Hmm..JJvG beweerde dat we Van Bommel zouden kunnen zien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bekervoetbal vandaag; volgens mij hebben ze die rechten niet.
Dat was ook niet voor voetbalwedstrijden, dat was om te laten zien welke kanalen je allemaal kunt ontvangen op de desbetreffende satellieten.quote:Op zondag 10 september 2006 10:02 schreef assie het volgende:
Heb even een kijkje genomen bij kingsofsat.net waar keramiekplaatser het over had. Maar hoe of waar kun je daar zoeken op live voetbalwedstrijden dan???
Je gaat toch niet elk kanaal af zoeken of er een wedstrijd uitgezonden wordt?
Dat mis ik echt, was de ideale uitwijk.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef MaxPower het volgende:
Nee. Hele CL-seizoen niet.
Morgen pas de samenvattingen van vandaag. Sport-1 heeft de eerste rechten, volgens mij heeft het daar mee te maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:00 schreef Greetings het volgende:
En ik mis ook de samenvattingen op de NOS
Weet iemand waarom ze die niet uitzenden?
Plus:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
18.00 IK Start - AFC Ajax RTL7.
18.50 Schalke 04 - Nantes ZDF.
20.00 AZ - Kayserispor NED3.
20.15 Lokomotiv Sofia - Feyenoord RTL7.
20.30 FC Sion - Bayer Leverkussen Eurosport.
22.10 Vitoria Setubal - Heerenveen NED3.
Mijn god, gaan ze zelfs dit live uitzenden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komende week beker bij Talpa: Alles vanaf 20.00. 18 wedstrijden zijn overigens op internet te volgen tegen betaling van 1.90!
Dinsdag live schakeling tussen FC Utrecht – AGOVV en De Graafschap – VVV Venlo.
Woensdag live schakeling tussen Jong RKC – Ajax en Kozakken Boys - PSV.
Donderdag live schakeling tussen FC BVV Veendam - Feyenoord en SC Heerenveen - Roda JC.
Iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Mijn god, gaan ze zelfs dit live uitzenden?![]()
Maar wel leuk!![]()
Mischien ga ik wel kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef DIGGER het volgende:
Kozakken Boys is hier wel om de hoek, maar ja, PSV
Bekenden Italianen spelen ieder een groot fan van de club welke ze in hun eigen leven ook aanhangen, en allen zijn te zien in de aanloop naar een grote wedstrijd.quote:Tifosi
A Milano il tassista Silvio Galliani (Massimo Boldi) si prepara al posticipo serale: Milan-Roma. La sua fede rossonera è messa a dura prova da un tredici miliardario al totocalcio. Per la partita arriva dalla capitale anche Nando (Maurizio Mattioli), romanista sfegatato.
All'Olimpico va in scena Lazio-Inter. Il comandante pilota Carlo Colombo (Enzo Iachetti), interista, e il chirurgo Cesare Proietti (Christian De Sica), laziale, preferiscono seguire le rispettive squadre allo stadio piuttosto che ascoltare i loro figli innamorati ed in procinto di avere un bambino.
A Napoli, Gennaro (Nino D'angelo), un topo d'appartamento appena uscito dal carcere, entra in una casa da svaligiare e si mette a vedere la partita sulla pay-tv. Ma la casa è di Maradona...
Infine Zebrone (Diego Abatantuono), capo storico della tifoseria juventina, bandito per tre anni dagli stadi, le inventa tutte pur di riuscire a seguire la sua squadra in trasferta a Parma.
Arsenal - Porto.quote:Op zondag 24 september 2006 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Welke wedstrijd zend de NOS uit op dinsdag is dat al bekend.
OMG laat maar... het is volgens mij zelfs een wedstrijd van meerdere jaren geledenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Greetings het volgende:
Real Madrid-Kiev is nu live op Real Madrid TV![]()
![]()
Waarom wordt dat niet in dit topic gemeld? Was het bij jullie nog niet bekend?![]()
Of is het integraal?
Moet dat niet 21.00 uur zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
Morgenavond op Eurosport om 21.30u
Tottenham Hotspur tegen Slavia Praag
denk het wel, ik zag het in een flitsquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet dat niet 21.00 uur zijn?
Tis iig live op ITV 4.
quote:Eurosport zendt UEFA Cup loting live uit
De tv-zender Eurosport zal aanstaande dinsdag vanaf 12:00 uur rechtstreeks verslag doen van de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup. De loting vindt plaats in het UEFA hoofdkwartier in Nyon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |