hij kwam niet verder van vmbo, neem het hem niet kwalijkquote:
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Morgen CL:
Celtic - Milan live op Scottisch TV (ASTRA 2)
Lille - SCUM op ITV4 (ASTRA 2)
PSV uiteraard op de NOS.
Woensdag heeft de NOS Barca - Liverpool
NU dus!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Morgen om 20.30 uur is op de ZDF al Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt in de kwartfinale om de Duitse beker.
Heldquote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Live FA Cup] Reading - Man Utd. 27 feb - 21.00. BBC1.
Kijken mensen hier dit serieus?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Morgen om 20.30 uur is op de ZDF al Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt in de kwartfinale om de Duitse beker.
De beker leeft in Duitsland veel meer dan bij ons. Verder is het een streekderby.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken mensen hier dit serieus?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken mensen hier dit serieus?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
En er zijn mensen wiens voetbalinteresse verder gaat dan het kijken naar wedstrijden van die kutjoden.
Rustig maar hoor. Ik had alleen niet verwacht dat mensen hier warm worden van een affiche als Kickers Offenbach - Eintracht Frankfurt. Mij kan Duits bekervoetbal niet interesseren namelijk. Maar goed... andere mensen weer wel, prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
De beker leeft in Duitsland veel meer dan bij ons. Verder is het een streekderby.
En er zijn mensen wiens voetbalinteresse verder gaat dan het kijken naar wedstrijden van die kutjoden.
en voor de mensen met Sport1:quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
En Stuttgart-Hertha vanavond op de ARD vanaf 20.15.
Er zal geen twente speler mee doen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Wat een kut wedstrijd midden in het seizoen
Als er maar niemand geblesseerd raakt
oow ik dacht dat El Amhadi, Engelaar, Kufo, Wielaert, Zomer, Heubach met het sterrenteam mee moesten doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zal geen twente speler mee doen hoor![]()
![]()
Goeie tip.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef fanneke het volgende:
Morgenavond:
Op Canvas (VRT): 0m 20.45 uur Anderlecht-RC Genk (return ¼ finale Beker van België).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |