Ik verkies Ria en Ysbrandquote:
Het commentaar van Ria is zo heerlijk droogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmmm, doe dan maar Dioon
Alles is in verhouding volgens mij.... al is het wel een voordeel als je sterk bent in technische nummers volgens mij...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Is evenwichtig verdeeld er zal nooit een dikke kogelstorer winnen of een magere hoogspringer. Het is het perfecte evenwicht om een model atleet te zijn. Alles moet je kunnen. Niet te langzaam voor de 100 meter. Maar ook niet te explosief voor de 1500. Helden nummer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef thaleia het volgende:
Over die meerkampen he: zijn er nou bepaalde onderdelen die gemiddeld meer punten opleveren dan de andere? Dus dat het bijvoorbeeld bij de tienkamp gunstiger is om goed te zijn in hoogspringen dan in speerwerpen, of andersom? Of is het echt prachtig evenwichtig verdeeld?
Ik ben dol op Ria en IJsbrand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef thaleia het volgende:
En zo hoort het. Top!
Menen jullie dat trouwens echt, van Ria en Ijsbrand? Ik vind die twee ZO erg
Ik heb hem er opgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben dol op Ria en IJsbrand..
Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Net binnen de eerste 8.. nu hopen dat de tijd voldoende is
Ach, het is een finaleplaats hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Dat ie in de finale 15de ipv van 16de wordt
Kijk daar gaat het om niet over iemand wiens naam ik niet eens wist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, het is een finaleplaats he
Smith mag flink aan de bak trouwens... de Wit-Rus al over de 21m
Was je weer terug in Nederland dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Dan heb je mazzel want dit is maar een EKquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik baal eigenlijk bijna dat ik morgen weer op vakantie ga, want er is bijna niks zo fijn als een week WK atletiek kijken.
Het is 'maar' een EK hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan is er dus niets aan de hand, aangezien dit een EK isquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga weer naar de NOSquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Beeld op Eurosport is in een keer heel slecht hier
Een maandje of 2. Maar goed, ik voel me een wereldburger he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je weer terug in Nederland dan ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
de winnaar gooitstoot 21.35m gok ik
Bijdehandquote:
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Bij Belonoch was het potje doping leeg gok ik
Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainerquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Een opgenomen stoot
Da's een lekker wijf in een psychiatrische inrichting
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bewijs jongeman. jij blijft maar over dopingpotjes roepen
geen idee, dat valt allemaal niet meer bij te houden tegenwoordigquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was toch al een keer eerder betrapt als ik me goed herriner... of was dat een andere Oekrainer
Echt zo'n erebaantje, net als al die lijnrechters bij Wimbledonquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Wel een stelletje bejaarden die mensen die de boel opmeten
Echt zo'n goedzak volgens mij....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Ruckstuhlquote:
Is een aardige en open gozer, heb wel eens emails met hem mogen uitwisselen. Zeer nuchtere gast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eigenlijk is het een heel schattige jongen, die Smith.
Gelukkig is die Winter niet door.quote:
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Ruckstuhl ging lekker op de horden... kijken of ze dat op dit loopnummer ook kan...
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilverquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
De loopnummers zijn haar sterke punten, naast het verspringen.
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
Vergeet Sotherton niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnogquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nu Barber weg is, zou dat laatste ook redelijk logisch zijn. Kogel is één van haar slechtste nummers.
*ahumquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze een PR zou kunnen lopen dan gaat ze door voor zilver
EK medailles zijn niet gratis inderdaad. Maar ik heb Ruckstuhl zien trainen, en heb er wel vertrouwen in dat ze het kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In sport is er normaal maar weinig logisch dus ik reken maar nergens op vooralsnog
Dat lichaamsdeel is altijd mooi in beeld bij atletiekquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef Brahimov het volgende:
Mooie buik kwam net langs
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebbenquote:
Ik heb het ook wel eens beter gezien inderdaad...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-regie daar in Zweden.
Er is gvd een finale-nummer bezig, krijg je alleen maar steeds beelden van allerlei kwalificatie-wedstrijdjes te zien.
heulegaar nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je leest het goed... die Engelse van jou kan ze hebben
Jij geilt ook snel op iemand hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
ik ben al fan van de engelse sinds vanmiddag
niet zo ordinairquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij geilt ook snel op iemand he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |