quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Weet hij wel hoe oud/jong je bent?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb hem een beetje ontweken op MSN door middel van oppervlakkige ,,hoest" ,,wat leuks gedaan ? " en dan met een smoes als ,,douchen" ofzo hem te negeren, dus kennelijk heeft HIJ er geen problemen mee.....maar ik zit toch met het verschil
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken hebquote:
Echt een babyface!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
ik wou het niet zeggen..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
Denk even na: het was een hockeyfeest...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef HuHu het volgende:
Het is sowieso vreemd dat hij zegt dat hij 20 is, en dat dan later blijkt dat hij 26 is.
Waarom doet hij zich jonger voor?
Dan nog... je jonger voordoen is niet echt 'betrouwbaar', zegmaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
Denk even na: het was een hockeyfeest...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |