weer zo iemand die verblind is door het aardse.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Platina het volgende:
Als je creatief wilt zijn ga je maar naar het VMBO
overigens is M&O keuze bij ons.
Gaat je nog wel vaker gebeuren.......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
....
Want met het schoolsysteem van nu voel ik me echt behandeld als een nummer
Weer zo iemand die verblind is door het wazige ....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
weer zo iemand die verblind is door het aardse.....![]()
Bij mij op school viel er alleen maar tekenen( kunstgeschiedenis en praktijk) en ckv te kiezen, en dat komt dus neer op slechts 5 uur per week ! Veels te weinig naar mijn meningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Misschien omdat wiskunde wel aan te leren valt en creativiteit niet?
Sowieso, als je C&M kiest met CKV 1, 2 en 3 heb je genoeg tijd om creatief bezig te zijn.
Waarom zouden creatieve mensen naar het inferieure vmbo moeten, terwijl ze misschien wel veel meer capaciteiten hebben dan die koude kikkers?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Platina het volgende:
Wat heb je alter aan de schone kunsten? Niet echt veel, hier zijn andere mensen voor nodig die er interesse in hebben om jouw werk te willen zien en bewonderen. Wiskunde daarentegen kom je overal tegen in kleinere of grotere mate.
Creative mensen worden gewaardeerd ja, maar Pythagoras bijvoorbeeld ook? en hij hoefde geen woordjes te leren. Nu spring je overigens van wiskunde naar woordjes toe? Terwijl de wereld nu veel opener is en een grotere kennis van talen dus belangrijker is.
De creatievelingen kunnen naar het VMBO, aangezien wiskunde ofzo hun neits boeit en ze niet willen leren. De 'koude kille' mensen gaan dan fijn naar VWO. Ik zie je punt niet zo?
Das balen dat je M&O moet doen, maar ik baal ook van CKV.
Wat boeit dat in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zouden creatieve mensen naar het inferieure vmbo moeten, terwijl ze misschien wel veel meer capaciteiten hebben dan die koude kikkers?
Wat een belediging om kunst inferieur te noemen, houd je aardsheid voor jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat boeit dat in hemelsnaam?
Jij wilt die capaciteiten niet uit laten komen in vakken zoals Wiskunde. Maar wilt gewoon 'inferieurdere kwaliteiten' uit laten komen. Geen probleem dan, ga je toch naar het VMBO als je dat graag later wilt gaan doen?
Ongeacht nu of je meer of minder capaciteiten hebt dan anderen.
De mediatheek heks die je achterna zit om 2 uur zitten af te spreken als je 1 uur spijbeltquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Platina het volgende:
Olga Levels? o_0
zeg me aub dat je wat anders bedoelt
Houd aub je kop toch eens met je aardse gezeik, als je perse zo apart meot zijn word je maar gothic(owh wacht dat zijn allemaal meeloopers ondertussen).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat een belediging om kunst inferieur te noemen, houd je aardsheid voor je![]()
+ de kunstacademie is een HBO vervolgopleiding
Echte kunst vereist vaardigheden die je op die opleiding ontwikkeldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Houd aub je kop toch eens met je aardse gezeik, als je perse zo apart meot zijn word je maar gothic(owh wacht dat zijn allemaal meeloopers ondertussen).
Dan doe je eerst vmbo en dan havo ofzoe met je HBO vervolgopleiding. Overigens echte kunst heeft geen opleiding nodig, dus je beledigt nu zelf je 'kunst'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |