Ik verkies Ria en Ysbrandquote:
Het commentaar van Ria is zo heerlijk droogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmmm, doe dan maar Dioon
Alles is in verhouding volgens mij.... al is het wel een voordeel als je sterk bent in technische nummers volgens mij...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Is evenwichtig verdeeld er zal nooit een dikke kogelstorer winnen of een magere hoogspringer. Het is het perfecte evenwicht om een model atleet te zijn. Alles moet je kunnen. Niet te langzaam voor de 100 meter. Maar ook niet te explosief voor de 1500. Helden nummer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Ik ben dol op Ria en IJsbrand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef thaleia het volgende:
En zo hoort het. Top!
Menen jullie dat trouwens echt, van Ria en Ijsbrand? Ik vind die twee ZO erg
Ik heb hem er opgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben dol op Ria en IJsbrand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |