Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainerquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Een opgenomen stoot
Da's een lekker wijf in een psychiatrische inrichting
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
geen idee, dat valt allemaal niet meer bij te houden tegenwoordigquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainer
Echt zo'n erebaantje, net als al die lijnrechters bij Wimbledonquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Wel een stelletje bejaarden die mensen die de boel opmeten
Echt zo'n goedzak volgens mij....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Ruckstuhlquote:
Is een aardige en open gozer, heb wel eens emails met hem mogen uitwisselen. Zeer nuchtere gast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Gelukkig is die Winter niet door.quote:
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Ruckstuhl ging lekker op de horden... kijken of ze dat op dit loopnummer ook kan...
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilverquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
Vergeet Sotherton niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
*ahumquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
EK medailles zijn niet gratis inderdaad. Maar ik heb Ruckstuhl zien trainen, en heb er wel vertrouwen in dat ze het kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnog
Dat lichaamsdeel is altijd mooi in beeld bij atletiekquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef Brahimov het volgende:
Mooie buik kwam net langs
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebbenquote:
Ik heb het ook wel eens beter gezien inderdaad...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-regie daar in Zweden.
Er is gvd een finale-nummer bezig, krijg je alleen maar steeds beelden van allerlei kwalificatie-wedstrijdjes te zien.
heulegaar nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebben
Jij geilt ook snel op iemand hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
ik ben al fan van de engelse sinds vanmiddag
niet zo ordinairquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij geilt ook snel op iemand he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |