Nee, want daar wordt gebaggerd. Wij baggeren niet eens, heb je die posts van gister gelezen? Die waren wel SC, maar gewoon goed gevuld. Als je topics aan gaat lopen maken in ONZ gaat het bij voorbaat al foutquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg zijn, je kan ook ergens anders baggeren. Maak anders maar een Diertjuh en RemcoW85 topic aan in ONZ.

1.5 maand.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Nou, op de andere manier. Hoe lang ben jij al geen vrijgezel meer Messenga?
Ja, ik heb die van gister ook gezien, je hoeft niet elke minuut te vertellen dat je vrijgezel bent, klaar. slowchat kan in het daar voor bestemde topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt gebaggerd. Wij baggeren niet eens, heb je die posts van gister gelezen? Die waren wel SC, maar gewoon goed gevuld. Als je topics aan gaat lopen maken in ONZ gaat het bij voorbaat al fout.

ah weer een note voor onze modjes...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg zijn, je kan ook ergens anders baggeren. Maak anders maar een Diertjuh en RemcoW85 topic aan in ONZ.

Lieve frutsel. Laat maar zitten. Het heeft toch geen zin, ze zijn gewoon niet goed genoeg op elkaar afgestemd, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah weer een note voor onze modjes...
Je zou als Mod moeten weten dat in ONZ dit ook niet geaccepteerd wordt... Al genoeg ellende meegehad met de Mods daar en nu zeg jij als Mod dat we het daar wel moeten gaan doen. Goed punt![]()
zo komen de verschillen weer goed omhoog, thx

Ik wil dat gekut hier niet, simpel. Wil je discussiėren kan dat in de SC. Als je dat niet wilt dan open je maar een ONZ topic, op hoop van zegen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah weer een note voor onze modjes...
Je zou als Mod moeten weten dat in ONZ dit ook niet geaccepteerd wordt... Al genoeg ellende meegehad met de Mods daar en nu zeg jij als Mod dat we het daar wel moeten gaan doen. Goed punt![]()
zo komen de verschillen weer goed omhoog, thx

Neuh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil dat gekut hier niet, simpel. Wil je discussiėren kan dat in de SC. Als je dat niet wilt dan open je maar een ONZ topic, op hoop van zegen.

Ik hou ook van zoveel dingen niet. Moet jij je voordeel daarmee doen dan? Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik hou ook niet zo van slowchat in niet daarvoor bestemde topics trouwens. Doe er je voordeel mee.

Gefeliciteerd, dat dat nog maar lang mag durenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben geen vrijgezel, ik heb een heul lieve vriendin nu een maandje of wat.
Ik hou ook niet zo van slowchat in niet daarvoor bestemde topics trouwens. Doe er je voordeel mee.

Zo had ik het bij mij nog niet eens bekekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef cerror het volgende:
Yup, het is mijn lot.

Zo wil ik het niet eens bekijken als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo had ik het bij mij nog niet eens bekeken
oO<

Waar, maar het maakt het wel een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet eens bekijken als je het niet erg vind.

quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Boer-maat het volgende:
Nog neit de koe van mien lev'n gevonden.

Jup, dan spreek ik je weer over 2 į 3 dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hier ook niet. Twee dagen zijn onderhand wel weer voorbij.

Haha, ja er zit niets anders op hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jup, dan spreek ik je weer over 2 į 3 dagen.

Jij ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha, ja er zit niets anders op he. Suc6 de komende 2 dagen
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |