Zendt Talpa AZ-Arsenal op TV uit, of alleen op de website talpa.tv?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee.
Vrijdag vanaf 18.30 op Talpa de opening van het DSB stadion en aansluitend AZ - Arsenal, terwijl SBS6 uiteraard het Amsterdam Tournament heeft vanaf 19.00 ofzo. Ajax is in ieder geval om 21.15
Alleen via schotel en via decoder (SKY Italia kanaal 1)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef dndiek het volgende:
Wordt Bayern-Schalke nog uitgezonden?
Daar Had Napoli kunnen staan, maar Real vond de busreis door Oostenrijk te langquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
19.30 Real Madrid v Reggina --> Oefenen : Real Madrid TV (Astra1)
quote:Ajax-Inter (SBS 6) en AZ-Arsenal (Talpa)
Voetbalzenders nu al concurrent
SBS 6, 18.30 UUR
TALPA, 18.30 UUR
door GERARD SMIT
Nog voordat er één bal is getrapt zitten de beide voetbalzenders elkaar al in het vaarwater: Talpa en SBS 6 doen vandaag om 18.30 uur (aftrap 19.00 uur) tegelijkertijd live verslag van twee interessante oefenduels, te weten AZ-Arsenal en Manchester United-FC Porto. SBS 6 vervolgt daarna (21.15 uur) met Ajax-Inter.
SBS 6 zendt vandaag en morgen vier duels uit van het Amsterdam Tournament en Talpa zetelt vanavond 30 kilometer noordelijker bij de feestelijke opening van het DSB-stadion in Alkmaar.
Het eerste duel in de Amsterdam ArenA gaat tussen Manchester United en FC Porto. Commentator is Wilco van Schaik. Met name voor FC Porto-trainer Co Adriaansen zal het een terugkeer zijn met gemengde gevoelens. De aftrap van Ajax-Inter is om 21.15 uur, met commentaar van Leo Oldenburger. Mooie gelegenheid om de nieuwkomers bij Ajax aan het werk te zien, onder wie Jaap Stam, Kenneth Perez en Gabri (Gabriel Garciade la Torre) en natuurlijk trainer Henk ten Cate. Voor Ajax is het eigen toernooi de laatste testcase voor het uitduel tegen FC Kopenhagen komende woensdag in de voorronde van de Champions League.
De veldinterviews worden afgenomen door Hans Kraay jr. en de presentatie en analyse worden verzorgd door Edward van Cuilenborg en Ronald de Boer. Zaterdag is de tweede dag van het Amsterdam Tournament met de duels FC Porto-Inter (19.00 uur) en AjaxManchester United (21.15 uur).
In Alkmaar wordt ter gelegenheid van de feestelijke opening van het DSB-stadion het oefenduel AZ-Arsenal gespeeld, met commentaar van Ron de Rijk. De tv-presentatie is in handen van Wilfred Genee. De Londense selectie bevat 15 namen die onlangs nog actief waren op het WK, onder wie Robin van Persie, Thierry Henry, Jose Antonio Reyes, Ashley Cole en Fredrik Ljungberg.
Talpa en SBS 6 zijn komend seizoen de voetbalzenders van ons land. Talpa heeft de rechten van de eredivisie, eerste divisie (overgenomen van SBS) en het bekertoernooi. SBS 6 heeft de seizoenstart met het duel om de Johan Cruyffschaal en is de Oranje-zender (alle oefenwedstrijden van Oranje plus de thuisduels tijdens de EK-kwalificatie). O ja, bij RTL 5 is vanavond om 23.10 uur een reportage te zien over opzienbarende voetbaltransfers, vroeger en nu. Inderdaad, de bal rolt weer!
quote:Kopenhagen-Ajax live bij RTL 7
RTL 7 mengt zich deze maand nadrukkelijk in het topvoetbal. Zo doet de zender woensdag 9 augustus live verslag van FC KopenhagenAjax in de voorronde van de Champions League, met commentaar van Leo Driessen.
Na afloop van het duel geeft de zender samenvattingen van Hamburger SV-Osasuna (met Van der Vaart, De Jong en Boulahroux) en GalatasarayFK Mlada Boleslav, ook voorrondeduels in de Champions League. Daarnaast doet RTL op 25 augustus verslag van de strijd om de Europese Supercup tussen FC Barcelona-Sevilla FC en een dag eerder is de UEFA Cup-return Tallinn-FC Twente te zien. De start van de Nederlandse competitie, Sparta-Vitesse, is op 18 augustus eveneens te zien op RTL 7.
Was een leuk potje!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens naar Roeselare - Brugge kijken.
Oh lachen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef 9christensen het volgende:
Donderdag Twente - Levadia om 19:00 uur op RTL 7.
Helaas wel belachelijk. We zien niet eens Ruckstuhl en de 100 meter sprint mannen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Morgen Feyenoord - Chelsea op Nederland 2 om 19.00
pfff voetbal is veel belangrijkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas wel belachelijk. We zien niet eens Ruckstuhl en de 100 meter sprint mannen.
RTL7 - 19.50 beginnen ze.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Waar wordt Kopenhagen - Ajax uitgezonden en hoelaat ?
of je zoekt een vriendin die ook van voetbal houdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:42 schreef MaxPower het volgende:
Dat is de betere vrijdagavond voor de vrijgezelle man.
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:45 schreef MaxPower het volgende:
Ken jij vrouwen die van Duits voetbal houden dan?
Om 19.00 begint de uitzending op RTL7, 19.30 begint de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
hoelaat twente?
idd. Ga ik denk ik wel even kjiken hopelijk komt er eindelijk wat uit het opbouwen van Bert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:28 schreef RayMania het volgende:
Vanavond dus Bayern v Dortmund, leuke wedstrijd lijkt me. Ben benieuwd hoe van Marwijk het dit seizoen gaat doen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
quote:18.30 Cadiz v Villarreal - Trofeo Carranza Cuatro (Hispasat)
19.00 Diosgyor v Zalaegerszeg - Hungarian Liga1 Duna TV (Astra1,Hotbird)
19.00 Farul Constanta v Unirea Urziceni - Romanian Liga 1 National TV (Eutselsat W2)
19.00 El Nacional v Olmedo - Ecuadorian Premiera A Canal1 (Hispasat,Intelsat805)
19.40 Al-Nasr v Al-Wehda - Faisal bin Fahad Cup Saudi Sports (Arabsat,Nilesat)
20.00 Gornik Zabre v Widzwe Lodz - Polish League MK Sport, MK Sport 2 (SopCast)
20.15 Sparta Rotterdam v Vitesse - Eredivisie RTL7 / Tele2
20.30 Nurnberg v Monchengladbach - 1. Bundesliga Dubai Sports 1 (Eurobird2, Nilesat)/ Guangdong Sport - PPStream & TV Ants & SopCast
20.30 Racing Strasbourg v Guingamp - Ligue 2 France Eurosport France (TV Ants & PP Live)
20.45 Coventry City v Leicester City - Championship QSIV (PPStream)
22.00 Real Madrid v Real Betis - Trofeo Carranza Real Madrid TV (Astra1,Hotbird)
23.00 LDU Quito v Aucas - Ecuadorian Premiera A Canal1 (Hispasat,Intelsat805)
quote:13.10 Football Focus - Engeland BBC1
13.30 St. Mirren v Aberdeen - Schotland Goal TV 1 (TV Ants)
13.45 Sheffield United v Liverpool - Engeland Supersport 3-GSIV (PPStream) / ESPN China (TVAnts) / TV Norge (TV NOO) / ESPN Asia (TVU Player) / EPL (TVKOO) / Guangzhou (PPStream)
16.00 Rangers v Hearts - Schotland Goal TV 1 (TVAnts)
16.00 Arsenal v Aston Villa - Engeland Supersport 3-QSIV (PPStream) / Guangdong (Sopcast) / ESPN China (TVAnts) / TV Norge (TVNOO) / ESPN Asia (TVU Player) / EPL (TVKOO) / Guangzhou (PPStream)
16.00 Newcastle v Wigan - Engeland Super Soccer (TV Ants)
16.00 Vålerenga v Fredrikstad - Noorwegen (Beker) TV2 Zebra (TV NOO)
16.00 Everton v Watford - Engeland ESPN Asia (TVU Player) / StarSports (TVAnts & SopCast)18.15 Bolton Wanderers v Tottenham Hotspur - Engeland ESPN Asia (TVU Player) / QSIV (PPstream)
16.45 Sport im Westen Fussball - Duitsland WDR Fernsehen
18.00 De Wedstrijden - Duitsland & Jupiler League & Eredivisie www.talpa.tv
18.30 Sportschau: Voetbal - Duitsland ARD
19.00 Zalaegerszeg v MTK - Hongarije Duna TV (WMV Link)
19.00 Start v Lillestrøm - Noorwegen (Beker) TV2 (TV NOO)
19.30 ADO Den Haag v SC Heerenveen - Nederland Tele2 (...)
19.30 Willem II v FC Utrecht - Nederland Tele2 (...)
20.00 Excelsior v Roda JC - Nederland Tele2 (...)
20.00 AZ - NAC Breda - Nederland Tele2 (...)
22.00 D.C. United v Colorado Rapids - USA ESPN 2 (TVU Player)
22.00 De Wedstrijden - Eredivisie www.talpa.tv
23.00 Studio Sport - Engeland Nederland 2
23.15 Match of the day - Engeland BBC1
00.45 De Wedstrijden - Eredivisie www.talpa.tv
quote:
Gala Voetballer van het Jaar live op tv
Co-productie TROS en Telesport
Voetbalminnend Nederland kan aanstaande maandag getuige zijn van een unieke tv-registratie van het 25e Gala Voetballer van het Jaar. Bij de TROS zal op Nederland 2 van 21.10 tot 22.30 uur ruim aandacht aan het evenement worden besteed.
Gala Voetballer van het Jaar live op tv Het door de TROS en Telesport geproduceerde programma biedt de kijker vele mooie beelden uit het afgelopen seizoen, leuke interviews vanuit een speciale studio en live registraties van de huldigingen in de Hilversumse Studio 21.
De presentatie is in handen van Jack van Gelder, Kees Jansma en speciale verslaggever Harry Vermeegen.
Vele coryfeeën uit binnen- en buitenland geven acte de présence tijdens het Gala, waar onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Tim de Cler en Phillip Cocu voor hun bijzondere prestaties gehuldigd gaan worden.
Hoogtepunt van de avond is de uitreiking van de Gouden Schoen aan Dirk Kuyt.
De regie van de uitzending is in handen van Peter Eijkens en Jaap de Groot (Telesport) en de productie staat onder toezicht van de TROS, Dullaert & Dumas Producties en Wim Bohnenn (De Telegraaf/Telesport).
De ZA wordt in elk geval een spektakel. Ik ben echt erg benieuwd naar zowel SP als Bocaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef DIGGER het volgende:
Italiaanse supercup is volgende week Live op de Rai Uno, en de Zuid Amerikaanse supercup op Sport Italia.
Heb helaas ook geen satelliet, dus dan ga ik maar naar Osasuna - HSV kijken. Had graag Rode Ster - Milan willen zien. Denk dat Milan het nog wel lastig gaat krijgen in Belgrado.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef DIGGER het volgende:
Speciaal voor Tong80:
Maccabi Haifa - Liverpool zal je moeten missen (19.35 uur, ITV 1)
Maar om 19.45 kun je vanavond kijken naar Osasuna - HSV op de ARD.
Rode Ster - Milan is dan weer op het voor je onbereikbare Italia 1.
Goed idee. Want hoeveel mensen hier hebben nou eigenlijk een schotel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef assie het volgende:
Kunnen de op het open net uitgezonden wedstrijden misschien vet gedrukt worden weergegeven in de lijstjes? Zodat er een duidelijk verschil ontstaat tussen sateliet en open net.
Als ik al die wedstrijden zie, wou ik dat ik er eentje had. Maar eens informeren wat dat allemaal kost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Goed idee. Want hoeveel mensen hier hebben nou eigenlijk een schotel?
Star Tv en Atv zenden ook wel eens wedstrijden uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Keramiekplaatser het volgende:
TV8, Show TV, Kanal A, Kanal D op Turksat![]()
Klopt, maar niet zoveel als die anderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Star Tv en Atv zenden ook wel eens wedstrijden uit
Gister FC Barcelona - Bayern M. Live op Star Tv ( 4 - 0 werd het dacht ik)
Meestal alleen oefenwedstrijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef Greetings het volgende:
Zendt Real Madrid TV geen wedstrijden van Real uit (behalve Real Castilla)? Zonde....
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef hayder het volgende:
vraagje talpa zou toch ook engelse compettie uitzenden?
Gewoon een vriendschappelijke wedstrijd of in het kader van het een en ander ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
En alvast voor in de agenda: A.s. zondag Brazilie - Argentinie 17.00 uur BBC1 & Sport Italia.
Zou het niet weten, maar de wedstrijd wordt in Londen gespeeld hoorde ik van de week op tv.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschappelijke wedstrijd of in het kader van het een en ander ?
preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht in het nieuwe Arsenal-stadion?
Zaterdag 2 september:quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef borisz het volgende:
al iets voor morgen waar en wat er wordt uitgezonden ?![]()
Ik heb er zin in, na alle ellende van gisteren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:03 schreef assie het volgende:
Voor de duidelijkheid, Brazilie - Argentinie dus zondag!
Hmm..JJvG beweerde dat we Van Bommel zouden kunnen zien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bekervoetbal vandaag; volgens mij hebben ze die rechten niet.
Dat was ook niet voor voetbalwedstrijden, dat was om te laten zien welke kanalen je allemaal kunt ontvangen op de desbetreffende satellieten.quote:Op zondag 10 september 2006 10:02 schreef assie het volgende:
Heb even een kijkje genomen bij kingsofsat.net waar keramiekplaatser het over had. Maar hoe of waar kun je daar zoeken op live voetbalwedstrijden dan???
Je gaat toch niet elk kanaal af zoeken of er een wedstrijd uitgezonden wordt?
Dat mis ik echt, was de ideale uitwijk.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef MaxPower het volgende:
Nee. Hele CL-seizoen niet.
Morgen pas de samenvattingen van vandaag. Sport-1 heeft de eerste rechten, volgens mij heeft het daar mee te maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:00 schreef Greetings het volgende:
En ik mis ook de samenvattingen op de NOS
Weet iemand waarom ze die niet uitzenden?
Plus:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
18.00 IK Start - AFC Ajax RTL7.
18.50 Schalke 04 - Nantes ZDF.
20.00 AZ - Kayserispor NED3.
20.15 Lokomotiv Sofia - Feyenoord RTL7.
20.30 FC Sion - Bayer Leverkussen Eurosport.
22.10 Vitoria Setubal - Heerenveen NED3.
Mijn god, gaan ze zelfs dit live uitzenden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komende week beker bij Talpa: Alles vanaf 20.00. 18 wedstrijden zijn overigens op internet te volgen tegen betaling van 1.90!
Dinsdag live schakeling tussen FC Utrecht – AGOVV en De Graafschap – VVV Venlo.
Woensdag live schakeling tussen Jong RKC – Ajax en Kozakken Boys - PSV.
Donderdag live schakeling tussen FC BVV Veendam - Feyenoord en SC Heerenveen - Roda JC.
Iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Mijn god, gaan ze zelfs dit live uitzenden?![]()
Maar wel leuk!![]()
Mischien ga ik wel kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef DIGGER het volgende:
Kozakken Boys is hier wel om de hoek, maar ja, PSV
Bekenden Italianen spelen ieder een groot fan van de club welke ze in hun eigen leven ook aanhangen, en allen zijn te zien in de aanloop naar een grote wedstrijd.quote:Tifosi
A Milano il tassista Silvio Galliani (Massimo Boldi) si prepara al posticipo serale: Milan-Roma. La sua fede rossonera è messa a dura prova da un tredici miliardario al totocalcio. Per la partita arriva dalla capitale anche Nando (Maurizio Mattioli), romanista sfegatato.
All'Olimpico va in scena Lazio-Inter. Il comandante pilota Carlo Colombo (Enzo Iachetti), interista, e il chirurgo Cesare Proietti (Christian De Sica), laziale, preferiscono seguire le rispettive squadre allo stadio piuttosto che ascoltare i loro figli innamorati ed in procinto di avere un bambino.
A Napoli, Gennaro (Nino D'angelo), un topo d'appartamento appena uscito dal carcere, entra in una casa da svaligiare e si mette a vedere la partita sulla pay-tv. Ma la casa è di Maradona...
Infine Zebrone (Diego Abatantuono), capo storico della tifoseria juventina, bandito per tre anni dagli stadi, le inventa tutte pur di riuscire a seguire la sua squadra in trasferta a Parma.
Arsenal - Porto.quote:Op zondag 24 september 2006 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Welke wedstrijd zend de NOS uit op dinsdag is dat al bekend.
OMG laat maar... het is volgens mij zelfs een wedstrijd van meerdere jaren geledenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Greetings het volgende:
Real Madrid-Kiev is nu live op Real Madrid TV![]()
![]()
Waarom wordt dat niet in dit topic gemeld? Was het bij jullie nog niet bekend?![]()
Of is het integraal?
Moet dat niet 21.00 uur zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
Morgenavond op Eurosport om 21.30u
Tottenham Hotspur tegen Slavia Praag
denk het wel, ik zag het in een flitsquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet dat niet 21.00 uur zijn?
Tis iig live op ITV 4.
quote:Eurosport zendt UEFA Cup loting live uit
De tv-zender Eurosport zal aanstaande dinsdag vanaf 12:00 uur rechtstreeks verslag doen van de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup. De loting vindt plaats in het UEFA hoofdkwartier in Nyon.
Hopelijk ook online te volgen ergens...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
O en alvast een tip voor schotelaars:
Zondagavond 21.10 uur op Sport Italia is het weer zo ver: Riverplate - Boca
Als je het kunt ontvangen, wil je dat niet missen.
Toevoegend:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eintracht Frankfurt - US Palermo op ZDF 18.15 uur
Liberec - Sevilla op Eurosport 21.00 uur
AZ - Braga op NED3 20.15 uur
FC Basel - Feyenoord op RTL7 20.15 uur
quote:Wo 25/10
20:30 Studio 1 De Cup Live (Canvas)
Live verslag van de wedstrijd KV Mechelen-Germinal Beerschot in de 16de finales van de beker van België. Commentaar: Frank Raes, interviews: Filip Joos, presentatie: Tom Coninx.
15.05 dus FA Cup op BBC1.quote:BBC will show Weymouth v Bury tie
Weymouth's FA Cup first round tie against Bury will be screened live on BBC TV's Match of the Day. Ray Stubbs introduces live coverage from 1405 GMT on BBC ONE on Sunday 12 November at Weymouth's Wessex Stadium.
The Terras reached the first round by beating Hungerford 3-0 in the fourth qualifying round.
League Two side Bury now follow in the footsteps of Nottingham Forest - who needed a replay to overcome Weymouth in last season's first round.
Clubs featured in live televised ties in the first round will receive £75,000 from the Football Association's broadcast payments.
In addition, winners of all 40 first-round ties will receive £16,000.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
18.25 Sparta Praag - Ajax op NED3.
19.30 Auxerre- Glasgow Rangers op Eurosport & BBC Scotland
19.30 Fenerbache - Palermo op AzTV (Azerbadjaanse TV op de Hotbird) en La7
20.30 Bayer Leverkussen - Tottenham Hotspur op ZDF.
20.30 Club Brugge - Dinamo Bukarest op Kanaal 2 of TVR International (Hotbird)
20.30 Parma - Heerenveen op RTL7
20.30 Feyenoord - Blackburn op NED3.
Vanaf 20.15 dus.quote:ZDF SPORTextra: Voetbal
Rechtstreeks verslag van de bekervoetbalwedstrijd Alemannia Aachen - FC Bayern München vanuit Aken. Aansl. samenvattingen van de wedstrijden Hannover 96 - MSV Duisburg, SpVgg Greuther Fürth - VfL Wolfsburg en Kickers Offenbach - SV Wacker Burghausen
Is dat Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Lazio - Benfica Vriendschappelijk 17.45 uur RTP International
Niet zonder abo of schotelquote:
Met een PC voorzien van ADSL (en verschillende p2p-programma's) kom je ook heel ver, hoor!quote:
Vanavond dus! Goed dat ik in het stadion ben!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:58 schreef DarkShine het volgende:
Zondag vanaf 17.15 op Canvas, Beker van België:
KV Mechelen - Zulte waregem
http://www.zvkspirit.be/movies/reclamespot.mpg
Ik zie maar 1 post van jequote:
en Fenerbahçe-AZ om 19.00 uur op RTL7quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Morgen UEFA cup:
Leverkusen - Blackburn ZDF 18.15 uur
Hapoel tel Aviv - Glasgow Rangers BBC1 Scotland 20.05 uur
Werder - Neuzen Ned 3/ZDF 20.30 uur
Benfica - Dinamo Boekarest TVR Internationaal 21.00 uur
En de FA cup Replay Bolton - Arsenal is tenslotte om 21.05 uur op BBC1
Dan jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is voor een betere club dan jou![]()
hij kwam niet verder van vmbo, neem het hem niet kwalijkquote:
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Morgen CL:
Celtic - Milan live op Scottisch TV (ASTRA 2)
Lille - SCUM op ITV4 (ASTRA 2)
PSV uiteraard op de NOS.
Woensdag heeft de NOS Barca - Liverpool
NU dus!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Morgen om 20.30 uur is op de ZDF al Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt in de kwartfinale om de Duitse beker.
Heldquote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Live FA Cup] Reading - Man Utd. 27 feb - 21.00. BBC1.
Kijken mensen hier dit serieus?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Morgen om 20.30 uur is op de ZDF al Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt in de kwartfinale om de Duitse beker.
De beker leeft in Duitsland veel meer dan bij ons. Verder is het een streekderby.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken mensen hier dit serieus?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken mensen hier dit serieus?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
En er zijn mensen wiens voetbalinteresse verder gaat dan het kijken naar wedstrijden van die kutjoden.
Rustig maar hoor. Ik had alleen niet verwacht dat mensen hier warm worden van een affiche als Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt. Mij kan Duits bekervoetbal niet interesseren namelijk. Maar goed... andere mensen weer wel, prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
De beker leeft in Duitsland veel meer dan bij ons. Verder is het een streekderby.
En er zijn mensen wiens voetbalinteresse verder gaat dan het kijken naar wedstrijden van die kutjoden.
en voor de mensen met Sport1:quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
En Stuttgart-Hertha vanavond op de ARD vanaf 20.15.
Er zal geen twente speler mee doen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Wat een kut wedstrijd midden in het seizoen
Als er maar niemand geblesseerd raakt
oow ik dacht dat El Amhadi, Engelaar, Kufo, Wielaert, Zomer, Heubach met het sterrenteam mee moesten doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zal geen twente speler mee doen hoor![]()
![]()
Goeie tip.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef fanneke het volgende:
Morgenavond:
Op Canvas (VRT): 0m 20.45 uur Anderlecht-RC Genk (return ¼ finale Beker van België).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |