Ik kijk er naar uit! Zondag vanaf 16.35 op de BBC!quote:Ray Stubbs presents live coverage of a mouth-watering international between South American footballing giants Brazil and Argentina at Arsenal's new Emirates Stadium.
With seven World Cup titles between them, the sides can call on some of the finest players in the game - Ronaldinho and Kaka are in Brazil's ranks while Argentina boast Hernan Crespo and Lionel Messi.
Both teams suffered relatively poor World Cup campaigns by their own hugely high standards, losing in the quarter-finals, but both are now under new management and hungry for fresh success to add to their illustrious list of victories.
Commentary comes from Jonathan Pearce and Mark Bright.
Jij niet?quote:
Hmm volgens mij bedoeld hij dat Ronaldinho doorgaans altijd speeltquote:
Of dat een fan van Real Madrid dat over een Barcelona speler zegtquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:07 schreef Urvin het volgende:
[..]
Hmm volgens mij bedoeld hij dat Ronaldinho doorgaans altijd speelt![]()
En dat je je dus geen zorgen hoeft te maken![]()
Zoiets
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:07 schreef Urvin het volgende:
[..]
Hmm volgens mij bedoeld hij dat Ronaldinho doorgaans altijd speelt![]()
En dat je je dus geen zorgen hoeft te maken![]()
Zoiets
Ja ik had me er ook al op verheugd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef Damzkieee het volgende:
Kut dr is snooker op! Het is morgen
Ik ook, zelfde geld voor Messi.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef WeebI het volgende:
Ik hoop dat Ronaldinho speelt.
Waar speelt die Bilos? Nooit van gehoord. Wel mooi dat Messi in de basis staat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bilos en Messi in de basis
St. Etienne. Boom van een vent (bijna 2 meter) en ook nog eens bijna 90 kilo.quote:Op zondag 3 september 2006 13:03 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waar speelt die Bilos? Nooit van gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |