Star Tv en Atv zenden ook wel eens wedstrijden uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Keramiekplaatser het volgende:
TV8, Show TV, Kanal A, Kanal D op Turksat![]()
Klopt, maar niet zoveel als die anderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Star Tv en Atv zenden ook wel eens wedstrijden uit
Gister FC Barcelona - Bayern M. Live op Star Tv ( 4 - 0 werd het dacht ik)
Meestal alleen oefenwedstrijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef Greetings het volgende:
Zendt Real Madrid TV geen wedstrijden van Real uit (behalve Real Castilla)? Zonde....
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef hayder het volgende:
vraagje talpa zou toch ook engelse compettie uitzenden?
Gewoon een vriendschappelijke wedstrijd of in het kader van het een en ander ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
En alvast voor in de agenda: A.s. zondag Brazilie - Argentinie 17.00 uur BBC1 & Sport Italia.
Zou het niet weten, maar de wedstrijd wordt in Londen gespeeld hoorde ik van de week op tv.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een vriendschappelijke wedstrijd of in het kader van het een en ander ?
preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht in het nieuwe Arsenal-stadion?
Zaterdag 2 september:quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef borisz het volgende:
al iets voor morgen waar en wat er wordt uitgezonden ?![]()
Ik heb er zin in, na alle ellende van gisteren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:03 schreef assie het volgende:
Voor de duidelijkheid, Brazilie - Argentinie dus zondag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |