Om 19.00 begint de uitzending op RTL7, 19.30 begint de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
hoelaat twente?
idd. Ga ik denk ik wel even kjiken hopelijk komt er eindelijk wat uit het opbouwen van Bert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:28 schreef RayMania het volgende:
Vanavond dus Bayern v Dortmund, leuke wedstrijd lijkt me. Ben benieuwd hoe van Marwijk het dit seizoen gaat doen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
quote:18.30 Cadiz v Villarreal - Trofeo Carranza Cuatro (Hispasat)
19.00 Diosgyor v Zalaegerszeg - Hungarian Liga1 Duna TV (Astra1,Hotbird)
19.00 Farul Constanta v Unirea Urziceni - Romanian Liga 1 National TV (Eutselsat W2)
19.00 El Nacional v Olmedo - Ecuadorian Premiera A Canal1 (Hispasat,Intelsat805)
19.40 Al-Nasr v Al-Wehda - Faisal bin Fahad Cup Saudi Sports (Arabsat,Nilesat)
20.00 Gornik Zabre v Widzwe Lodz - Polish League MK Sport, MK Sport 2 (SopCast)
20.15 Sparta Rotterdam v Vitesse - Eredivisie RTL7 / Tele2
20.30 Nurnberg v Monchengladbach - 1. Bundesliga Dubai Sports 1 (Eurobird2, Nilesat)/ Guangdong Sport - PPStream & TV Ants & SopCast
20.30 Racing Strasbourg v Guingamp - Ligue 2 France Eurosport France (TV Ants & PP Live)
20.45 Coventry City v Leicester City - Championship QSIV (PPStream)
22.00 Real Madrid v Real Betis - Trofeo Carranza Real Madrid TV (Astra1,Hotbird)
23.00 LDU Quito v Aucas - Ecuadorian Premiera A Canal1 (Hispasat,Intelsat805)
quote:13.10 Football Focus - Engeland BBC1
13.30 St. Mirren v Aberdeen - Schotland Goal TV 1 (TV Ants)
13.45 Sheffield United v Liverpool - Engeland Supersport 3-GSIV (PPStream) / ESPN China (TVAnts) / TV Norge (TV NOO) / ESPN Asia (TVU Player) / EPL (TVKOO) / Guangzhou (PPStream)
16.00 Rangers v Hearts - Schotland Goal TV 1 (TVAnts)
16.00 Arsenal v Aston Villa - Engeland Supersport 3-QSIV (PPStream) / Guangdong (Sopcast) / ESPN China (TVAnts) / TV Norge (TVNOO) / ESPN Asia (TVU Player) / EPL (TVKOO) / Guangzhou (PPStream)
16.00 Newcastle v Wigan - Engeland Super Soccer (TV Ants)
16.00 Vålerenga v Fredrikstad - Noorwegen (Beker) TV2 Zebra (TV NOO)
16.00 Everton v Watford - Engeland ESPN Asia (TVU Player) / StarSports (TVAnts & SopCast)18.15 Bolton Wanderers v Tottenham Hotspur - Engeland ESPN Asia (TVU Player) / QSIV (PPstream)
16.45 Sport im Westen Fussball - Duitsland WDR Fernsehen
18.00 De Wedstrijden - Duitsland & Jupiler League & Eredivisie www.talpa.tv
18.30 Sportschau: Voetbal - Duitsland ARD
19.00 Zalaegerszeg v MTK - Hongarije Duna TV (WMV Link)
19.00 Start v Lillestrøm - Noorwegen (Beker) TV2 (TV NOO)
19.30 ADO Den Haag v SC Heerenveen - Nederland Tele2 (...)
19.30 Willem II v FC Utrecht - Nederland Tele2 (...)
20.00 Excelsior v Roda JC - Nederland Tele2 (...)
20.00 AZ - NAC Breda - Nederland Tele2 (...)
22.00 D.C. United v Colorado Rapids - USA ESPN 2 (TVU Player)
22.00 De Wedstrijden - Eredivisie www.talpa.tv
23.00 Studio Sport - Engeland Nederland 2
23.15 Match of the day - Engeland BBC1
00.45 De Wedstrijden - Eredivisie www.talpa.tv
quote:
Gala Voetballer van het Jaar live op tv
Co-productie TROS en Telesport
Voetbalminnend Nederland kan aanstaande maandag getuige zijn van een unieke tv-registratie van het 25e Gala Voetballer van het Jaar. Bij de TROS zal op Nederland 2 van 21.10 tot 22.30 uur ruim aandacht aan het evenement worden besteed.
Gala Voetballer van het Jaar live op tv Het door de TROS en Telesport geproduceerde programma biedt de kijker vele mooie beelden uit het afgelopen seizoen, leuke interviews vanuit een speciale studio en live registraties van de huldigingen in de Hilversumse Studio 21.
De presentatie is in handen van Jack van Gelder, Kees Jansma en speciale verslaggever Harry Vermeegen.
Vele coryfeeën uit binnen- en buitenland geven acte de présence tijdens het Gala, waar onder meer Klaas-Jan Huntelaar, Tim de Cler en Phillip Cocu voor hun bijzondere prestaties gehuldigd gaan worden.
Hoogtepunt van de avond is de uitreiking van de Gouden Schoen aan Dirk Kuyt.
De regie van de uitzending is in handen van Peter Eijkens en Jaap de Groot (Telesport) en de productie staat onder toezicht van de TROS, Dullaert & Dumas Producties en Wim Bohnenn (De Telegraaf/Telesport).
De ZA wordt in elk geval een spektakel. Ik ben echt erg benieuwd naar zowel SP als Bocaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef DIGGER het volgende:
Italiaanse supercup is volgende week Live op de Rai Uno, en de Zuid Amerikaanse supercup op Sport Italia.
Heb helaas ook geen satelliet, dus dan ga ik maar naar Osasuna - HSV kijken. Had graag Rode Ster - Milan willen zien. Denk dat Milan het nog wel lastig gaat krijgen in Belgrado.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef DIGGER het volgende:
Speciaal voor Tong80:
Maccabi Haifa - Liverpool zal je moeten missen (19.35 uur, ITV 1)
Maar om 19.45 kun je vanavond kijken naar Osasuna - HSV op de ARD.
Rode Ster - Milan is dan weer op het voor je onbereikbare Italia 1.
Goed idee. Want hoeveel mensen hier hebben nou eigenlijk een schotel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef assie het volgende:
Kunnen de op het open net uitgezonden wedstrijden misschien vet gedrukt worden weergegeven in de lijstjes? Zodat er een duidelijk verschil ontstaat tussen sateliet en open net.
Als ik al die wedstrijden zie, wou ik dat ik er eentje had. Maar eens informeren wat dat allemaal kost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Goed idee. Want hoeveel mensen hier hebben nou eigenlijk een schotel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |