quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Weet hij wel hoe oud/jong je bent?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb hem een beetje ontweken op MSN door middel van oppervlakkige ,,hoest" ,,wat leuks gedaan ? " en dan met een smoes als ,,douchen" ofzo hem te negeren, dus kennelijk heeft HIJ er geen problemen mee.....maar ik zit toch met het verschil
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken hebquote:
Echt een babyface!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
ik wou het niet zeggen..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, mss denkt hij zelfs dat ik jonger ben, als je in mijn fotoboek kijkt zul je zien waaraan ik de bijnaam ,,babyface" te danken heb![]()
Denk even na: het was een hockeyfeest...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef HuHu het volgende:
Het is sowieso vreemd dat hij zegt dat hij 20 is, en dat dan later blijkt dat hij 26 is.
Waarom doet hij zich jonger voor?
Dan nog... je jonger voordoen is niet echt 'betrouwbaar', zegmaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
Denk even na: het was een hockeyfeest...![]()
fap fap fap fapquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Als je zijn persoonlijke uitlaatklep wil worden voor zijn sexuele fantasien, dan kan het best ja !quote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Het is allemaal vast lief bedoelt de adviezen met ,,doe wat je zelf het beste vind" maar eigenlijk wil ik gewoon keihard een ,,ja het kan best" of een ,,nee het kan echt niet" antwoord, want ik neig toch steeds meer naar ,,te oud"![]()
Nja een 26-jarige rot wil toch wel een keer sex hebben, niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
verwachten jongens van die leeftijd dat ik meteen uit de kleren ga ofzo?![]()
Wat denk je zelf. Hij 26, jij 17. Iedere 26 jarige droomt er nog een keer van met een -18er in bed te belanden.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
verwachten jongens van die leeftijd dat ik meteen uit de kleren ga ofzo?![]()
Verzetje ofzo ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Meteen sex? dankje de koekoek! Wat heb ik daar nou aan !
Dat was de tijd voordat de Euro ingevoerd werd.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat jongens met je gingen winkelen,uit eten, naar de bios, en dat ze alles betaalden toch gebleven...![]()
Die is er nog wel, maar niet meer bij stelletjes met een leeftijds verschil van +6 jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat jongens met je gingen winkelen,uit eten, naar de bios, en dat ze alles betaalden toch gebleven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can YOU handle Met-Yvana?
Jochies van 17 kunnen dat niet betalen.. Die maken het geld op aan sms-en en uitgaan met hun vriendjes...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef Met-Yvana het volgende:
In dat geval ga ik hem dus lekker blokkeren, straks wilt hij nog dat ik overal de helft bij moet betalen!No way, genoeg baarsjes in de zee
Mooi, heb je nu plaats voor mij in je msn lijst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens van 26 met MSN![]()
![]()
![]()
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
Wat noem jij benauwd ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:30 schreef Met-Yvana het volgende:
En voor ik het weet in een benauwde situatie komen? Nee dank je![]()
Heb je het wel goed gelezen allemaal?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Volgende keer z'n bejaarde soepstengel tijdens het pijpen afbijten, zomaar liegen over z'n leeftijd.
Stiekem dacht je dat je op msn zat hequote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef twetwe het volgende:
(Y)
Ik ben die Boy van 26quote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stiekem dacht je dat je op msn zat he
Wie?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:39 schreef twetwe het volgende:
Euh ik quote Badkeukentegel hoor?
Mooi Cerror, mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
Hij is niet te oud, jij bent te jong.
All so very true.quote:
9 jaar hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Devolution het volgende:
6 jaar verschil op leeftijd, kenker zeg
Ik maak al een probleem van 2 jaar
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
zijn oudere jongens dan echt zulke eikels?![]()
Wat weet jij wél van de jongens/mannen af dan? je bent 17 en gaat regelmatig uit begrijp ik uit je profiel, heb je al ervaring met vriendjes of is dit je eventuele eerste?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
zijn oudere jongens dan echt zulke eikels?![]()
Denk het ook idd. Moet wel een heel wanhopig iemand zijn alsie achter meisjes aangaat die bijna 10 jaar jonger zijn en die hij kent van 1 avondje stappen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Die kerel wilde gewoon ff scoren, punt uit.. Volgende week weer een andere!
En tsja, op hockeyfeesten kan je dat ook wel verwachten!
Kortom; ga verder met je leven
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Met-Yvana, ik denk dat ik de beste jongen gevonden heb, hij vind het zelf dus ook wel lastig:
Probleem
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
Jij snapt Fok! nog niet helemaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
en nu ben je weer geaccepteerd in het meiden groepje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg grappig dat nep-topic. Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
![]()
Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij snapt Fok! nog niet helemaal.
Geeft niet hoor... gewoon blijven proberen.
Ik open er geen nieuw topic voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...
Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg grappig dat nep-topic. Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
![]()
En dat je dan naakt moet gaan, je foto's in een zip-je op het internet komen en je dan in de krant verschijnt als 'slachtoffer'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
je bent er nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Adurothiel het volgende:
Zo dacht ik dus ook toen ik m'n (nu) vriend leerde kennen. Ik 17, hij 26, ik vond hem veeeel te oud.
Maar na een keer afspreken toch ook wel erg leuk. Toen nog twee maanden heel moeilijk gedaan en de boel af zitten houden, maar toch neuken, ik was eerst helemaal van plan om hem als neukmaatje te houden terwijl hij helemaal verliefd was.
Uiteindelijk ben ik toch voor de bijl gegaan, en nu zijn we 1 jaar en 3 maanden heel blij met elkaar
In het begin keken mensen een beetje vreemd op, maar nu vergeet ik het leeftijdsverschil het grootste deel van de tijd, en voor anderen is het ook de normaalste zaak van de wereld.
Dus luister naar je gevoel en let wel een beetje op hoe hij zich gedraagt, want de kans zit er natuurlijk wel in dat hij je alleen maar wil gebruiken. Eerst maar een tijdje de kat uit de boom kijken dus.
Tsja. Ik ben er (op dit moment) vrij zeker van dat ik geen kinderen wil. We hebben het erover gehad, en hij hoeft ze ook niet. Het is meer dat als ik ze echt per se zou willen, hij eventueel best wil "doneren", maar dat is dus niet aan de orde.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
je bent er nog niet
je word steets ouder en hij ook
kan je beter even afvragen of je nog wel zo ziet zitten wanneer jij of hij kinderen wilt.
Voorbeeld jij ben dadelijk 27jaar en hij word dan 36jaar.
Wil hij wel kinderen ?
Anderen voor beeld
Jij word 20jaar en hij is dan 29jaar
En nu wilt hij kinderen
JIj ook als je net klaar ben met je studie?
Leeftijd verschil is niet erg maaaar het moet niet te veel zijn
3@4jaar is leuk maar ouder niet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |