OMFGquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is een man, die verdienen te werken......als ik het goed heb staat dat ook nog eens ergens in de bijbel, de man moet werken en de vrouw kinderen baren met pijn, als straf van god.........overigens ben ik niet streng gelovig .
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is een man, die verdienen te werken......als ik het goed heb staat dat ook nog eens ergens in de bijbel, de man moet werken en de vrouw kinderen baren met pijn, als straf van god.........overigens ben ik niet streng gelovig .
[..]
overigens ben ik niet streng gelovig geloofwaardig .
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!![]()
Josti kriebel, wat een uitspraken weet jij te doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!![]()
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te zitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zover ga ik niet hoorIk werk voor de BB blog zegmaar
Josti kriebelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Josti kriebel, wat een uitspraken weet jij te doen.
Jij bent al uitgewoond voordat je miertje hebt verpletterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te sitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
dat zou ik ook wel willen zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te sitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
[..]
Ik ben bang dat ze echt bestaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: Croupouque, zit jij hier achter? RobbieRicardo is er niets bij.
Precies !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef wietteler het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze echt bestaat.Aangezien een paar fokkers haar IRL kennen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik wou een sugababes aanmaken, maar ik begreep het niet helemaal![]()
Ik vroeg het ook al in deel 2 of 3. Geen antwoord op gekomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: Croupouque, zit jij hier achter? RobbieRicardo is er niets bij.
Jij wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te zitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
Nee , maar ik snap het echt niet precies hoe het nu zit met een sugababes, je kan nergens kletsen, alles wat je moet doen is foto's plaatsen en wat info over jezelf......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Xalopalyps het volgende:
Dalijk zegt ze nog dat ze snel een pilletje heeft genomen zodat ze slim is
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben ook nog single.....het lijkt wel of iedereen die mij leuk vind lelijk of dom is![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee , maar ik snap het echt niet precies hoe het nu zit met een sugababes, je kan nergens kletsen, alles wat je moet doen is foto's plaatsen en wat info over jezelf......
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef Met-Yvana het volgende:
( misschien ben ik te jong om hierover te oordelen, maar ik waag een poging)
Ik snap die carriere-tijgerinnen ook niet zo ! Waarom hebben ze in s'hemelsnaam het luilekkerland van schoonmaken tot een uur of 1 opgegeven en daarna lekker op de bank tv kijken opgegeven?
Waarom zouden wij zo nodig moeten werken als we ons ook lekker kunnen laten onderhouden door een man? Later zorg ik wel dat ik goed terechtkom : Een hardwerkende vent, terwijl ik lekker de helft van de dag ga shoppen of op de bank oprah kijken, Dan ben je pas slim bezig!
Ze denkt ook echt alleen maar voor haarzelf, ik heb echt medelijden met de man josti die ze later hééééél misschien als man heeft (of ze vind natuurlijk een huwelijk te duur, kan ze minder schoentjes kopen).quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee , maar ik snap het echt niet precies hoe het nu zit met een sugababes, je kan nergens kletsen, alles wat je moet doen is foto's plaatsen en wat info over jezelf......
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Met-Yvana het volgende:
Ongeveer twee weken geleden was ik naar een hockey feest, ik vond het erg leuk enzo en natuurlijk kwam de gebruikelijke drank er aan te pas. Maar goed, ik zat dus aan de bar gezellig te kletsen met een jongen die ik zo 20 schatte. Naarmate het later werd flirtten we veel met elkaar en hebben we uiteindelijk gezoend. Het was heel gezellig en ik vond hem heel leuk.
Rond een uur of 4 was het voorbij, ik zou samen met mijn vriendinnen op de fiets naar huis gaan. Dus de betreffende jongen duwde me een papiertje in zijn hand waar zijn email enzo op stond.
De volgende dag voegde ik hem op MSN toe en zo nieuwsgierig als ik ben keek ik even in zijn profiel. Bleek het dat hij 26 was! Dat is dus zo'n 9 jaar ouder dan ik. Maar ik moet toegeven dat ik hem erg leuk vind, hij's knap, slim enz. Maar die leeftijd! Wat vinden jullie dat ik moet doen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zouden creatieve mensen naar het inferieure vmbo moeten, terwijl ze misschien wel veel meer capaciteiten hebben dan die koude kikkers?
En is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef UncleFunk het volgende:
Feit is, ze denkt echt zo.
Als je de topics gevolgd hebt, dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om die vraag te beantwoorden.quote:
JULLIE vinden dat er iets mis mee is, maar wie zijn jullie nou helemaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:39 schreef appelsap het volgende:
[..]
Als je de topics gevolgd hebt, dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om die vraag te beantwoorden.
Voor mij niet echt, ik heb nix met je te maken in het dagelijkse leven. Zo af en toe om je uitspraken lachen is wel genoeg voor mijquote:
Het gaat over het gedrag van Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
euh, kan mij nog iemand vrtellen waar dit topic nu eigenlijk over gaat??
of zijn de kleine meisjes gewoon een beetje aant katten??
*student Geneeskunde meldtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JULLIE vinden dat er iets mis mee is, maar wie zijn jullie nou helemaal?
Ga de reeksch lezen !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
euh, kan mij nog iemand vrtellen waar dit topic nu eigenlijk over gaat??
of zijn de kleine meisjes gewoon een beetje aant katten??
Noemen HBO-ers zich nu ook al studenten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
*student Technische Informatica en tevens full-timer meldt.![]()
Och scheeeeeeeei uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Op het HBO studeer je vaak meer dan op het WO.
Goedzo, sluit je maar weer helemaal af van de buitenwereld.. goedzo meidquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JULLIE vinden dat er iets mis mee is, maar wie zijn jullie nou helemaal?
word !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Op het HBO studeer je vaak meer dan op het WO.
Ja, dat vind ik ook een beetje raar eigenlijk, maar ik vind het ook raar dat mensen die C&M doen en dan nog steeds blijven zitten terwijl ze wel braaf huiswerk nog steeds uit de hoogte doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Noemen HBO-ers zich nu ook al studenten?![]()
Jij bent echt een domme koequote:
C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraardquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar eigenlijk, maar ik vind het ook raar dat mensen die C&M doen en dan nog steeds blijven zitten terwijl ze wel braaf huiswerk nog steeds uit de hoogte doen![]()
hihi
Maar daar hadden ze anders wel een goede reden voor, hoor, so therequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar eigenlijk, maar ik vind het ook raar dat mensen die C&M doen en dan nog steeds blijven zitten terwijl ze wel braaf huiswerk nog steeds uit de hoogte doen![]()
hihi
Pretpakket noemen ze dat hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraard![]()
N&T is nog altijd lastiger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraard![]()
Ouwehoer niet zo. Het is algemeen bekend dat talen een kwestie van stampen is. Faal je daarin, dan hoor je daar niet thuis, iets wat bij jou sowieso een twijfelgeval isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, anders had je de Jodi Bernal-grap wel gelaten voor wat 'ie wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Niet dat iemand daar aan twijfelde natuurlijk......![]()
Dus je geeft toe dat het makkelijk is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook nog boetseer en schilder !
Mag ik je natte poes boetseren en daarna je gezichtje met m'n zaad beschilderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hier reageer ik maar niet opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ouwehoer niet zo. Het is algemeen bekend dat talen een kwestie van stampen is. Faal je daarin, dan hoor je daar niet thuis, iets wat bij jou sowieso een twijfelgeval is![]()
Lul niet slap, C&M is voor het grootste knip-en-plak werk, vakken waar je 'een-10-voor-je-inzet' krijgt, absoluut geen reden om uit de hoogte mee te doen, en van Duits en Frans raak ik ook niet onder de indrukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook echt geen kennis he...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?
Ik vertel alleen maar dat talen niet alleen stampwerk is, zoals hij beweertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Meid, miep niet zo. Schrijven, lezen, luisteren en spreken zijn vaardigheden, dingen die je onder de knie moet krijgen, je zegt het zelf. Vaardigheden kun je aanleren, verstand hebben niet.
Die dingen reken ik niet eens mee. Iemand die zich normaal ontwikkelt, heeft daar geen problemen mee. Ik heb geen van mijn talen met een onvoldoende afgesloten en allemaal boven de 8 en Frans en Duits zelfs een 9quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?
Btw. je gaf zelf al aan dat je te dom was om een N-profiel te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het vak lag me niet zo inderdaad, maar dat is verder ook niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:54 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Btw. je gaf zelf al aan dat je te dom was om een N-profiel te doen![]()
Te slecht in scheikunde noemde je dat toen![]()
Datgene wat je wilde was uiteindelijk niet voor je toegankelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het vak lag me niet zo inderdaad, maar dat is verder ook niet zo belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |