quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Weet hij wel hoe oud/jong je bent?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb hem een beetje ontweken op MSN door middel van oppervlakkige ,,hoest" ,,wat leuks gedaan ? " en dan met een smoes als ,,douchen" ofzo hem te negeren, dus kennelijk heeft HIJ er geen problemen mee.....maar ik zit toch met het verschil
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken hebquote:
Echt een babyface!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
ik wou het niet zeggen..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
Denk even na: het was een hockeyfeest...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef HuHu het volgende:
Het is sowieso vreemd dat hij zegt dat hij 20 is, en dat dan later blijkt dat hij 26 is.
Waarom doet hij zich jonger voor?
Dan nog... je jonger voordoen is niet echt 'betrouwbaar', zegmaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
Denk even na: het was een hockeyfeest...![]()
fap fap fap fapquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Als je zijn persoonlijke uitlaatklep wil worden voor zijn sexuele fantasien, dan kan het best ja !quote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Het is allemaal vast lief bedoelt de adviezen met ,,doe wat je zelf het beste vind" maar eigenlijk wil ik gewoon keihard een ,,ja het kan best" of een ,,nee het kan echt niet" antwoord, want ik neig toch steeds meer naar ,,te oud"![]()
Nja een 26-jarige rot wil toch wel een keer sex hebben, niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
verwachten jongens van die leeftijd dat ik meteen uit de kleren ga ofzo?![]()
Wat denk je zelf. Hij 26, jij 17. Iedere 26 jarige droomt er nog een keer van met een -18er in bed te belanden.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
verwachten jongens van die leeftijd dat ik meteen uit de kleren ga ofzo?![]()
Verzetje ofzo ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Meteen sex? dankje de koekoek! Wat heb ik daar nou aan !
Dat was de tijd voordat de Euro ingevoerd werd.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat jongens met je gingen winkelen,uit eten, naar de bios, en dat ze alles betaalden toch gebleven...![]()
Die is er nog wel, maar niet meer bij stelletjes met een leeftijds verschil van +6 jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat jongens met je gingen winkelen,uit eten, naar de bios, en dat ze alles betaalden toch gebleven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can YOU handle Met-Yvana?
Jochies van 17 kunnen dat niet betalen.. Die maken het geld op aan sms-en en uitgaan met hun vriendjes...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef Met-Yvana het volgende:
In dat geval ga ik hem dus lekker blokkeren, straks wilt hij nog dat ik overal de helft bij moet betalen!No way, genoeg baarsjes in de zee
Mooi, heb je nu plaats voor mij in je msn lijst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens van 26 met MSN![]()
![]()
![]()
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |