de echte OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef Loohcs het volgende:
Van maandag 7 augustus tot en met zondag 13 augustus vindt het EK atletiek plaats in het Zweedse Göteborg.
Nederland heeft een grote delegatie van 33 atleten afgevaardigd. Er zijn ook zeker medaillekansen voor 'ons' met o.a. Lornah Kiplagat, Rutger Smith, Simon Vroemen, Kamiel Maase, Bram Som en Gert-Jan Liefers.
Nog wat cijfertjes:1400 deelnemers uit 49 landen 3 000 vrijwilligers 2 000 journalisten 32 000 toeschouwers in het Ullevi Stadion (elke dag) 200 000 mensen in de stad 65 000 000 TV kijkers elke dag
De meest opvallende deelnemer is waarschijnlijk Merlene Ottey die met haar 46 jaar voor het eerst mee zal doen aan een EK (voor Slovenië).
Merlene Ottey
De Mascotte
In dit stadion gebeurt het allemaal
De EK-site
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:35 schreef Leatherface het volgende:
Ullevi
Schitterend stadion.
Ik heb toch wel goede hoop op medailles van Kiplagat, Smit en Vroemen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Ow ja, voordat ik het vergeet:
Carolina![]()
Isinbayeva![]()
Kortom: LF heeft er weer superveel zin inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Leatherface het volgende:
En hopelijk geen dopingggevallen.
Idem, best handige aanvullende informatie staat erin die prima had aangesloten bij de OP van tong80.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Eppie_NL het volgende:
de echt OP als 7e post in topic?![]()
zou het toch fijn vinden als alle info in eerste post staat maar goed.
Je kunt een EK atletiek natuurlijk moeilijk negeren. Zeker als er Nederlandse kanshebbers op eremetaal zijn.quote:
Niet zo zeuren tong, er zijn nog genoeg mensen die je wel grappig vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Mitt doe het dan eerder.Ik heb steeds meer de indruk dat je me aan het afzeiken bent.
Kutcookiesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren tong, er zijn nog genoeg mensen die je wel grappig vinden
Sorry dat ik na al die jaren er minder goed tegen kan dat je nog altijd expres namen verkeerd schrijft
En dat je niet wist dat Rens Blom meedeed, dat moet nog wel te vergeven zijn voor iemand die het topic opent.
Groetjes,
XL
Zal ie toch met de Spanjaarden moeten afrekenen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef zjroentje het volgende:
Goud voor Vroemen!
Ria en Ysbrandquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef wimderon het volgende:
Eurosport is er zelfs 's morgens ook bij, zoals gewoonlijk. Daarnaast vind ik persoonlijk het Ria en Ysbrand bij Eurosport een stuk leuker dan Leon Haan en met name Stefan Verhey, jammer blijven alleen de vele reclames tussendoor...
Als ik het iemand gunquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef zjroentje het volgende:
Goud voor Vroemen!
Ik gun het iedereen in een oranje hesjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |