Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Net binnen de eerste 8.. nu hopen dat de tijd voldoende is
Ach, het is een finaleplaats hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordt
Kijk daar gaat het om niet over iemand wiens naam ik niet eens wist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, het is een finaleplaats he
Smith mag flink aan de bak trouwens... de Wit-Rus al over de 21m
Was je weer terug in Nederland dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Dan heb je mazzel want dit is maar een EKquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Het is 'maar' een EK hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan is er dus niets aan de hand, aangezien dit een EK isquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga weer naar de NOSquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Beeld op Eurosport is in een keer heel slecht hier
Een maandje of 2. Maar goed, ik voel me een wereldburger he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je weer terug in Nederland dan ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
de winnaar gooitstoot 21.35m gok ik
Bijdehandquote:
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bij Belonoch was het potje doping leeg gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |