OMFGquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is een man, die verdienen te werken......als ik het goed heb staat dat ook nog eens ergens in de bijbel, de man moet werken en de vrouw kinderen baren met pijn, als straf van god.........overigens ben ik niet streng gelovig .
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is een man, die verdienen te werken......als ik het goed heb staat dat ook nog eens ergens in de bijbel, de man moet werken en de vrouw kinderen baren met pijn, als straf van god.........overigens ben ik niet streng gelovig .
[..]
overigens ben ik niet streng gelovig geloofwaardig .
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!![]()
Josti kriebel, wat een uitspraken weet jij te doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
[..]
Big brother Redactie........? Scout jij FOK!-ers voor het big brother huis ?!![]()
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te zitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zover ga ik niet hoorIk werk voor de BB blog zegmaar
Josti kriebelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Josti kriebel, wat een uitspraken weet jij te doen.
Jij bent al uitgewoond voordat je miertje hebt verpletterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te sitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
dat zou ik ook wel willen zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te sitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
[..]
Ik ben bang dat ze echt bestaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: Croupouque, zit jij hier achter? RobbieRicardo is er niets bij.
Precies !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef wietteler het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze echt bestaat.Aangezien een paar fokkers haar IRL kennen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik wou een sugababes aanmaken, maar ik begreep het niet helemaal![]()
Ik vroeg het ook al in deel 2 of 3. Geen antwoord op gekomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: Croupouque, zit jij hier achter? RobbieRicardo is er niets bij.
Jij wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer zeg, het lijkt me best grappig in het big brother huis te zitten, ik lust al die uitgekauwde slapjanussen rauw !![]()
Nee , maar ik snap het echt niet precies hoe het nu zit met een sugababes, je kan nergens kletsen, alles wat je moet doen is foto's plaatsen en wat info over jezelf......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Xalopalyps het volgende:
Dalijk zegt ze nog dat ze snel een pilletje heeft genomen zodat ze slim is
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben ook nog single.....het lijkt wel of iedereen die mij leuk vind lelijk of dom is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |