf en knap
toch wel erg goed hoor inderdaadquote:
ach wat jammer nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef thijsdetweede het volgende:
Barber opgegeven. Nou moet op zn minst een medaille kunnen voor Ruckstuhl.
En de commentator van de NOS komt daar dus nu pas achter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef thijsdetweede het volgende:
Barber opgegeven. Nou moet op zn minst een medaille kunnen voor Ruckstuhl.
Daar heb je dan jaren voor getraind... trapt er zo'n doos op je hakkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef Bruce117 het volgende:
Valpartij en iemand is volgens mij haar schoen kwijt?
over twee jaar weer een kansquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb je dan jaren voor getraind... trapt er zo'n doos op je hakken![]()
Alleen neuken teltquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:33 schreef Flem het volgende:
Hé chill, ik heb onlangs gepokerd met het zusje van Karin Ruckstuhl.
Ik verkies Ria en Ysbrandquote:
Het commentaar van Ria is zo heerlijk droogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmmm, doe dan maar Dioon
Alles is in verhouding volgens mij.... al is het wel een voordeel als je sterk bent in technische nummers volgens mij...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Is evenwichtig verdeeld er zal nooit een dikke kogelstorer winnen of een magere hoogspringer. Het is het perfecte evenwicht om een model atleet te zijn. Alles moet je kunnen. Niet te langzaam voor de 100 meter. Maar ook niet te explosief voor de 1500. Helden nummer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Ik ben dol op Ria en IJsbrand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef thaleia het volgende:
En zo hoort het. Top!
Menen jullie dat trouwens echt, van Ria en Ijsbrand? Ik vind die twee ZO erg
Ik heb hem er opgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben dol op Ria en IJsbrand..
Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Net binnen de eerste 8.. nu hopen dat de tijd voldoende is
Ach, het is een finaleplaats hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordt
Kijk daar gaat het om niet over iemand wiens naam ik niet eens wist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, het is een finaleplaats he
Smith mag flink aan de bak trouwens... de Wit-Rus al over de 21m
Was je weer terug in Nederland dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Dan heb je mazzel want dit is maar een EKquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Het is 'maar' een EK hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan is er dus niets aan de hand, aangezien dit een EK isquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga weer naar de NOSquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Beeld op Eurosport is in een keer heel slecht hier
Een maandje of 2. Maar goed, ik voel me een wereldburger he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je weer terug in Nederland dan ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
de winnaar gooitstoot 21.35m gok ik
Bijdehandquote:
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bij Belonoch was het potje doping leeg gok ik
Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainerquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Een opgenomen stoot
Da's een lekker wijf in een psychiatrische inrichting
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
geen idee, dat valt allemaal niet meer bij te houden tegenwoordigquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainer
Echt zo'n erebaantje, net als al die lijnrechters bij Wimbledonquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Wel een stelletje bejaarden die mensen die de boel opmeten
Echt zo'n goedzak volgens mij....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Ruckstuhlquote:
Is een aardige en open gozer, heb wel eens emails met hem mogen uitwisselen. Zeer nuchtere gast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Gelukkig is die Winter niet door.quote:
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Ruckstuhl ging lekker op de horden... kijken of ze dat op dit loopnummer ook kan...
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilverquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
Vergeet Sotherton niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
*ahumquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
EK medailles zijn niet gratis inderdaad. Maar ik heb Ruckstuhl zien trainen, en heb er wel vertrouwen in dat ze het kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnog
Dat lichaamsdeel is altijd mooi in beeld bij atletiekquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef Brahimov het volgende:
Mooie buik kwam net langs
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebbenquote:
Ik heb het ook wel eens beter gezien inderdaad...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-regie daar in Zweden.
Er is gvd een finale-nummer bezig, krijg je alleen maar steeds beelden van allerlei kwalificatie-wedstrijdjes te zien.
heulegaar nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebben
Jij geilt ook snel op iemand hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
ik ben al fan van de engelse sinds vanmiddag
niet zo ordinairquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij geilt ook snel op iemand he
Het vertekend ook wel doordat de rest wat sneller liep... vergeleken bij haar PR viel de schade nog mee denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Remzz het volgende:
Tja niet echt flex, commentator vond het nog wel meevallen
Idd, algemeen 5e alsnog best wel knap vind ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vertekend ook wel doordat de rest wat sneller liep... vergeleken bij haar PR viel de schade nog mee denk ik
...maar het komt er vandaag (nog) niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Jeroen_M het volgende:
Het zit erin, het zit erin...
quote:1 1703 Klüft, Carolina SWE 3990
2 1275 Sotherton, Kelly GBR 3866
3 1257 Ennis, Jessica GBR 3861
4 1736 Dobrynska, Nataliya UKR 3820
5 1492 Ruckstuhl, Karin NED 3819
6 1314 Oeser, Jennifer GER 3725
7 1734 Blonska, Lyudmyla UKR 3696
8 1320 Schwarzkopf, Lilli GER 3691
9 1615 Levenkova, Olga RUS 3645
10 1357 Stratáki, Aryiró GRE 3612
Het zal tussen Sotherton, Dobrinska en Ruckstuhl gaan voor zilver en brons...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef okee6 het volgende:
Tussenstand op de zevenkamp na horden-hoog-kogel-200m (nog: ver-speer-800m)
[..]
Op dit moment dus even nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Jammer.. nog een kans... nu maar hopen dat ie sowieso het brons houdt
Doe eens normaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme die kutmof gooit Smith van het podium
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Pardon?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef Jeroen_M het volgende:
4de is ook mooi...
hey plagiaat, slap vulture!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Niet als je voor goud gaat en de beste jaarprestatie hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef Jeroen_M het volgende:
4de is ook mooi...
Vond die Duitser ook tot zijn laatste worpquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:17 schreef Jeroen_M het volgende:
4de is ook mooi...
quote:1 438 Bartels, Ralf GER 21.13 SB
2 164 Mikhnevich, Andrei BLR 21.11
3 225 Olsen, Joachim DEN 21.09
4 677 Smith, Rutger NED 20.90
5 834 Sofin, Pavel RUS 20.55
6 954 Bilonoh, Yuriy UKR 20.32
7 445 Dittmar, Andy GER 19.95
8 731 Majewski, Tomasz POL 19.85
9 252 Martínez, Manuel ESP 19.68
10 163 Lyzhyn, Pavel BLR 19.51
11 328 Tiisanoja, Ville FIN 19.48
12 815 Lyuboslavskiy, Anton RUS 19.44
Inderdaad. Je moet je echt je best doen voor een medaille.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo blijkt maar weer eens... medailles krijg je niet... die moet je echt verdienen
Die nep-Nederlandse heb ik net zoveel mee als met die Ethiopische nep-Turkse.quote:
Ze is getrouwd met een Nederlander, dus dan vind ik dr niet nep.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die nep-Nederlandse heb ik net zoveel mee als met die Ethiopische nep-Turkse.
Inderdaad. Het is leuk dat Nederland er staat, maar daar houdt het dan ook mee op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die nep-Nederlandse heb ik net zoveel mee als met die Ethiopische nep-Turkse.
Evert?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo blijkt maar weer eens... medailles krijg je niet... die moet je echt verdienen
Precies... en ze spreekt aardig Nederlands...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met een Nederlander, dus dan vind ik dr niet nep.
Dit itt al die kenianen die voor het geld opeens naar Qatar gaan.
Et tu, Brute?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat die Bartels doping heeft gebruikt. Deze wederopstanding was te goed.
quote:
Er zijn niet voor niets hazen natuurlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel fysieke nadeel je hebt om voorop te lopen. Maw, vang je meer wind?
Ja ik ook, ik heb er niet zo heel veel verstand van maar volgensmij is het niet slim om 10 kilometer land op kop te lopen.quote:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Zal je zien: Kiplagat loopt iedereen eraf en die Ethiopische Turkse sprint haar eruit in de laatste 100 meter.
Ach, ik vond dat 'nou, daar zijn we mooi vanaf' anders wel leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Ericr het volgende:
Negatievelingen, die Ysbrand ook al.
Ja dus? En hoeveel dan? Ik dacht dat hazen vooral dienden om te zorgen dat de wedstrijd zo hard wordt dat de toppers zich niet bezig hoeven te houden met anderen die voor tempowisselingen kunnen zorgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets hazen natuurlijk.
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Nog 6... wordt ze dadelijk door al die Russinnen voorbij gelopen
Ze moet wel zo lopen want ze heeft geen eindsprintquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge...
Wat DOM gelopen zeg....
Kan ze niet demarreren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moet wel zo lopen want ze heeft geen eindsprint
Je hoeft toch niet 10000 meter voorop te lopen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moet wel zo lopen want ze heeft geen eindsprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |