Ik stalk je niet ofzo, maar hoevaak heb jij wel niet korte relaties?quote:
vaak, maar gaat altijd uit omdat ze niet meer verliefd zijn of nog niet over hun ex heen zijn of verliefd worden op een ander ofzo, heel irritant, wil wel es een relatie heben die langer dan een paar maanden duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik stalk je niet ofzo, maar hoevaak heb jij wel niet korte relaties?
Mmm, als relaties uitgaan is het altijd kut, maar ik ben liever single dan dat ik van die halfbakken relaties heb die vanaf het begin al dreigen te mislukken. Wees kritisch, noem het niet te snel een relatie en die echte lange relatie komt nog wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vaak, maar gaat altijd uit omdat ze niet meer verliefd zijn of nog niet over hun ex heen zijn of verliefd worden op een ander ofzo, heel irritant, wil wel es een relatie heben die langer dan een paar maanden duurt
nouja, in het begin gaat het altijd wel goed, de eerste paar maanden, maar dan gaat het dus altijd mis. Me langste relatie is 6 maanden geweest toen ik 16 was, daarna nooit langer meer dan 3 maanden, maar goed, nou maar es tijdje vrijgezel proberen te blijven en dan es hopen dat ik een goeie vent tegen kom voor een serieuze relatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mmm, als relaties uitgaan is het altijd kut, maar ik ben liever single dan dat ik van die halfbakken relaties heb die vanaf het begin al dreigen te mislukken. Wees kritisch, noem het niet te snel een relatie en die echte lange relatie komt nog wel.
Waarom moet het perse zo serieus? Is dat niet wat die kerels uiteindelijk wegjaagt? Ik heb geen idee of dit ook enigsinds klopt, maar ik vind het altijd zo eng klinken als mensen zeggen: "ik wil een serieuze relatie." Alsof je meteen begint met kinderen, binnen 6 maanden trouwen en je meteen een hond moet kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, in het begin gaat het altijd wel goed, de eerste paar maanden, maar dan gaat het dus altijd mis. Me langste relatie is 6 maanden geweest toen ik 16 was, daarna nooit langer meer dan 3 maanden, maar goed, nou maar es tijdje vrijgezel proberen te blijven en dan es hopen dat ik een goeie vent tegen kom voor een serieuze relatie
lol, met serieuze relatie bedoel ik niet dat ik gelijk wil samenwonen en kinderen wil krijgen, k ben pas net 19, maar met eens erieuze relatie bedoel ik een relatie die niet zo snel al weer over is, maar langer dan een half jaar ofzo duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom moet het perse zo serieus? Is dat niet wat die kerels uiteindelijk wegjaagt? Ik heb geen idee of dit ook enigsinds klopt, maar ik vind het altijd zo eng klinken als mensen zeggen: "ik wil een serieuze relatie." Alsof je meteen begint met kinderen, binnen 6 maanden trouwen en je meteen een hond moet kopen.
ik zie het al, jij bent die freak van Op hoger niveau programmeren...h4 variantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Yep
Vrijgezel.....en gelukkige vrijgezel
Ik heb al te weinig tijd in mijn eentje op dit moment.
Ik ben verslaafd aan het werken.
Geen tijd voor een vriendin.
Die vriendin haal ik wel in, en dan nueck ik haar alsnog suf
Nu moet ik werken van mezelf, het werk afronden, dus ik geef mezelf nog ff met de riem![]()
Nu geef ik mezelf met de riem, en straks mijn vriendin. Als ze niet doet wat ik zeg
Grapje ...of niet
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik zie het al, jij bent die freak van Op hoger niveau programmeren...h4 variant![]()
just kidding
Jij bent hier ook wel dwangmatig veel te vinden hé?quote:
quote:Jij bent hier ook wel dwangmatig veel te vinden hé?![]()
en was dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef ma_jojo het volgende:
Ik meld me ook weer, maar niet voor lang.
Denk dat 't vrijgezellenleven er donderdag weer op zit.
M'n contactgegevens staan in m'n profielquote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben gelukkig ook weer vrijgezel![]()
De dame in kwestie heeft mij een half jaar weten te gebruiken voor de wiet en aandacht![]()
Normaal vertrouw ik mensen redelijk snel en denk ik altijd eerst aan de ander dan aan mezelf, maar ik heb nu geleerd dat ik eerst aan mezelf moet denken en mensen niet al te snel moet vertrouwen, dus heb er gelukkig van mogen leren![]()
En voor die bitch (ja ik stuur je die link straks wel); Je neukt echt onwijs goed, maar wat ben je toch een onwijze arrogante/respectloze/asociale/irritante/ junk die mij 3000¤ lichter heeft gemaakt![]()
Gesjellig!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
Join zéh club.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben ook nog single.....het lijkt wel of iedereen die mij leuk vind lelijk of dom is![]()
ben je nog PUB dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik sinds gister 3 weken niet meeren gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |