Smith heeft zich eenvoudig geplaatst voor de finalequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:47 schreef pfaf het volgende:
Ruckstuhl ging goed vanochtend, ook de Eurosportcommentatoren hebben vertrouwen in een medaille.
Smith heb ik gemist, zat die in de eerste ronde?
ZDF heeft beelden, weet niet in hoeverre het live is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef snellejelle het volgende:
Eurosport is opgehouden met uitzenden
is het ergens anders nog te zien?
Grrmmbbll IE.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef DeeBee het volgende:
http://www.european-athletics.org/
daar heb je ook een live-stream...geen commentaar erop alleen, maar dat maakt weinig uit, volgens mij is het hoogspringen nog bezig voor de 7-kamp...Ruckstuhl heeft iig al 1m80 gehaald...
mwah, weet niet hoeveel hoger de rest kan springen...hoog kan je wel erg veel punten mee pakken, en de verschillen de op horde waren niet heel groot toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:09 schreef Falco het volgende:
Als Barber faalt, pakt Ruckstuhl denk ik wel de nummer 1 positie in het tussenklassement
1m85 is haar PR. Ze had best over op 1m83 dus wie weet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef DeeBee het volgende:
ook 1.83 meter in één keergaat lekker...ook een PR?
kon haar PR's niet zo gauw ergens vinden...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Falco het volgende:
De tien- en zevenkamp verdient echt veel meer aandacht. Echt supergaaf en knap
De mooiste disciplines.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Falco het volgende:
De tien- en zevenkamp verdient echt veel meer aandacht. Echt supergaaf en knap
toch wel erg goed hoor inderdaadquote:
ach wat jammer nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef thijsdetweede het volgende:
Barber opgegeven. Nou moet op zn minst een medaille kunnen voor Ruckstuhl.
En de commentator van de NOS komt daar dus nu pas achter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef thijsdetweede het volgende:
Barber opgegeven. Nou moet op zn minst een medaille kunnen voor Ruckstuhl.
Daar heb je dan jaren voor getraind... trapt er zo'n doos op je hakkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef Bruce117 het volgende:
Valpartij en iemand is volgens mij haar schoen kwijt?
over twee jaar weer een kansquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb je dan jaren voor getraind... trapt er zo'n doos op je hakken![]()
Alleen neuken teltquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:33 schreef Flem het volgende:
Hé chill, ik heb onlangs gepokerd met het zusje van Karin Ruckstuhl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |