C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraardquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar eigenlijk, maar ik vind het ook raar dat mensen die C&M doen en dan nog steeds blijven zitten terwijl ze wel braaf huiswerk nog steeds uit de hoogte doen![]()
hihi
Maar daar hadden ze anders wel een goede reden voor, hoor, so therequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar eigenlijk, maar ik vind het ook raar dat mensen die C&M doen en dan nog steeds blijven zitten terwijl ze wel braaf huiswerk nog steeds uit de hoogte doen![]()
hihi
Pretpakket noemen ze dat hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraard![]()
N&T is nog altijd lastiger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
C&M is één van de meest uitdagende profielen , zeker als je frans 2&duits 2 hebt, op VWO niveau uiteraard![]()
Ouwehoer niet zo. Het is algemeen bekend dat talen een kwestie van stampen is. Faal je daarin, dan hoor je daar niet thuis, iets wat bij jou sowieso een twijfelgeval isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, anders had je de Jodi Bernal-grap wel gelaten voor wat 'ie wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Niet dat iemand daar aan twijfelde natuurlijk......![]()
Dus je geeft toe dat het makkelijk is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook nog boetseer en schilder !
Mag ik je natte poes boetseren en daarna je gezichtje met m'n zaad beschilderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hier reageer ik maar niet opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ouwehoer niet zo. Het is algemeen bekend dat talen een kwestie van stampen is. Faal je daarin, dan hoor je daar niet thuis, iets wat bij jou sowieso een twijfelgeval is![]()
Lul niet slap, C&M is voor het grootste knip-en-plak werk, vakken waar je 'een-10-voor-je-inzet' krijgt, absoluut geen reden om uit de hoogte mee te doen, en van Duits en Frans raak ik ook niet onder de indrukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook echt geen kennis he...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?
Ik vertel alleen maar dat talen niet alleen stampwerk is, zoals hij beweertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Meid, miep niet zo. Schrijven, lezen, luisteren en spreken zijn vaardigheden, dingen die je onder de knie moet krijgen, je zegt het zelf. Vaardigheden kun je aanleren, verstand hebben niet.
Die dingen reken ik niet eens mee. Iemand die zich normaal ontwikkelt, heeft daar geen problemen mee. Ik heb geen van mijn talen met een onvoldoende afgesloten en allemaal boven de 8 en Frans en Duits zelfs een 9quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stampen? Sinds wanneer kan dat bij leesvaardigheid, schrijfvaardigheid, gespreksvaardigheid, en luistervaardigheid-toetsen? Of hadden ze die niet op de HAVO ?
Btw. je gaf zelf al aan dat je te dom was om een N-profiel te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het vak lag me niet zo inderdaad, maar dat is verder ook niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:54 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Btw. je gaf zelf al aan dat je te dom was om een N-profiel te doen![]()
Te slecht in scheikunde noemde je dat toen![]()
Datgene wat je wilde was uiteindelijk niet voor je toegankelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het vak lag me niet zo inderdaad, maar dat is verder ook niet zo belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |