Nee, want daar wordt gebaggerd. Wij baggeren niet eens, heb je die posts van gister gelezen? Die waren wel SC, maar gewoon goed gevuld. Als je topics aan gaat lopen maken in ONZ gaat het bij voorbaat al foutquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg zijn, je kan ook ergens anders baggeren. Maak anders maar een Diertjuh en RemcoW85 topic aan in ONZ.
1.5 maand.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Nou, op de andere manier. Hoe lang ben jij al geen vrijgezel meer Messenga?
Ja, ik heb die van gister ook gezien, je hoeft niet elke minuut te vertellen dat je vrijgezel bent, klaar. slowchat kan in het daar voor bestemde topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt gebaggerd. Wij baggeren niet eens, heb je die posts van gister gelezen? Die waren wel SC, maar gewoon goed gevuld. Als je topics aan gaat lopen maken in ONZ gaat het bij voorbaat al fout.
ah weer een note voor onze modjes...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg zijn, je kan ook ergens anders baggeren. Maak anders maar een Diertjuh en RemcoW85 topic aan in ONZ.
Lieve frutsel. Laat maar zitten. Het heeft toch geen zin, ze zijn gewoon niet goed genoeg op elkaar afgestemd, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah weer een note voor onze modjes...
Je zou als Mod moeten weten dat in ONZ dit ook niet geaccepteerd wordt... Al genoeg ellende meegehad met de Mods daar en nu zeg jij als Mod dat we het daar wel moeten gaan doen. Goed punt![]()
zo komen de verschillen weer goed omhoog, thx
Ik wil dat gekut hier niet, simpel. Wil je discussiėren kan dat in de SC. Als je dat niet wilt dan open je maar een ONZ topic, op hoop van zegen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah weer een note voor onze modjes...
Je zou als Mod moeten weten dat in ONZ dit ook niet geaccepteerd wordt... Al genoeg ellende meegehad met de Mods daar en nu zeg jij als Mod dat we het daar wel moeten gaan doen. Goed punt![]()
zo komen de verschillen weer goed omhoog, thx
Neuh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil dat gekut hier niet, simpel. Wil je discussiėren kan dat in de SC. Als je dat niet wilt dan open je maar een ONZ topic, op hoop van zegen.
Ik hou ook van zoveel dingen niet. Moet jij je voordeel daarmee doen dan? Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik hou ook niet zo van slowchat in niet daarvoor bestemde topics trouwens. Doe er je voordeel mee.
Gefeliciteerd, dat dat nog maar lang mag durenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben geen vrijgezel, ik heb een heul lieve vriendin nu een maandje of wat.
Ik hou ook niet zo van slowchat in niet daarvoor bestemde topics trouwens. Doe er je voordeel mee.
Zo had ik het bij mij nog niet eens bekekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef cerror het volgende:
Yup, het is mijn lot.
Zo wil ik het niet eens bekijken als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo had ik het bij mij nog niet eens bekeken
oO<
Waar, maar het maakt het wel een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet eens bekijken als je het niet erg vind.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Boer-maat het volgende:
Nog neit de koe van mien lev'n gevonden.
Jup, dan spreek ik je weer over 2 į 3 dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hier ook niet. Twee dagen zijn onderhand wel weer voorbij.
Haha, ja er zit niets anders op hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jup, dan spreek ik je weer over 2 į 3 dagen.
Jij ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha, ja er zit niets anders op he. Suc6 de komende 2 dagen
.
Ik doe niet aan carnavalquote:Op zondag 19 februari 2006 22:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh trouwens, misschien volgende week beterTijdens uitgaan (carnaval
) heb je altijd meer kans dan als je voor de TV zit zoals ik gister (werk enzo, dus lekker rustig aan
).
* RemcoW85 heeft dus zin in carnaval. Doe jij nog wat met carnaval trouwens, ik maak het vandaag niet laat en een ietsiepietsie SC mocht wel namelijk
.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:33 schreef Frutsel het volgende:
Carnaval
das het feest om je pik ergens in te steken... waarna je een dag later 'zonder excuus' iemand weer kunt dumpen... tja, dronken he.. carnaval he...![]()
![]()
naja...ben je één van de weinigen...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja dat eigenlijk ook ja. Meer voor een avond, wat ik dan ook weer niet zie zitten. Als je voor een avond iets wilt duik je maar een disco in waarvan je bij voorbaat weet dat het gewoon 100% bingo is.
Je moet ook niet op het stoepje blijven zitten, maar aanbellenquote:
* RemcoW85 checkt fotoboek.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:38 schreef -Strawberry- het volgende:
*Meld
Wat hij zegtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:39 schreef DeBastaard het volgende:
Juh,
Still single.. komende week carnaval! Misschien valt daar wat te scharrelen
Dan lees je het gewoon niet. En we zijn daar al mee gestopt. Wat zit je nou nog te zeuren dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:58 schreef chiren het volgende:
Wat een geouweKUThoer hier zeg, lijkt wel een fucking msn gesprek tussen Remco en DiErTjUhHh, wissel elkaars msn uit en ga daar verder ofzo... Wel duidelijk waarom JULLIE nog vrijgezel zijn!
k ben bewust nog vrijgezel, heb natuurlijk al 600 kansen gehad om weer een vriendin te nemen, maar ik geniet hier nog wel even van ....
Haha, dus wij lopen om de twee dagen te geinen omdat dat mocht van de mods, slowchat is immers verboden en jij weet gelijk waarom wij vrijgezel zijn? Kutpauperquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:58 schreef chiren het volgende:
Wat een geouweKUThoer hier zeg, lijkt wel een fucking msn gesprek tussen Remco en DiErTjUhHh, wissel elkaars msn uit en ga daar verder ofzo... Wel duidelijk waarom JULLIE nog vrijgezel zijn!
Ik ben bewust nog vrijgezel, heb natuurlijk al 600 kansen gehad om weer een vriendin te nemen, maar ik geniet hier nog wel even van ....!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:58 schreef chiren het volgende:
Ik ben bewust nog vrijgezel, heb natuurlijk al 600 kansen gehad om weer een vriendin te nemen, maar ik geniet hier nog wel even van ....!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Maargoed, natuurlijk heb jij al 600 kansen gehad, jij bent zo tof. Daadwerkelijk om te janken dit, je hebt mijn dag al gelijk goed gemaakt
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wakker worden kerel...ventje
en "neem" jij maar lekker vriendinnen... wordt pas duidelijk waarom je al 600 keer bent afgewezen...![]()
Mijn god wat zijn jullie allemaal snel aangebrandquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef diertjuh het volgende:
Ja jij bent zo ongelovelijk knap en kan ieder wijf krijgen die je maar wilt zeker.![]()
Dat is dan heel leuk voor je...![]()
Oke, dat doe ik bij deze met een mooie quote van Autoreply:quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef diertjuh het volgende:
Zorg jij nou maar gewoon dat je ontopic blijft
Tevredenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben vrijgezel![]()
Geen tijd voor een relatie en zo af en toe 's versieren is ook niet verkeerd... lang leve het studentenleven![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
* RemcoW85 checkt fotoboek.
Ah, daar staat toch echt wat anders
Ik stalk je niet ofzo, maar hoevaak heb jij wel niet korte relaties?quote:
vaak, maar gaat altijd uit omdat ze niet meer verliefd zijn of nog niet over hun ex heen zijn of verliefd worden op een ander ofzo, heel irritant, wil wel es een relatie heben die langer dan een paar maanden duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik stalk je niet ofzo, maar hoevaak heb jij wel niet korte relaties?
Mmm, als relaties uitgaan is het altijd kut, maar ik ben liever single dan dat ik van die halfbakken relaties heb die vanaf het begin al dreigen te mislukken. Wees kritisch, noem het niet te snel een relatie en die echte lange relatie komt nog wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vaak, maar gaat altijd uit omdat ze niet meer verliefd zijn of nog niet over hun ex heen zijn of verliefd worden op een ander ofzo, heel irritant, wil wel es een relatie heben die langer dan een paar maanden duurt
nouja, in het begin gaat het altijd wel goed, de eerste paar maanden, maar dan gaat het dus altijd mis. Me langste relatie is 6 maanden geweest toen ik 16 was, daarna nooit langer meer dan 3 maanden, maar goed, nou maar es tijdje vrijgezel proberen te blijven en dan es hopen dat ik een goeie vent tegen kom voor een serieuze relatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mmm, als relaties uitgaan is het altijd kut, maar ik ben liever single dan dat ik van die halfbakken relaties heb die vanaf het begin al dreigen te mislukken. Wees kritisch, noem het niet te snel een relatie en die echte lange relatie komt nog wel.
Waarom moet het perse zo serieus? Is dat niet wat die kerels uiteindelijk wegjaagt? Ik heb geen idee of dit ook enigsinds klopt, maar ik vind het altijd zo eng klinken als mensen zeggen: "ik wil een serieuze relatie." Alsof je meteen begint met kinderen, binnen 6 maanden trouwen en je meteen een hond moet kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, in het begin gaat het altijd wel goed, de eerste paar maanden, maar dan gaat het dus altijd mis. Me langste relatie is 6 maanden geweest toen ik 16 was, daarna nooit langer meer dan 3 maanden, maar goed, nou maar es tijdje vrijgezel proberen te blijven en dan es hopen dat ik een goeie vent tegen kom voor een serieuze relatie
lol, met serieuze relatie bedoel ik niet dat ik gelijk wil samenwonen en kinderen wil krijgen, k ben pas net 19, maar met eens erieuze relatie bedoel ik een relatie die niet zo snel al weer over is, maar langer dan een half jaar ofzo duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom moet het perse zo serieus? Is dat niet wat die kerels uiteindelijk wegjaagt? Ik heb geen idee of dit ook enigsinds klopt, maar ik vind het altijd zo eng klinken als mensen zeggen: "ik wil een serieuze relatie." Alsof je meteen begint met kinderen, binnen 6 maanden trouwen en je meteen een hond moet kopen.
ik zie het al, jij bent die freak van Op hoger niveau programmeren...h4 variantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Yep
Vrijgezel.....en gelukkige vrijgezel
Ik heb al te weinig tijd in mijn eentje op dit moment.
Ik ben verslaafd aan het werken.
Geen tijd voor een vriendin.
Die vriendin haal ik wel in, en dan nueck ik haar alsnog suf
Nu moet ik werken van mezelf, het werk afronden, dus ik geef mezelf nog ff met de riem![]()
Nu geef ik mezelf met de riem, en straks mijn vriendin. Als ze niet doet wat ik zeg
Grapje ...of niet
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik zie het al, jij bent die freak van Op hoger niveau programmeren...h4 variant![]()
just kidding
Jij bent hier ook wel dwangmatig veel te vinden hé?quote:
quote:Jij bent hier ook wel dwangmatig veel te vinden hé?![]()
en was dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef ma_jojo het volgende:
Ik meld me ook weer, maar niet voor lang.
Denk dat 't vrijgezellenleven er donderdag weer op zit.
M'n contactgegevens staan in m'n profielquote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben gelukkig ook weer vrijgezel![]()
De dame in kwestie heeft mij een half jaar weten te gebruiken voor de wiet en aandacht![]()
Normaal vertrouw ik mensen redelijk snel en denk ik altijd eerst aan de ander dan aan mezelf, maar ik heb nu geleerd dat ik eerst aan mezelf moet denken en mensen niet al te snel moet vertrouwen, dus heb er gelukkig van mogen leren![]()
En voor die bitch (ja ik stuur je die link straks wel); Je neukt echt onwijs goed, maar wat ben je toch een onwijze arrogante/respectloze/asociale/irritante/ junk die mij 3000¤ lichter heeft gemaakt![]()
Gesjellig!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
Join zéh club.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben ook nog single.....het lijkt wel of iedereen die mij leuk vind lelijk of dom is![]()
ben je nog PUB dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik sinds gister 3 weken niet meeren gelukkig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |