abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40389474
Vorig jaar hadden ze toch ook een verassing... wie was dat ook alweer ?
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:48:34 #3
146730 R81
Ech wel...
pi_40389503
Feyenoord
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40389530
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
pi_40389553
quote:
Jeugdspelers
pi_40389594
En n optreden van Dennis vd Geest!
pi_40389600
quote:
doelde eigenlijk op Tymoschuk, of ie nog komt
pi_40389647
Lijk me niet dat dat nog rond gaat komen.
Feijenoord Rotterdam
pi_40389658
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
pi_40389671
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:

Wie zijn er trouwens de kandidaten voor nieuwe ambassadeur?
pi_40389685
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef Lurtt het volgende:
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
Castelen verkopen, is toch overbodig
pi_40389715
Ja idd, en dan nog Aerts en Mtiliga
pi_40389721
quote:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO

‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.

‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Feyenoord.nl
pi_40389749
Ik denk niet dat Tymoschuk nog komt, helaas..
pi_40389754
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef daaaaan het volgende:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO

‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.

‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:56:25 #16
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40389772
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Castelen verkopen, is toch overbodig
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40389776
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
pi_40389789
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
pi_40389812
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
De nieuwe Lee Towers?
pi_40389818
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:58:50 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40389845
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Hij zat wel gewoon naast Van den Herik in de bestuurskamer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40389866
Hij zat ook op de bank, maar speelde niet (staat op fr-fans forum)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:00:40 #23
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40389896
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Op vi zag ik een intervieuw waar hij in vertelde dat hij op 5 jaar tijd maar 1 wedstrijdt gemist had plus 3 jaar bijna geen zomervakantie gehad had en deze zomer zelfs maar 2,5 weken rust had dus was het nu een goede tijd om een weekje extra rust te nemen.
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40389919
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo
We hebben de Ceulaer en Vincken al
pi_40389921
Feyenoord heeft dinsdagmiddag Helmond Sport in een ingelast oefenduel met 3-0 verslagen. De wedstrijd werd gespeeld op het terrein van de VV Smitshoek in Barendrecht. Nicky Hofs was de meest opvallende speler aan Rotterdamse zijde, de middenvelder scoorde voor rust al een zuivere hattrick. De lichtgeblesseerde Castelen en grieperige Dirk Kuyt kwamen niet in actie, Sebastián Pardo liep een spierblessure op.

In de dagen voorafgaand aan de Engelse week wilde Erwin Koeman zijn spelers graag nog eens in alle rust aan het werk zien tegen een tegenstander van een behoorlijk niveau. Daarom werd op stel en sprong een oefenduel georganiseerd tegen Helmond Sport, dat afgelopen seizoen als vierde eindigde in de eerste divisie. In tegenstelling tot de amateurploegen waartegen Feyenoord de afgelopen weken oefende, was het team van trainer Gerald Vanenburg allerminst van plan zich in te graven zodat een open wedstrijd ontstond.

Die positieve instelling moest Helmond al binnen een minuut bekopen met een tegendoelpunt. Joonas Kolkka leverde vanaf links een prachtige voorzet af die door Van Hooijdonk werd ingekopt. Op de inzet van de spits had doelman Begois nog wel een antwoord, op de rebound van Nicky Hofs niet: 1-0. Na de openingstreffer volgde een aardige openingsfase waarin Feyenoord wat goede combinaties op de mat legde. Dat resulteerde na een dik kwartier in de 2-0. Tim Vincken passeerde op snelheid linksback Hobbelen en gaf voor. Nicky Hofs, toch niet bepaald een van de langste spelers van het veld, torende hoog boven de Helmondse verdedigers uit en kopte fraai binnen. Op de tweede treffer volgde een mindere fase van Rotterdamse kant, terwijl Helmond Sport voor wat gevaar zorgde via de snelle rechtsbuiten Orlando Smeekes en de deels bij Feyenoord opgeleide spits Sandro Calabro. Maar de paar keer dat het nodig was stond doelman Patrick Lodewijks op de goede plaats. En tien minuten voor rust was het opnieuw Hofs die de marge tot drie vergrootte. Opnieuw stond Joonas Kolkka aan de basis van het doelpunt. De Fin speelde Theo Lucius in, die op zijn beurt Hofs bediende.

In de tweede helft experimenteerde Koeman met het verdedigingscentrum Vlaar-Greene, terwijl Sebastián Pardo Hofs verving en De Ceulaer kwam voor Vincken. Veel veranderde dat niet aan het spelbeeld. Wel dwong Pieter Collen een strafschop af toen een goede voorzet van zijn voet met de hand werd weggeslagen door een Helmond-verdediger. Het buitenkansje werd door Pierre van Hooijdonk echter niet verzilverd. De spits zag zijn ?Panenkaatje? gekeerd door keeper Kevin Begois. Een andere tegenvaller was het snelle uitvallen van Sebastián Pardo. De Chileen kreeg last van een spier in zijn bovenbeen en moest al na een kwartier in de tweede helft vervangen worden door Lorenzo Davids. In de slotfase van het duel kregen ook Royston Drenthe, Timothy Derijck en stagiair Jacob Lensky nog speeltijd. Op een prachtige volley van Benjamin De Ceulaer na viel er verder echter niet veel meer te genieten in het winderige Smitshoek.

Feyenoord-Helmond Sport 3-0 (3-0)
Scoreverloop:
1-0 Hofs (1.)
2-0 Hofs (14.)
3-0 Hofs (36.)

OPSTELLING FEYENOORD
Lodewijks; Greene, Vlaar (Derijck, 82.), Bahia (Collen, 46.), Bosschaart (Drenthe, 82.); De Guzman (Lensky, 82.), Lucius, Hofs (Pardo, 46./Davids, 62.); Vincken (De Ceulaer, 46.), Van Hooijdonk (Boussaboun, 60.) en Kolkka (Huysegems, 60.)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:04:52 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390042
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:49 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
A.M.A.B
pi_40390106
Hofs heeft nu 9x gescoord en is daarme clubtopscoorder in de voorbereiding, daarna kom Benji met 7.
pi_40390128
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:10:59 #29
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40390218
tvp
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:12:47 #30
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390278
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Ik heb nooit gezegt dat ik tevreden ben. Vind het gewoon onzin om nu al te zeggen dat we weer een net-niet seizoen krijgen. Zie nog geen redenen om tot een dergelijke conclusie te komen...
A.M.A.B
pi_40390309
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
pi_40390390
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
Eerst maar eens kijken of hij het bij Heerenveen redt
pi_40390414
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:19:21 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390488
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ook zonder aankoop is er geen reden om dat te beweren.
A.M.A.B
pi_40390598
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:21:38 #36
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40392079
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.

Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.

In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
pi_40392097
Ik hoop dat het wat moois wordt
pi_40392201
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.

Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.

In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
Sfeer op de open dag
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:34:28 #39
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40392372
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Omdat, ongeacht de prestaties, het toch gewoon de mooiste club is?
En je niets beters met je vrije zondag kan doen?

Feyenoord TVP
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:38:04 #40
139407 jorienvdherik
pi_40392477

hij was er nog wel
pi_40392929
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef daaaaan het volgende:

[..]

De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord? Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40392958
Die sfeeractie Ik heb spontaan geen zin meer om te gaan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:08:44 #43
146730 R81
Ech wel...
pi_40393210
Ik ging toch al niet.
Voor kindjes is het vast wel leuk.

19:08
Mijn trots!
pi_40393758
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord?
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessie Al halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
quote:
Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?
pi_40394027
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessie Al halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
[..]

Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?
90% van de clubs staat zonder prijzen aan het eind van het seizoen en toch kunnen ze een leuk jaar gehad hebben.
Klik dan als je durft
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:41:43 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40394182
SCC kaart aan mijn schoonpa gedoneerd voor zondag tegen Middlesbrough, aangezien ik vrijdag op vakantie vertrek.

Tymoshuck kennen we onderhand wel vergeten lijkt me zo...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_40394202
Niet als er NOOIT een prijs gewonnen wordt, om het jaar moet er natuurlijk óf de schaal, of de beker of CL-voetbal behaald worden, dan is het niet zo zuur als het het jaar daarop een keer niet lukt.

Heerenveen en Utrecht hebben een goed seizoen als ze in de 1/2 finale van de beker staan en 4e worden, Feyenoord niet natuurlijk.

Het was een zwaar KUTseizoen door de climax dit jaar, maar wel een seizoen waarin we aan het einde redelijk hoopvol naar de toekomst kunnen kijken.
pi_40394338
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:

Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
Volgens mij is het meer zijn wat lakse gedrag, nonchalante houding, die Koeman niet zo zinde.
That's all folks!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:47:17 #49
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40394379
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_40394772
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
Dat jij het geen mooie club vindt wil nog niet zeggen dat het geen mooie transfer voor hem is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:12:51 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40395195
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef daaaaan het volgende:
Niet als er NOOIT een prijs gewonnen wordt, om het jaar moet er natuurlijk óf de schaal, of de beker of CL-voetbal behaald worden, dan is het niet zo zuur als het het jaar daarop een keer niet lukt.

Heerenveen en Utrecht hebben een goed seizoen als ze in de 1/2 finale van de beker staan en 4e worden, Feyenoord niet natuurlijk.

Het was een zwaar KUTseizoen door de climax dit jaar, maar wel een seizoen waarin we aan het einde redelijk hoopvol naar de toekomst kunnen kijken.
Niks moet. Kan er niet meezitten als we een jaar niks winnen. Zolang ik maar een goed seizoen heb mogen mee maken.
A.M.A.B
pi_40395360
Dan hebben wij een andere definitie van een 'goed seizoen' denk ik De enige goede seizoenen die ik mij goed kan herinneren waren 1999 en 2002.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:23:22 #53
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40395524
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
Dan hebben wij een andere definitie van een 'goed seizoen' denk ik De enige goede seizoenen die ik mij goed kan herinneren waren 1999 en 2002.
Jij schaart Feijenoord ook in het rijtje ajax en psv, terwijl we realistisch gezien tussen die twee en de rest inzitten.
A.M.A.B
pi_40395838
Klopt, maar wil niet zeggen dat je daar tevreden mee moet zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:47:25 #55
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40396198
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:34 schreef daaaaan het volgende:
Klopt, maar wil niet zeggen dat je daar tevreden mee moet zijn.
Ik kan er mee leven. Wil niet zeggen dat ik er tevreden mee ben. Langere termijn vind ik belangrijker dan het heden. Daar zijn bij Feijenoord druk mee bezig nu.
A.M.A.B
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:53:41 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40396394
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij schaart Feijenoord ook in het rijtje ajax en psv, terwijl we realistisch gezien tussen die twee en de rest inzitten.
Maar het zou fijn zijn als Feyenoord gewoon weer in dat rijtje komt, waar het eigenlijk ook hoort (gezien de achterban).
2000 light years from home
pi_40397165
Tegen wie speelt oud-feyenoord morgen?
pi_40401056
niet tegen FC Ananas iig
pi_40401266
Zal wel tegen een groepje supporters zijn
Feijenoord Rotterdam
pi_40401285
shownieuws ( sbs ) melde net dat kuyt zich met zijn vrouw opmaakt voor een vertrek naar engeland en dan wel man utd , als hun het al gaan melden
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:10:06 #61
139407 jorienvdherik
pi_40401358
hmm
pi_40401376
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
shownieuws

als het op Feyenoord.nl staat geloof ik het
pi_40401409
Als shownieuws daarmee komt weet je zeker dat ie blijft
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:19:14 #64
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40403602
quote:
De belangrijkste vragen kan de trainer echter zelf niet beantwoorden. Blijft Dirk Kuyt en komt de Oekraïner Anatoli Tymoschuk? Koeman verwacht niet dat de verdedigende middenvelder van Shakhtar Donetsk vandaag tijdens de Open Dag uit de lucht komt vallen. ,,Dat zou voor mij ook een verassing zijn. Ik weet alleen dat er contact is, maar het is daar een andere wereld. Nee, ik heb Tymoschuk zelf nog niet gesproken. Hij zou naar Nederland komen, maar ik hoorde dat zijn club toen zijn paspoort heeft ingetrokken. Ik blijf hopen, maar het is allerminst zeker dat het doorgaat.’’
Wat een perikelen daar

leuk stukje trouwens: http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article512374.ece

Kolkka lijkt de strijd van Huysegems te winnen.. Leuk 2.5 miljoen naar de maan?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:21:27 #65
139407 jorienvdherik
pi_40403677
Dacht dat Huysegems juist een goede rol had deze voorbereiding
pi_40403840
Die Hofs gaat het seizoen van zijn leven spelen voorspel ik. Gaan ze nog veel plezier aan beleven in Rotterdam.
pi_40404028
Al die Ajacieden destijds maar roepen dat Hofs geen bal kon raken en allemaal maar Derksen uitlachen (al overdreef ie flink met z'n toptransfer) maar de Snor zat deze keer wel goed, Hofs wordt een grote Hij is er nog niet natuurlijk, maar hij is wel flink onderschat.
pi_40404064
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:33 schreef daaaaan het volgende:
Al die Ajacieden destijds maar roepen dat Hofs geen bal kon raken en allemaal maar Derksen uitlachen (al overdreef ie flink met z'n toptransfer) maar de Snor zat deze keer wel goed, Hofs wordt een grote Hij is er nog niet natuurlijk, maar hij is wel flink onderschat.
Tot nu toe draait 'ie aardig mee, maar een elftal op sleeptouw nemen zie ik hem nog niet doen. Wel nog groeimogelijkheden en mocht Kuijt weggaan, zie ik hem ook wel de publiekslieveling worden.
Klik dan als je durft
pi_40404079
Het was toch een toptransfer?
pi_40404171
Hofs wordt de nieuwe Gattuso
pi_40404183
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef Beschouw het volgende:
Het was toch een toptransfer?
Achteraf gezien misschien wel ja.
pi_40404305
Ik zou nog steeds geen Hofs willen, dus veel plezier ermee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40404460
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef F1Bas het volgende:
Dat plezier komt wel goed.
pi_40404523
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef daaaaan het volgende:
Hofs wordt de nieuwe Gattuso
Zoiets ja.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 01:15:25 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40405172
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef F1Bas het volgende:
Dankje.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40409228
quote:
Afscheidsbrief Patrick Paauwe

Bron foto: VI

Bron: Feyenoordkrant

In de Feyenoord Krant van deze week staat een afscheidsbrief die Patrick Paauwe aan "Het Legioen" heeft geschreven. Uiteraard willen wij u deze brief niet onthouden.
Beste Feyenoorders,

Aan acht jaar Feyenoord is voor mij een eind gekomen. Het waren jaren die me gevormd hebben als voetballer en als persoon. Jaren ook die me alle kanten van het spelen bij een topclub hebben laten zien. Nog steeds zie ik in gedachten volwassen mannen huilen na het winnen van de UEFA CUP. Ook kan ik me nog scheldkannonnades en fluitconcerten herinneren op de momenten dat ik minder geliefd was bij een aantal van jullie.
Dan doel ik vooral op de periode dat ik Linksback moest spelen. Het maakte me nog duidelijker dat ik een sfeergevoelig persoon ben. iemand die het niet kan verbergen als hij zich onprettig voelt.
Wat ook naar de andere kant doorsloeg. Ik was het toch echt die in een overwinningsroes in mijn onderbroek op het veld stond na het binnenhalen van de UEFA CUP. Het is de complete ervaring die het zo mooi maakt voor me.

Net als het echte leven bestaat spelen voor Feyenoord uit diepte- en hoogtepunten. De club is daardoor een deel van mijn leven geworden. Het voelt alsof ik hier zestien jaar heb gespeeld, want de jaren tellen dubbel. Die uitspraak leen ik graag van Jean Paul van Gastel. Inmiddels snap ik maar al te goed wat hij daarmee bedoelde.

Als 22-jarig jongetje kwam ik naar Feyenoord, de club waar de familie Paauwe al naam had gemaakt. Ik had in de jeugd bij PSV rondgelopen, was regelmatig opgeroepen voor Nederlandse jeugdteams en had met Fortuna Sittard een een goed seizoen achter de rug. Maar ik kon me vooraf geen voorstelling maken van wat er vanaf dat moment zou gebeuren.
We beleefden een droomseizoen, dat ik in een roes heb ervaren. We stonden op een gegeven moment zeventien punten voor en werden vijf speelrondes voor het eind van de competitie al kampioen.

Het feest met jullie op de Coolsingel was onbeschrijflijk. Wat ik toen niet kon weten, was dat het de enige keer zou zijn dat ik dat zou meemaken. Het zorgt er natuurlijk voor dat de herinnering een steeds heroïscher karakter krijgt, maar ik blijf dat toch verschrikkelijk jammer vinden.

Het jaar erop deed ik voor het eerst Champions League ervaring op, wat weer een nieuwe stap was in mijn ontwikkeling. Mijn derde seizoen ben ik pas echt belangrijk geworden bij Feyenoord.
Samen met Bosvelt vormde ik op het middenveld het hart van Feyenoord. We waren een dynamisch duo, wat overigens aan Paul te danken was. Hij trok de kar, ik ging daarin mee. We werden winterkampioen, maar vielen ver weg in de tweede competitiehelft.

Het absolute hoogtepunt was het UEFA CUP jaar. Ik nam het op tegen sterren als Del Piero en Ronaldo, een schitterende ervaring. Als team hebben we ons onsterfelijk gemaakt. Ik maakte deel uit van een schitterende ploeg en dat geeft me nog steeds een heel trots gevoel.

Het heeft me heel wat leuke kranten stukjes opgeleverd. Het seizoen erop speelden we ook nog tegen Real Madrid voor de Super Cup, alsof het allemaal niet mooi genoeg was.

De UEFA CUP was helaas mijn laatste prijs. We hadden het jaar erna wel de kans, maar verloren de bekerfinale van Utrecht. Het seizoen 2003/2004 bracht weer een nieuwe uitdaging: Van Hooijdonk, Bosvelt, Emerton en Kalou vertrokken en ik werd gevraagd als aanvoerder. Ik wilde de verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan, werkte een goed seizoen af, maar als ploeg kwmaen we te kort.

Het jaar erop dreigde mijn Feyenoord-periode te eindigen in een grote teleurstelling. Het begon goed onder Gullit. Hij praatte me het Nederlands Elftal in, ik was aanvoeder en de start was geweldig. Maar er was iets, hij sprak op een bepaald moment niet meer met me. Gullit was meer met zichzelf bezig en het halen van spelers, iets wat niet ten goede kwam aan de groep. Ik heb afscheid genomen tijdens de laatste wedstrijd, toen Gullit nog gewoon leek te blijven. Maar het liep uiteindelijk anders. Hij vertrok, ik bleef en heb daarna nog een goed jaar gehad. Alles is ook vergeven, maar niet vergeten.

Onder Koeman heb ik de kans gekregen op een waardige manier te vertrekken en mijn periode met een goed gevoel af te sluiten. Het is mooi geweest, zeg ik in alle eerlijkheid.
Mij geeft het ongelooflijk veel voldoening, dat te kunnen zeggen. Op naar een nieuwe uitdaging in één van de sterkste competities in de wereld.

Je houdt van de voetballer Patrick Paauwe of niet, dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Met velen van jullie had ik een geweldige band, met anderen was het minder.
Tijdens mijn eerste wedstrijd met Valen ciens, tegen Lokeren, was er weer een aantal supporters uit Rotterdam overgekomen. ik was er niet eens verbaasd over, ik weet na acht jaar wel hoe het Legioen met zijn spelers omgaat. De mooie brieven die ik heb gehad versterkten dat gevoel alleen maar. Het is om kippenvel van te krijgen.

Ik heb er lang over nagedacht om iets te doen, of om iets speciaal te zeggen. Ik heb nog geen antwoord voor mezelf gevonden en wil dat niet forceren. Daarvoor hecht ik er teveel waarde aan. Ik zal mijn dank en waardering binnenkort laten blijken, dat is zeker. Jullie maken Feyenoord zo'n mooie club en dankzij jullie heb ik een periode achter de rug die me de rest van mijn leven bij zal blijven.

Een simpel dankwoord schiet tekort bij het gevoel dat ik daarbij heb. Ik zal jullie en de club Feyenoord nooit vergeten en hoop er nog terug te komen.

BEDANKT VOOR ALLES !!

Patrick Paauwe

RESPECT!
pi_40409397
Paauwe
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:59:31 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40410610
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:48 schreef ruud_fr het volgende:
Paauwe

Toch een mooie brief, wat enige mooie herinneringen oproept ....
pi_40410930
quote:
[19:48]
01.08.2006 Kazakhstani national football team to start preparations for first Euro-2008 qualifier

Kazakhstan today

ALMATY. The Kazakhstani national football team is going to start preparations for the first Euro-2008 qualifier against Belgium on August 5 in Astana, Football Union of Kazakhstan has informed Kazakhstan Today.

On August 9 the team is going for a short training in Netherlands: it will play a friendly against the Dutch FC "Feyenoord" on August 12.

On August 15 the team will depart for Belgium, where the next day it will play the Euro-2008 qualifier against Belgium at the "Stock Stadium" in Brussels.

The following players are participating in the training: goal keepers David Loria, Alexander Mokin (FC "Astana"), Yuri Novikov (FC "Shahter");

defenders Yegor Azovskiy, Alexander Kuchma, Maxim Zhalmagambetov (FC "Astana"), Samat Smakov, Kairat Utabayev (FC "Kairat"), Alexander Familtsev (FC "Tobol"); halfbacks Anton Chichulin, Denis Volodin, Eduard Sergiyenko, Nikita Hohlov, Diaz Camelov (FC "Astana"), Andrei Karpovich (FC "Kairat"), Andrei Travin (FC "Alma-Ata"), Kairat Ashirbekov (FC "Aktobe"), Ruslan Baltiyev (FC "Moskva", Russia);

forwards Murat Tleshev, Maxim Azovskiy (FC "Astana"), Nurbol Zhumaskaliyev (FC "Tobol").

eng.gazeta.kz/art.asp?aid=78590
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:41:27 #80
139407 jorienvdherik
pi_40411521
Ik ga zo maar is weg.. naar de opendag
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:42:03 #81
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40411544
Pauwe Ik weet nog dat ik bij fortuna in het stadion zat , jammer dat het daarna zo hard berg afwaarts moest gaan, en die schuld leg ik bij de gemeente die verplichte fortuna een nieuw stadion elders te laten bouwen.
pi_40412327
Doopy geneuzel weggehaald.
Klik dan als je durft
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:12:30 #83
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40412424
tvp!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:13:40 #84
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40412464
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef Suijk het volgende:
Doopy geneuzel weggehaald.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:15:50 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40412549
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef daaaaan het volgende:

[..]

12 augustus zitten ze in Engeland.
A.M.A.B
pi_40412688
'Paspoort-verhaal Timostsjoek onzin'

2/8/2006 10:47

Dat Shakhtar Donetsk het paspoort van Anatoli Timostsjoek in bezit heeft klopt. Maar dat gebeurt niet om een transfer naar Feyenoord onmogelijk te maken.

Wessel Wezenberg doet de verhalen af als 'onzin'. 'Erwin Koeman moet zulke dingen niet zeggen', reageert de Nederlandse agent van Timostsjoek tegen VI.nl op de opmerkingen van de Feyenoord-trainer.

Shakhtar heeft de paspoorten wel in beheer. Maar de reden hiervoor is niet een vrijheidsbeperking van de spelers. Omdat de Oekraïense kampioen veel moet reizen en zodoende ook visa moet aanvragen, is het simpelweg handiger dat alle reisdocumenten bij de club liggen.

Over het verloop van de onderhandelingen kon Wezenberg niet veel zeggen. Het probleem is dat Shakhtar geen duidelijkheid wil geven over de precieze vraagprijs. Maar Feyenoord is niet de enige gegadigde, zo weet de zaakwaarnemer van Timostsjoek. Ook Celtic heeft zich al gemeld bij de club uit Donetsk.
pi_40413703
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:42 schreef BunnyHunter het volgende:
Pauwe Ik weet nog dat ik bij fortuna in het stadion zat , jammer dat het daarna zo hard berg afwaarts moest gaan, en die schuld leg ik bij de gemeente die verplichte fortuna een nieuw stadion elders te laten bouwen.
15 gulden voor 'n los kaartje achter 't doel
En paauwe die met links een lekkere poeiert losliet waardoor we met ik geloof 1-2 wonnen

Vooral dat stukje van 'm over de Uefa cup is mooi, krijg meteen weer (nog meer) zin in het aankomende seizoen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:00:20 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40413930
Bosz schijnt net op de open dag gezegd te hebben dat ze al rond zijn met Tymothshuk maar hij weet niet hoe groot de kans is dat hij ook daadwerkelijk komt...
A.M.A.B
pi_40414083
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Bosz schijnt net op de open dag gezegd te hebben dat ze al rond zijn met Tymothshuk maar hij weet niet hoe groot de kans is dat hij ook daadwerkelijk komt...
Dat vergeleken met het passpoort artikel bevestigt dat dan. Hij is dus met Feijenoord persoonlijk al rond, alleen ligt de club nog dwars. Anders zou hij dus niet naar Nederland willen afreizen.

Arme knul, die wou gewoon retegraag bij de open dag zijn
pi_40414363
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde ook zoiets ja. Wat doet die Bosz dan gvd op die open dag nu??? Ga onderhandelen!!! En Koeman boeit het volgens mij ook geen zak of ie komt of niet.
pi_40414482
Wat trouwens wel grappig is: op de Feyenoordsite hebben ze onderaan het nieuws van vi.nl staan. Ze hebben het paspoortverhaal er echter mooi uitgefilterd...
BFF met GGMM
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:22:11 #92
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40414602
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:18 schreef DonRaja het volgende:
Wat trouwens wel grappig is: op de Feyenoordsite hebben ze onderaan het nieuws van vi.nl staan. Ze hebben het paspoortverhaal er echter mooi uitgefilterd...
Doen ze altijd, het Feyenoord nieuws op VI.nl filteren ze altijd weg.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:23:04 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40414630
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Hoorde ook zoiets ja. Wat doet die Bosz dan gvd op die open dag nu??? Ga onderhandelen!!! En Koeman boeit het volgens mij ook geen zak of ie komt of niet.
Bosz doet de onderhandelingen niet, koekwaus.

En waarom zou het Koeman ook maar iets interesseren? De speler is toch niet gehaald? Hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd op dit moment.
A.M.A.B
pi_40414703
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Bosz doet de onderhandelingen niet, koekwaus.
Wat doet ie dan? Hij moet daar toch ook bij zijn? Of hoeft ie alleen maar aan te geven dat ie Tymo heel graag bij Feyenoord wil zien?
quote:
En waarom zou het Koeman ook maar iets interesseren? De speler is toch niet gehaald? Hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd op dit moment.
Omdat Koeman voor de prijzen wil gaan, neem ik aan.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:27:21 #95
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40414758
je kan leuk rond zijn met de speler.... het blijft een bedrag van 10 miljoen die feyenoord niet kan ophoesten. ze kunnen beter hun energie steken in een speler die wel haalbaar is.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:27:21 #96
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40414759
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Wat doet ie dan? Hij moet daar toch ook bij zijn? Of hoeft ie alleen maar aan te geven dat ie Tymo heel graag bij Feyenoord wil zien?
Onderhandelingen worden gedaan door de financiele afdeling.
quote:
Omdat Koeman voor de prijzen wil gaan, neem ik aan.
En dan moet hij zich maar druk maken over een speler die waarschijnlijk toch niet komt? Wat een onzin. Hij is bezig met de voorbereiding. De komst van een speler is wel het laatste waar hij zich druk om zou moeten maken.
A.M.A.B
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:30:46 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40414843
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef BigFire het volgende:
je kan leuk rond zijn met de speler.... het blijft een bedrag van 10 miljoen die feyenoord niet kan ophoesten. ze kunnen beter hun energie steken in een speler die wel haalbaar is.
Allemaal leuk en aardig wat de trainer zegt. Hij voert de onderhandelingen niet met de clubs, die wie zegt dat wat hij heeft gezegd tegen de krant de waarheid is? Zolang er een kans bestaat voor Feijenoord dat hij gehaald wordt, moeten ze doorzetten.
A.M.A.B
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 12:47:07 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40415303
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef BigFire het volgende:
ze kunnen beter hun energie steken in een speler die wel haalbaar is.
Het is een kwestie van tijd voordat Kuyt verkocht is, daarna kunnen er snel zaken gedaan worden met Shaktar. Het is dan heel handig als je als club al met een speler persoonlijk rond bent.

Al neem ik niet aan dat Feyenoord echt bereid is 10 miljoen te betalen, hoop het niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_40416543
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
Al neem ik niet aan dat Feyenoord echt bereid is 10 miljoen te betalen, hoop het niet.
Misschien moet het maar, ik weet geen alternatief.
pi_40417293
Paspoort ingetrokken
pi_40417430
quote:
"Philippe Léonard heeft aanbieding van Feyenoord"
Volgens de Gazet van Antwerpen heeft Philippe Léonard
een aanbieding van zowel Feyenoord als Espanyol op zak. De verdediger keert vandaag terug uit zijn woonplaats Monaco en gaat opnieuw trainen bij Standard. Léonard blijft echter niet bij de Luikse club, omdat ze niet willen beantwoorden aan zijn hoge salariseisen
Joh die zou 7 jaar geleden ook al komen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:08:16 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40418095
Robert Eenhoorn nieuwe ambassadeur dus.
pi_40418344
van iemand uit de judosport naar honkbal . hij is volgensmij ook een echte feyenoorder ( eenhoorn ) dus dat zou wel goed zitten.

de heli al geland ?
pi_40419119
Ik kan me niet voorstellen dat de dagjesmensen een stuk papier omhoog gaan houden en niet naar de heli kunnen kijken. Dat is het enige wat er gebeurt op de open dag...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:47:50 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40419297
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef snabbi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de dagjesmensen een stuk papier omhoog gaan houden en niet naar de heli kunnen kijken. Dat is het enige wat er gebeurt op de open dag...
Begrijp ook niet echt waarom ze dat nu doen?
A.M.A.B
pi_40419366
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
van iemand uit de judosport naar honkbal . hij is volgensmij ook een echte feyenoorder ( eenhoorn ) dus dat zou wel goed zitten.

de heli al geland ?
Eenhoorn speelt in Feyenoord 5 samen met oa Fräser Korneev en Taument
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:59:55 #107
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40419684
valt het ergens live te volgen ofzo?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:02:59 #108
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40419812
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef BunnyHunter het volgende:
valt het ergens live te volgen ofzo?
Radio Rijnmond heeft een livestream.
A.M.A.B
pi_40420041
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef snabbi het volgende:
Tegen de regen
pi_40420099
Zal wel helemaal mis lopen met al die dagjesmensen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40420228
een belg van 32 is onze redding?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40420484
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef dndiek het volgende:

[..]

Eenhoorn speelt in Feyenoord 5 samen met oa Fräser Korneev en Taument
ook de vi gelezen
pi_40420758
Misschien een spuitje 11, maar voor de zekerheid:
quote:
Manchester aast op Kuyt en Ibrahimovic

Uitgegeven: 2 augustus 2006 15:22

AMSTERDAM - In de zoektocht naar de opvolger van Ruud van Nistelrooy heeft Manchester United nadrukkelijke interesse getoond in Dirk Kuyt en Zlatan Ibrahimovic. Manager Alex Ferguson richtte zich in eerste instantie op het Spaanse talent Fernando Torres, maar nu het vrijwel zeker is dat Torres in Madrid blijft heeft Manchester haast bij het aantrekken van een nieuwe spits.

Dinsdag melden verschillende media dat United een bod van nabij de 16 miljoen euro op de aanvaller van Feyenoord heeft uitgebracht. Kuyt stond eerder ook in de belangstelling van Liverpool. De Reds weigerde echter de gevraagde transfersom, die naar verluidt rond de twintig miljoen euro zou liggen, te betalen.

Zlatan

Naast Kuyt heeft de club uit Manchester ook concrete belangstelling getoond in Juventus aanvaller Ibrahimovic. De Italianen, die onlangs zijn teruggezet naar de Serie B, proberen echter met man en macht hun selectie bij elkaar te houden. Juventus zegt de aanvaller niet te willen laten gaan voor minder dan veertig miljoen euro. Naast Manchester United zouden ook AC Milan, Internazionale en Real Madrid interesse hebben getoond in de voormalige Ajacied.
Gun Kuyt zo'n mooie transfer wel.
pi_40420788
Nou, is die pokke heli al gelandt? En wat is eruit gestapt?
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 15:50:34 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40421418
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:32 schreef Kaap het volgende:
Nou, is die pokke heli al gelandt? En wat is eruit gestapt?
Geen verrassingen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:00:10 #116
139407 jorienvdherik
pi_40421722
Ben weer terug, Door de regen weer terug naar huis. heb geen stem meer over na het toezingen van Dirk Kuyt, zal je vanavond goed horen op tv, en dan was het alleen nog maar de gele zijde die zong voor hem
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:01:29 #117
139407 jorienvdherik
pi_40421761
quote:
Crhis Woerts laat vandaag via Voetbal International weten dat Ali Boussaboun De Kuip mag verlaten

De speler die transfervrij overkwam van NAC Breda hoeft het komende seizoen op niet al te veel speeltijd te rekenen.
Naast Aerts, Saidi en Mtiliga mag de aanvaller dus ook op zoek naar een andere club. Feyenoord staat ook open voor een verhuur van deze spelers, maar dan is de voorwaarde dat de nieuwe club het salaris van de betreffende speler betaald. Voor veel clubs is dat echter te hoog gegrepen
pi_40421816
Die Leonard is een goeie. Op de eerste de beste site die ik via google over hem tegenkom staan de volgende artikelen:

'Leonard niet gestraft na opstootje'
'Leonard voor sportcomite'
'Leonard, de rode ridder van Standard', met daarin de magistrale zin: 'Leonard pakt kaarten zoals andere pinten'

Zal wel een trucje van Woerts zijn om onderstaande te voorkomen volgend jaar.
quote:
Geen publieke uitreiking van de Fair Play Trofee
Feyenoord hecht weinig waarde aan de Fair Play Trofee die afgelopen seizoen gewonnen werd. De uitreiking zal dan ook niet voorafgaande aan de eerste thuiswedstrijd plaatsvinden omdat volgens Feyenoord-directeur Chris Woerts de club er feitelijk niet trots op is. Bij AZ, de afgelopen twee jaar winnaar van het klassement, werd de Troffe wel publiekelijk uitgereikt.
Das wel jammer. Ik was er nog zo trots op
Christian Gyan Ole Ole
pi_40421986
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef chrisgyan het volgende:
'Leonard pakt kaarten zoals andere pinten'
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:19:06 #120
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40422322
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Wat kunnen Belgen dat altijd mooi zeggen
pi_40422342
Maar kan hij ook goed voetballen?
Woo-loo-loo!
pi_40422505
Net trouwens terug van de Open Dag met me neeffie van 2. Goed voor ze opvoeding. Keek ze ogen uit.

Hoogtepunten voor mij: De helicopter die een deel van het podium omver blaasde en een Rotterdamse opa die in onvervalst accent tegen zijn kleinzoon vertelt dat de aankopen waarschijnlijk in een traumahelicopter komen dit jaar
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:25:11 #123
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40422532
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef Canisfire het volgende:
een belg van 32 is onze redding?
A.M.A.B
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:27:16 #124
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40422613
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:19 schreef BobbyHill het volgende:
Maar kan hij ook goed voetballen?
Maakt niet uit, weg met die kut fair play-prijs
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:30:24 #125
139407 jorienvdherik
pi_40422740
Foto's van de opendag 2006 van Feyenoord vindt je op www.fr-fotopage.nl

woensdag 2 augustus 2006 @ 16:34:43 #126
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40422902

Inderdaad mooi, maar wat als Kuijt weggaat?
En Fortis
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:35:11 #127
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40422921
Oh, het is een foto/doek natuurlijk
kankelul.
pi_40422990
Beetje jammer dat je ook Heracles Almelo in je sig hebt .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40423200
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef chrisgyan het volgende:
Net trouwens terug van de Open Dag met me neeffie van 2. Goed voor ze opvoeding. Keek ze ogen uit.

Hoogtepunten voor mij: De helicopter die een deel van het podium omver blaasde en een Rotterdamse opa die in onvervalst accent tegen zijn kleinzoon vertelt dat de aankopen waarschijnlijk in een traumahelicopter komen dit jaar
Hebben jullie toch nog een klein beetje humor
pi_40423257
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[afbeelding]
Zo het sfeerteam heeft wel flink uitgepakt zeg

Maar wie zaten er nou in die heli?
pi_40423529
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:27 schreef daaaaan het volgende:

Maakt niet uit, weg met die kut fair play-prijs
En dan aan het eind van het seizoen jammeren, omdat je met zulke Bosschaart-types weer geen kampioen bent geworden.
Woo-loo-loo!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:53:55 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40423542
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Oh, het is een foto/doek natuurlijk
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:00:47 #133
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_40423743
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij heeft deze foto natuurlijk gemaakt voordat hij zelf het bordje omhoog ging houden. Hij wachtte op het juiste moment, de mensen die je nu ziet waren te vroeg
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:36:10 #134
139407 jorienvdherik
pi_40424630
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Kolkka, Timmer, De ceulear, Huysegems en Boem Boem Theo
pi_40425033
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef chrisgyan het volgende:
Geen publieke uitreiking van de Fair Play Trofee
Feyenoord hecht weinig waarde aan de Fair Play Trofee die afgelopen seizoen gewonnen werd. De uitreiking zal dan ook niet voorafgaande aan de eerste thuiswedstrijd plaatsvinden omdat volgens Feyenoord-directeur Chris Woerts de club er feitelijk niet trots op is. Bij AZ, de afgelopen twee jaar winnaar van het klassement, werd de Troffe wel publiekelijk uitgereikt.

Das wel jammer. Ik was er nog zo trots op
Hej daaaan daar heb je je prijs. Toch nog een succesjaar
pi_40425174
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:54 schreef snabbi het volgende:

Hej daaaan daar heb je je prijs. Toch nog een succesjaar
En om dit debacle komend seizoen te voorkomen wil hij graag onbekende houthakkers aankopen, van wie het niet uitmaakt of ze ook kunnen voetballen. Daar loop je gegarandeerd die verfoeide Fair Play Trofee mee mis. Evenals een plek in de top 5 aan het eind van het seizoen, maar wat geeft dat nou?
Woo-loo-loo!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:04:52 #137
139407 jorienvdherik
pi_40425219
quote:
Dirk Kuyt is tijdens de presentatie van de selectie tijdens de Open Dag als een held in de armen gesloten door het Legioen. De aanvoerder kreeg een ontvangst zoals geen van zijn medespelers dat kreeg, wat zich uitte in een lang applaus en warme spreekkoren.
Trainer Erwin Koeman sprak de supporters na de presentatie toe. ‘Dat Feyenoord een grote en mooie club is, ligt alleen aan jullie. We gaan er alles aan doen een goed seizoen te draaien. We willen Champions League halen, samen met jullie.’ Assistent-trainer John Metgod vulde aan: ‘Van één ding kan je bij Feyenoord altijd op aan, we kunnen altijd op de steun van het Legioen rekenen.’

De presentatie van de selectie vormde het hoogtepunt van de Open Dag. Het binnenprogramma, dat vanaf 12:45 uur aanving, begon daarvoor met voetbal. Een Rotterdams sterrenteam nam het op tegen een verzameling oud spelers van Feyenoord. Het was voor het Legioen een weerzien met veel grote namen uit het verleden. Supporters konden weer eens genieten van het spel van mannen als Regi Blinker, André Stafleu, Igor Korneev, Jean Paul van Gastel, Henk Fräser, Stanley Brard, Ben Wijnstekers, Joop van Daele en anderen.

Het waren de oud profs die als eerste scoorden. Taument had de bal er al na twee minuten in liggen. En hoewel gelegenheidsscheidsrechter Gerard Cox regelmatig toestond dat het Rotterdamse sterrenteam met meer dan elf man in het veld stond, breidde Feyenoord de score na rust uit. Good old Regi Blinker maakte 2-0. John Williams (2-1) redde de eer voor de Rotterdamse selectie, die verder onder andere werd gevormd door Don Diego Poeder, Joris Lutz, DJ Paul Elstak, Hugo Borst en Wilfried de Jong. Daarna miste acteur Winston Post nog een strafschop, voordat Gaston Taument en Joop van Daele de eindstand op 4-1 bepaalden.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:06:52 #138
139407 jorienvdherik
pi_40425265

woensdag 2 augustus 2006 @ 18:27:18 #139
139407 jorienvdherik
pi_40425648
Feyenoord is persoonlijk rond met Anatoli Tymoschuk over een meerjarig contract. Dit liet technisch manager Peter Bosz zich vandaag ontvallen op radio rijnmond.

Probleem is echter nog steeds de vraagprijs van zijn huidige club, Shakhtar Donetsk. Bosz liet weten dat Feyenoord de speler graag wil toevoegen aan de selectie, maar hij kon niet aangeven hoe groot de kans is dat de clubs er uiteindelijk ook uitkomen
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:32:23 #140
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40425749
quote:
Feyenoord laat Fair Play prijs links liggen.
Gepubliceerd op 02-08-06 om 18:14 door Edwin Meeuwissen

Feyenoord heeft aangegeven de Fair Play prijs, die ze afgelopen seizoen hebben gewonnen, niet uitgereikt te willen krijgen.

Chris Woerts meldt dat Feyenoord niet trots is op de prijs en dat ze hem daarom niet bij de eerste thuiswedstrijd in ontvangst willen nemen.

Afgelopen seizoen eindigde Feyenoord als eerste op de Fair Play lijst die wordt opgemaakt uit onder andere gele en rode kaarten en het gedrag van de supporters.
Die doet ook alleen maar wat de supporters willen.

Maar toch goed gedaan Woerts.
A.M.A.B
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:33:56 #141
139407 jorienvdherik
pi_40425781
Wel waren er vandaag weer van die gasten waarvan je denkt, ik schaam me dat ik voor de zelfde club ben.

Wat zijn die joden stil
Joden gaan er aan
om de minuut hamas hamas

En bij de competitie zie je die gasten gelukkig niet
pi_40426054
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel waren er vandaag weer van die gasten waarvan je denkt, ik schaam me dat ik voor de zelfde club ben.

Wat zijn die joden stil
Joden gaan er aan
om de minuut hamas hamas

En bij de competitie zie je die gasten gelukkig niet
Dat waren vooral dagjes mensen die in vak X zaten, en dachten dat ze daarom stoer moesten gaan zingen omdat ze in X zaten. Zeer triest idd
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:45:44 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40426057
Moet je er wat van zeggen en het corrigeren, desnoods met een klap.
A.M.A.B
pi_40426122
Of mensen die voor de gein met elkaar gingen vechten in vak X
pi_40426150
Wanneer komt het op tv?
Toen de Heli voor het eerst hard over kwam vliegen was wel gaaf
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:49:45 #146
139407 jorienvdherik
pi_40426153
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of mensen die voor de gein met elkaar gingen vechten in vak X
Rechtsboven zeker, sommige er van zitten er vaker. Soort nieuwe ' Ultra groep ' zoals ze zich voordoen
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:50:19 #147
139407 jorienvdherik
pi_40426163
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt het op tv?
Toen de Heli voor het eerst hard over kwam vliegen was wel gaaf
18:55 ned 2
pi_40426182
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Rechtsboven zeker, sommige er van zitten er vaker. Soort nieuwe ' Ultra groep ' zoals ze zich voordoen
Ja rechts van het midden in vak X ja. Ik zat op de eerste rij van vak S een beetje aan de rechterkant van het midden.
Blij dat niet tussen die kneuzen zit, maar op Z1.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:52:45 #149
139407 jorienvdherik
pi_40426222
Het begint jongens ned 2
pi_40426381
Vanavond dus op Studio Sport over de open dag.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:02:35 #151
53267 TC03
pi_40426408
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die doet ook alleen maar wat de supporters willen.
Ach, beter toch.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:08:14 #152
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40426521
Godverdomme wat is die Lucius ook lelijk. . Ben maar al te blij dat we hem zien spelen aankomend seizoen in het mooiste rood-witte shirt.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:10:23 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40426569
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Whahaha die foto van Gerard Cox is geniaal
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:13:07 #154
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40426647
quote:
Oude Kamphuis op zoek naar Nederlandse club

2/8/2006 18:32

Borussia Mönchengladbach en Niels Oude Kamphuis zijn in goed overleg uit elkaar gegaan. De 28-jarige middenvelder keert de club om familieredenen de rug toe en gaat in Nederland op zoek naar een nieuwe werkgever.

'We hebben besloten om zijn verzoek tot ontbinding van zijn contract in te willigen', aldus technisch directeur Peter Pander op de website van Die Fohlen. 'Het is nog onduidelijk wanneer hij weer fit is en daarnaast hebben we voldoende alternatieven voor de positie van defensieve middenvelder.'

Oude Kamphuis speelde slechts een seizoen bij Mönchengladbach. Vanwege blessures kwam hij niet verder dan twaalf competitieoptredens in het afgelopen seizoen. De middenvelder speelde eerder zes seizoenen in de Bundesliga bij Schalke 04.
Hoelang zal het duren voordat hij met Feyenoord in verband wordt gebracht?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:13:54 #155
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40426665
Haha Woerts soms zit er nog enig verstand in die botte koppen daar in het Feyenoord-bestuur.
pi_40426666
Ik zou gelijk toehappen als ik Feijenoord was, een prima gast om erbij te hebben.
That's all folks!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:14:21 #157
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40426681
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou gelijk toehappen als ik Feijenoord was, een prima gast om erbij te hebben.
Nee, we hebben al teveel van dit soort spelers.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:15:54 #158
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40426727
Hij is enorm blessure gevoelig, maar ik heb hem er wel graag bij mocht Tymo niet meer komen.. Heeft ervaring en spreekt Nederlands.
pi_40426734
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Oude Kamphuis is toch niet verkeerd, stond toch jaren in de basis bij Schalke.

Welke positie speelt ie?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:17:48 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40426771
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Weinig keus als Tymo niet komt.
2000 light years from home
pi_40426822
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:16 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Oude Kamphuis is toch niet verkeerd, stond toch jaren in de basis bij Schalke.

Welke positie speelt ie?
Hij stond bij Schalke altijd rechtsback, omdat hij dat niet meer wilde ging hij naar Monchengladbach waar hij rechts op het middenveld kwam te spelen, of als controlerende middenvelder.
That's all folks!
pi_40426849
Niemand op rechts nodig
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:21:11 #163
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40426864
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Weinig keus als Tymo niet komt.
Das waar, tis beter dan niets.
Maar hebben we wel iemand op rechts nodig?
pi_40427145
Hoe goed is die Tymoschuk nou eigenlijk? Ik heb geen WK gekeken dus ik weet niet met wat voor een speler ik hem kan vergelijken.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:41:33 #165
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40427433
Oprotten met Oude Kamphuis. Heeft Feijenoord niks aan.
A.M.A.B
pi_40427507
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe goed is die Tymoschuk nou eigenlijk? Ik heb geen WK gekeken dus ik weet niet met wat voor een speler ik hem kan vergelijken.
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Timoschuk zou geweldig zijn voor Feijenoord, als dat geen typische Feijenoorder is met een fikse tackle als het nodig is, weet ik het ook niet meer. Het is niet echt een technicus op het middenveld ( net voor de verdediging), maar zeker iemand met karakter. Timoschuk moet wel voor de uitdaging gaan dan, voor het geld zit hij nu goed.
That's all folks!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:52:44 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40427767
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:21 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Das waar, tis beter dan niets.
Beetje de Gullit insteek vind je niet?
pi_40428237
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Feijenoord juist wat aan Oude Kamphuis heeft. In tegenstelling tot in Eindhoven, Amsterdam en Alkmaar zie ik in Rotterdam nog wel een plek voor hem vrij, waar hij erg nuttig kan zijn.
Woo-loo-loo!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:14:17 #169
53267 TC03
pi_40428459
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Denk ik ook ja.
pi_40428551
Is er eigenlijk al bekend wie eerste doelman wordt van Feijenoord?
That's all folks!
pi_40428571
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie eerste doelman wordt van Feijenoord?
Wie tegen Reading speelt is de nr 1.
pi_40428595
Welke middenvelders heeft Feijenoord dan, die een geroutineerde speler als Oude Kamphuis overbodig maken?
Woo-loo-loo!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:31:56 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40429064
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef BobbyHill het volgende:
Welke middenvelders heeft Feijenoord dan, die een geroutineerde speler als Oude Kamphuis overbodig maken?
Bosschaart
pi_40429204
Ja, misschien gaat de voorkeur uit naar een jongere en fittere speler als Oude Kampbhuis, maar mijn lijstje (redelijk)goede Feyenoord-middenvelders stopt bij Hofs, Guzman en Lucius. Dan lijkt zo'n speler me niet overbodig. Maar jullie rijtje toppers zal dan wel groter zijn dan de mijne.
Woo-loo-loo!
pi_40429215
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wie tegen Reading speelt is de nr 1.
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.
That's all folks!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:41:28 #176
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40429387
Denk het ook wel ja...
kankelul.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:42:08 #177
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40429403
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Die angst bekruipt mij ook.

Ekramy
pi_40429442
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, misschien gaat de voorkeur uit naar een jongere en fittere speler als Oude Kampbhuis, maar mijn lijstje (redelijk)goede Feyenoord-middenvelders stopt bij Hofs, Guzman en Lucius. Dan lijkt zo'n speler me niet overbodig. Maar jullie rijtje toppers zal dan wel groter zijn dan de mijne.
Je vergeet Greene
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:52:35 #179
139407 jorienvdherik
pi_40436478
Heb het boek van Borst geleend, de coolsingel bleef leeg ben benieuwd
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:59:47 #180
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40436667
Laat hier maar even weten wat je er van vond, anders moet ik hem ook maar eens lezen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:41:55 #181
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40437740
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
Vanavond dus op Studio Sport over de open dag.
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:44:22 #182
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40437818
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...
pi_40437910
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef Cart_man het volgende:
desnoods met een klap.
pi_40438168
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef Hephaistos. het volgende:

Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...
Krijg je Dione er gratis bij
Woo-loo-loo!
pi_40438188
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker in het begin verwacht ik lodewijks.
pi_40438237
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

www.studiosport.nl ->dan beeld en geluid.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 3 augustus 2006 @ 01:04:29 #187
80382 manny
30 is best veel
pi_40438275
hoe zit dat dit jaar eigenlijk met de UEFA cup, als Kuyt zijn eerste europese wedstrijd voor Feyenoord heeft gespeeld, mag ie dan het hele jaar niet meer voor een andere ploeg spelen ?

Dat was volgens mij altijd zo, maar vorig jaar was er halverwege nog een soort transferperiode waarin spelers ook europees van club mochten wisselen. Zie Huntelaar, zowel bij Heerenveen als bij Ajax EC gespeeld.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_40438481
Maar bij Ajax speelde hij CL. Ball bv speelde al CL voor PSV en mocht dus na de winter niet meedoen. Kone speelde slechts intertoto en mocht wel mee doen na de winter.

Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 3 augustus 2006 @ 01:19:00 #189
80382 manny
30 is best veel
pi_40438522
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar bij Ajax speelde hij CL. Ball bv speelde al CL voor PSV en mocht dus na de winter niet meedoen. Kone speelde slechts intertoto en mocht wel mee doen na de winter.

Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
mmm, dat biedt dan weinig garantie voor het behoud van Kuyt, de meeste ploegen die interresse tonen spelen CL en kunnen em dus gedurende het seizoen gewoon oppikken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_40440760
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Hij gaat ook niet naar een UEFA Cup-ploeg.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 08:15:26 #191
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40440875
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef daaaaan het volgende:
Laat hier maar even weten wat je er van vond, anders moet ik hem ook maar eens lezen
Goed boek.
Vooral het begin (De Kromme ).. Geeft ook wel weer hoe verrot de selectie toen was.
pi_40441488
quote:
Chelsea op volle sterkte naar Rotterdam

Bron: Spits

Chelsea treedt volgende week dinsdag op volle oorlogssterkte aan tegen Feyenoord. De Rotterdammers ontvingen gisteren een fax vanuit Londen dat alle sterspelers aanwezig zullen zijn tijdens de oefenwedstrijd.
"Michael Ballack, Andrei Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben en natuurlijk oud-Feyenoorder Kalou komen allemaal'', aldus commercieel directeur Chris Woerts.
Twee dagen eerder komt George Boateng met Middlesbrough naar De Kuip.

33.000 seizoenkaarten verkocht ...
Bron: AD.nl

Feyenoord heeft tot nu toe zo'n 33.000 seizoenkaarten verkocht.
Dat zijn er al drieduizend meer dan het vorige seizoen. Chris Woerts verwacht uit te komen op zo'n 35.000 stuks.

Bron : fr fans
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:41:13 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40441712
aanwezig zijn.. Maar spelen ze ook?
pi_40441834
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Keltie het volgende:
aanwezig zijn.. Maar spelen ze ook?
robben had alweer een blesure weet niet of die dit keer ernstigs is volgensmij niet echt maar dan kan ie nog wel rust krijgen , en gallas bedacht ik me net zal er denk ik niet bijzijn dat is eigenlijk ook wel een grote naam ( hij mag namelijk ook niet mee naar de VS vanwege een conflict )

ik dacht ook gelezen te hebben dat feyenoord in het contract had staan dat de sterkste spelers zouden spelen maar het b-team van chelsea is ook sterk , dus er zullen zeker toppers spelen 8 augustes.
quote:
Lorenzo Davids tussen wal en schip
03 augustus 2006, 09:42
Door: Jelmer Geerds
Lorenzo Davids leeft tussen hoop en vrees. De 19-jarige middenvelder werd woensdag om onduidelijke redenen niet voorgesteld als selectielid tijdens de Open Dag van Feyenoord.
"Ik weet ook niet waarom ik er niet bij hoef te zijn", reageerde Davids in het AD. "Dit is wel balen. Ze hebben me niet gezegd dat ik terug moet naar het tweede ofzo. Ik ga er van uit dat ik nog steeds bij de eerste groep zit."

Dinsdag speelde de talentvolle middenvelder nog mee in het ingelaste oefenduel met Helmond Sport. Opvallend genoeg werden tijdens de Open Dag wel Royston Drenthe en Mohammed Abubakari gepresenteerd. Samen met Davids werden zij tijdens de zomer overgeheveld van het beloftenteam, naar de eerste selectie.

voetbalprimeur
pi_40442187
vreemd, dat van Davids
dat ie niets te horen heeft gekregen is toch niets voor Koeman lijkt mij (meer iets voor Gullit, die communicatieproblemen )
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hehe, dit is echt zo typisch jullie niveau.
bedankt voor deze nutteloze, niets aan het topic bijdragende post

hier verder: 010 vs. 020 #3
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:17:25 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40442418
Ah, heerlijk is dat, geen niveau hebben. Feijenoordsupporters houden nu eenmaal meer van wat fysieker spel, waarbij het geen schande is om de tegenstander mee te nemen in een tackle.

En Davids mocht niet opkomen, vanwege zijn naam. Stel je voor zeg, wat een impact dat zou hebben in de Kuip.
A.M.A.B
pi_40442747
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomen
pi_40442865
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het boek van Borst geleend, de coolsingel bleef leeg ben benieuwd
Das al oud man.
pi_40443014
Gisteren dus naar je Open Dag geweest, en daar ben ik voorlopig ook weer van genezen, leuke dag voor het klapvee, maar echt niks voor mij. Maar ik was er met een rede, mijn neefje mocht met z'n team, de F'ies het veld op, en dat was wel kippevel om die kleine daar te zien lopen in tennue in een volle Kuip.
pi_40443069
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomen
feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal in
pi_40444569
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal in
beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...
BFF met GGMM
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:38:13 #202
139407 jorienvdherik
pi_40444699
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef Luni het volgende:
Gisteren dus naar je Open Dag geweest, en daar ben ik voorlopig ook weer van genezen, leuke dag voor het klapvee, maar echt niks voor mij. Maar ik was er met een rede, mijn neefje mocht met z'n team, de F'ies het veld op, en dat was wel kippevel om die kleine daar te zien lopen in tennue in een volle Kuip.
ik ook, zo saai joh voorprogramma van niks, buiten is niks te doen.

Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf
pi_40445202
ben ook 2 jaar naar de open-dag geweest . 2004 en 2005 dit jaar ging ik niet want het is bijna altijd hetzelfde.
pi_40445657
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf
als je dat al het leukste vond, moet het wel heel saai geweest zijn
pi_40446058
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Jij durft
pi_40446087
quote:
Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord

3/8/2006 11:21

Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'

'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.

Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaat
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:20:59 #207
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40446116
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaat
Dat is inderdaad gezegd door Woerts.
A.M.A.B
pi_40446295
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
pi_40446344
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
Ik weet het nog zo net niet, het is wel even een andere wereld in die oostbloklanden dan hier. Een teleurgestelde speler zullen ze daar schijt aan hebben, aan iets gunnen al helemaal.
pi_40446364
Hoe lang loopt zn contract nog eigenlijk? En hij heeft al n NLse zaakwaarnemer, dus ik heb weer wat hoop.
quote:
TRK Ukraina, Viktor Sokolov. Mister Lucescu, is there any tension in the team in light of Tymoshchuk's transfer?

Nothing of the kind. We have 4 or 5 players like Tymoshchuk. Are you interested only in this Ukrainian player? You know, there are some players who are in the same situation. They are professionals. They are training and they are participating in matches. When we take a decision concerning their transfer we will let you know.
Bedoelt i nou 4/5 spelers die even goed zijn als Tymo? Want eerst was hij nog de absolute aanvoerder. Of bedoelt ie spelers die wellicht ook vertrekken?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:29:42 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40446367
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Shakthar heeft het geld niet nodig. Die hebben het beter voor elkaar dan ons hier.
A.M.A.B
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:35:40 #212
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40446538
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe lang loopt zn contract nog eigenlijk? En hij heeft al n NLse zaakwaarnemer, dus ik heb weer wat hoop.
Rob Linse zeker?
A.M.A.B
pi_40446567
Helaas wel CM, maar goed, ik blijf hopen alhoewel ik enigzins vraagtekens zet bij de mogelijk opstelling van komend seizoen als hij wel komt.
pi_40446582
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Rob Linse zeker?
Nee, Wessel Wezenberg. Zie artikel
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:37:44 #215
154829 ferdi69
Veendam on tour!
pi_40446586
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
pi_40446873
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
pi_40446901
ze bestaan!
hopelyk gaat Feyenoord winnen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:53:33 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40447098
quote:
Regel dan even dertig kaarten, dank u.
A.M.A.B
pi_40447344
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor, zagen jullie die kast niet staan dan in de deur opening van de helikopter?
after turn the volume up, it's my beat !
pi_40447393
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor, zagen jullie die kast niet staan dan in de deur opening van de helikopter?
Heb je hier 24 uur over na moeten denken?
pi_40447417
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor
je zit in het verkeerde topic
pi_40447453
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Heb je hier 24 uur over na moeten denken?
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.
pi_40447494
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:

[..]

OK, leuke poging
pi_40447509
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:

[..]

en daar heb je 4 jaar over gedaan?
pi_40447601
6 jaar
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:13:08 #226
146730 R81
Ech wel...
pi_40447814
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Bron; Lunaticnews forum...
Mijn trots!
pi_40447966
Gezellig klaverjassen met Pienaar
pi_40448004
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Feijenoorder in hart en nieren
pi_40448042
quote:
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:31:33 #230
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_40448456
quote:
hier ook tien kaarten s.v.p.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:35:54 #231
53267 TC03
pi_40448592
pi_40452794
quote:
Heb het nagetrokken en het is 100% waar.
pi_40452834
Ebi
pi_40452881
Ik geloof er geen drol van, eerlijkgezegd.
That's all folks!
pi_40453140
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er geen drol van, eerlijkgezegd.
Ik wel en zo is het gebeurd:

Hij hoorde dat ze met de ajaxbus gingen en liep naar Bert van Marwijk toe hij zei ik ga
echt niet in die neuzenbus zitten Bert moeilijk doen maar wat wil je dan.
Toen is Ebi naar Zorc gegaan, dat is de TD bij Dortmund, die met z'n auto achter de bus aan reed. Tegen hem vertelde hij ook weer dat hij niet in de bus zou stappen, die was het er in 1e instantie ook niet mee eens. Daarop reageerde Ebi met " jij gaat toch ook niet in een Schalke bus zitten" waarop Zorc instemde hij Ebi bij hem instapte.
pi_40453303
quote:
Heb je een link naar de Lunatic Topic?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:57:43 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40453382
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je een link naar de Lunatic Topic?
Hier, koekwaus.
A.M.A.B
pi_40453914
En waar is het broodje met de aap?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:21:22 #239
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40454162
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waar is het broodje met de aap?
Hier

pi_40454339
Ach, hij loopt zichzelf misschien al weken op te jutten om die Amsterdammers een pak rammel te geven. En dan moet je opeens samen de bus in. Dat zou alles weer verstoren. Als ik met mijn amateurclubje voor de wedstrijd verplicht koffie moest drinken met de rivaal, zou ik dat ook niet willen. Dan blijken het opeens hele aardige gasten te zijn en dat moet niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyHill op 03-08-2006 16:35:03 ]
Woo-loo-loo!
pi_40454553
quote:
MINUUT STILTE VOOR OVERLEDEN OUD-FEYENOORDERS EN SUPPORTERS

Komende zondag zal er in De Kuip voorafgaand aan de warming–up van Feyenoord-Middlesbrough FC een minuut stilte in acht worden genomen voor de oud-Feyenoorders en voor de supporters die gedurende het afgelopen seizoen zijn overleden. Feyenoord rekent op de medewerking en het respect van alle bezoekers.

De korte herdenking zal omstreeks tien over half twee plaatsvinden. Oud-spelers zullen dan - voor het nemen van de traditionele foto ter gelegenheid van de jaarlijkse reünie - een kring vormen rond de middencirkel voor een moment van stilte.
In een leeg stadion
pi_40454839
Er is weer iemand gaan mailen met Woerts:
quote:
----- Original Message -----
From: Chris Woerts
To: A
Sent: Thursday, August 03, 2006 8:06 AM
Subject: RE:

Hoi A

Was een mooie dag gisteren, lekker druk, jammer van de regen op het einde.

Tymoshchuk: dat isiets voor de lange adem, met de speler zelf komt het wel goed, maar de club is nogal halsstarrig, afwachten maar.

Er is geen enkele concrete belangstelling voor Dirk, meer is er niet over te zeggen.

We hebben de prijs niet geweigerd, alleen gezegd dat het geen echte prijs is en dat we hem niet op het veld in ontvangst willen nemen, maar bijv. inde bestuurskamer. Bij de KNVB hebben ze nogal lange tenen als ze hun zin niet krijgen, beetje rare reactie van de bond.

De technische mensen zijn druk bezig om het plaatje rond te krijgen, hopelijk gaat dat lukken.

Gyan mag weg maar er is geen belangstelling tot op heden, Bosschaart is iets waar de technische mensen zich over moeten uitspreken.

Allemaal onzin,.

Best regards,

Chris Woerts

Commercial Director

FEYENOORD ROTTERDAM N.V.

Post address:

P.O. Box 9635

3007 AP Rotterdam

Street address:

Van Zandvlietplein 3

3077 AA Rotterdam

KvK-number 24363218

' +31 (0) 10 - 29 26 894

7 +31 (0) 10 - 47 92 964

* cwo@feyenoord.nl

þ http://www.feyenoord.nl

--------------------------------------------------------------------------------

Van: A
Verzonden: woensdag 2 augustus 2006 23:09
Aan: Chris Woerts
Onderwerp:

Beste Chris,

een beetje bijgekomen na weer een drukke Open Dag? Ik zelf ben niet geweest, heb het wel gezien na een keer of 10, maar het blijft elk jaar weer een geweldige happening voor jong en oud. Zeker voor de "nieuwe" Feyenoordertjes nog steeds een prima initiatief.

Op dit moment leven er bij mij toch weer wat vragen waarvan ik hoop dat je ze kunt en wilt beantwoorden.

1. Wat is de status mbt Tymoschuk? Is de kans groot of klein dat wij hem in de Kuip mogen verwelkomen?

2. Wat is de status mbt Kuyt? Is de kans groter dat hij blijft of dat hij gaat?

3. Waarom heb je de Fair Play prijs geweigerd? OK het stelt niet veel voor maar het is toch ook niets om je voor te schamen. Om eerlijk te zijn vind ik deze reactie een beetje kinderachtig maar wellicht is er een goede reden voor.

4. Kunnen we mog meer versterkingen verwachten naast Tymoschuk? Zijn jullie nog bezig met een linksback en een centrale verdediger waar Erwin Koeman het over had?

5. Prima alle mensen waar nu afscheid van is/wordt genomen maar ik mis er om eerlijk te zijn nog 2. Waarom mogen Gyan en Bosschaart wel blijven?

Ik vind Gyan een buitengewoon aardige vent en hij is ook een soort van cultfiguur binnen Feyenoord geworden maar daar verdien je toch geen plek in de selectie meer mee? Op veel speeltijd hoeft hij niet te rekenen met Lucius,Greene en Collen voor hem op zijn positie dus waarom ook van hem geen afscheid genomen? Nou las ik wel dat jij hem bij Excelsior zou hebben aangeboden maar zij er niet op ingaan. Belachelijk als dat zo is want de een na de andere verdeiger valt daar momenteel geblesseerd af.

Bosschaart is door ik schat 90% van de supporters al afgeschreven. Het mag dan een echte Feyenoorder zijn maar ook daar verdien je geen plek in de selectie mee. Iedereen heeft de afgelopen periode kunnen zien dat vooral hij de achilleshiel van Feyenoord is en absoluut het gevraagde nivo niet aankan. M.i. hoort Drenthe op die plek een kans te krijgen evt. nog even achter iemand die er meteen staat (Leonard??)

6. Hoe serieus moeten we het verhaal in AS nemen mbt Calvo en Musampa?

Ik besef dat ik nu veel aan je vraag maar toch hoop ik weer een antwoord van je te mogen ontvangen.

Met rood/wit/zwarte groet

A
pi_40455225
Dat Woerts voor zoiets de moeite neemt om te reageren
5 van de 6 vragen gaan over transferinformatie. Alsof hij daar meer over gaat vertellen, dan wat al bekend is.
Woo-loo-loo!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:54:19 #244
123545 DatMeenJeNiet
pi_40455263
Vind het wel leuk dat hij gewoon antwoord.. zie ik niet veel mensen de moeite voor nemen.
pi_40455359
Wel rlx dat ie geruchten als Musampa en Nevland ontkracht.
pi_40455405
Ja, het valt wel te prijzen dat hij het doet.
Maar ontkrachten is natuurlijk geen kunst. Als het echt niet zo is, heeft hij er toch geen belang bij om dat gerucht in stand te houden.
Woo-loo-loo!
pi_40455426
Idd, maar wel handig dus. Geen paniek.
pi_40455450
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vind het wel leuk dat hij gewoon antwoord.. zie ik niet veel mensen de moeite voor nemen.
Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.
Klik dan als je durft
pi_40455628
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.
Ja, misschien moet ie die tijd eens steken in het aantrekken van spelers.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:10:09 #250
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40455775
Woerts heeft gewoon een ghostwriter in dienst, joh.
A.M.A.B
pi_40455881
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...
in wel opzicht bedoel je kopen of opleiden ,

maar zijn nog maar weinig clubs die het beide doen / kunnen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:14:50 #252
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40455922
vitas faalt eigenlijk in alles.
kankelul.
pi_40455974
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
vitas faalt eigenlijk in alles.
ik weet dat je uit nijmegen komt , dus ik ga er maar niet opin
pi_40455983
Nicky Hofs is wel jullie topscorer in de voorbereiding
Woo-loo-loo!
pi_40456012
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
Nicky Hofs is wel jullie topscorer in de voorbereiding
en waar komt die vandaan marknmg
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:19:08 #256
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40456044
Ik zeg maar niks meer

-edit- moet wel toegeven dat vitesse een hele lange tijd één van de beste jeugdopleidingen van NL hadden, waarom is dat eigenlijk minder geworden?
kankelul.
pi_40456111
Op Rijnmond was een leuke impressie van de Open Dag.

De schoenenmeisjes, de Pi-Air Marokkaan, de oma die het over troep heeft, Dirkie die het geestelijk zo zwaar vindt, een knul uit Den Bosch "wat een teringeind weg".

Tymoschuk wel erg duur, als die 7 miljoen klopt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40456152
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zeg maar niks meer

-edit- moet wel toegeven dat vitesse een hele lange tijd één van de beste jeugdopleidingen van NL hadden, waarom is dat eigenlijk minder geworden?
ze moesten gaan bezuinigen , en hebben ze samen met agovv een opleiding met de spelers nog wel onder in eigen beheer ( dus dat wordt er ook niet veel beter op )

maar weer ff over feyenoord , is er al bekend wat er met ekramy gaat gebeuren wordt ie 3de keeper of mag die nog worden verhuurd anders weet ik nog wel een leuke club voor hem
pi_40456777
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar weer ff over feyenoord , is er al bekend wat er met ekramy gaat gebeuren wordt ie 3de keeper of mag die nog worden verhuurd anders weet ik nog wel een leuke club voor hem
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
pi_40456860
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
een knul uit Den Bosch "wat een teringeind weg".
En wij maar denken dat Robbie in Thailand zit
pi_40456890
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,

maar was eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand meer wist het zal reading wel ff afwachten zijn dan wordt bekend toch wie 1ste keeper word , als timmer eerste keeper wordt en lodewijks 2de dan kan die ballengrabbelaar 3de keeper worden en dan kan ekramy mooi worden verhuurd.
pi_40457072
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad zal vast een secretaresse zijn die zulke mailtjes doet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:00:51 #263
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40457113
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
Er is weer iemand gaan mailen met Woerts:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
A.M.A.B
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:09:46 #264
123545 DatMeenJeNiet
pi_40457313
Stond op Netwerk Forum..
pi_40457810
quote:
Feyenoord hoopt nog steeds op Timosjoek

Uitgegeven: 3 augustus 2006 16:14

ROTTERDAM - Feyenoord hoopt nog steeds dat de Oekraïner Anatoli Timosjoek dit seizoen in de Kuip speelt. De Rotterdammers zoeken een verdedigende middenvelder en zien in Timosjoek de ideale kandidaat voor die positie. Inmiddels heeft Feyenoord al twee weken een akkoord met de voetballer, maar slaagt het er vooralsnog niet in overeenstemming te bereiken met zijn werkgever Sjachtar Donetsk.

"We zijn al twee weken rond met Timosjoek", zegt technisch directeur Peter Bosz. "Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Van nu.nl
Waarom worden dezelfde berichten steeds als 'nieuws' gepresenteerd?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:29:30 #266
139407 jorienvdherik
pi_40457827
Ga er dan nogeens heen whehe
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:36:29 #267
139407 jorienvdherik
pi_40458030

donderdag 3 augustus 2006 @ 19:06:59 #268
146730 R81
Ech wel...
pi_40458821

[ Bericht 51% gewijzigd door -Vaduz- op 03-08-2006 19:12:14 (geen ziektes a.u.b.) ]
Mijn trots!
pi_40459409
quote:
Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord

3/8/2006 11:21

Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'

'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.

Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.
pi_40459719
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,

maar was eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand meer wist het zal reading wel ff afwachten zijn dan wordt bekend toch wie 1ste keeper word , als timmer eerste keeper wordt en lodewijks 2de dan kan die ballengrabbelaar 3de keeper worden en dan kan ekramy mooi worden verhuurd.
De ballengrabbelaar wordt verhuurd/verkocht.
pi_40460260
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]

Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waarom
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:05:50 #272
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40460522
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.
Ja, duh. Het is gisteren bevestigd door de TD. Gek hè, dat de serieuze bronnen er ook mee komen.
A.M.A.B
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:30:23 #273
53267 TC03
pi_40461155
10 miljoen is echt belachelijk veel. Shaktar
pi_40461309
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waarom
Woo-loo-loo!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:58:11 #275
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40461981
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

pi_40462026
quote:
Wellicht nog eens delegatie van Feyenoord naar Oekraine

Tegenover het ANP (zie AD.nl) bevestigde Peter Bosz nog maar eens dat Feyenoord al lang persoonlijk rond is met Tymoschuk. "We zijn al twee weken rond met Tymoschuk. Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Feyenoord Netwerk
"De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt", meldt de Nederlandse zaakwaarnemer van Tymoschuk op
Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:05:49 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40462169
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!
Zeg dat nou niet te hard. Mensen neigen ernaar dat niet te geloven.
A.M.A.B
pi_40462949
quote:
Mourinho: 'Salou kan topaanvaller worden'

Waar de topaankopen Michael Ballack en Andrei Sjevtsjenko beiden een aparte presentatie ten eer viel bij hun nieuwe club Chelsea, moesten de 'minder grote' aankopen het doen me een gezamenlijke bijeenkomst. Ex-Feyenoorder Salomon Kalou mocht daarbij lovende woorden in ontvangst nemen van manager José Mourinho.
'Salou (zoals Mourinho hem liefkozend noemt) is een speler waar ik graag mee werk, omdat hij alles heeft om uit te groeien tot een topaanvaller. Ik zeg geen spits, ik zeg aanvaller, want hij kan zowel in de punt van de aanval als op de vleugel spelen.'

'Hij heeft veel kwaliteit en een fantastisch karakter', bewierookte Mourinho de Ivoriaan nog meer. 'Hij communiceert graag en is leergierig. Ik zeg hem steeds dat hij zijn zelfvertrouwen niet moet verliezen omdat hij met veel goede spelers op het veld staat. Hij is namelijk van dezelfde kwaliteit.'

Kalou kreeg het rugnummer toebedeeld dat overeenkomt met de leeftijd die hij zaterdag zal bereiken: 21. Ook John Obi Mikel en doelman Hilario kregen hun tricot voor komend seizoen officieel uitgereikt.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:36:48 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40463135
Een fantastisch karakter? Als je verraden/ liegen/ bedriegen goede eigenschappen vind wel ..
Salou
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:41:20 #280
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40463292
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Z'n zoontje van 12! (Als ie die eentje heeft)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:23:02 #281
154829 ferdi69
Veendam on tour!
pi_40466743
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Kaap het volgende:

[..]

gelukkig zyn er mensen buiten rotjeknor die fan zyn in hart en nieren!wy ryden ver voor onze club en op vrydag ons 2e club.kaarten kan ik nu niet regelen want heb ze al vergeven aan relaties en genodigden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:38:27 #282
53267 TC03
pi_40467211
Als je je stadion "De lange leegte" noemt spreekt dat ook weinig zelfvertrouwen uit. Het klinkt meer als een titel van een boek over de jaren 80 bij Feyenoord.
pi_40470193
Kalou communiceert graag?
Woo-loo-loo!
pi_40470764
quote:
Salomon Kalou werd vandaag officieel gepresenteerd bij Chelsea. Net als bij Feyenoord kreeg hij rugnummer 21.

Feyenoord lijkt 8 miljoen euro voor hem te hebben ontvangen. Althans dat was de vraagprijs van Feyenoord, zo onthulde Hoeneß van Bayern Munchen. De Duitse club toonde interesse voor de spits van Feyenoord. "Ik ben er naar toe gereden en heb hem zelf in een bekerduel bekeken. In de eerste helft was hij twee keer aan de bal. In de tweede helft een keer en werd hij gewisseld. Na de wedstrijd heb ik voorzichtig naar de vraagpijs geinformeerd. Ze hebben mij gezegd dat die vraagprijs 8 miljoen was. Dat kon ik niet geloven. Ik heb vervolgens onze scout nogmaals gestuurd. Het was weer hetzelfde wat Kalou liet zien. Twee weken later lees ik dat Kalou naar Chelsea ging. Die proberen het gewoon."
pi_40470969
NAC vindt Mtiliga te duur

Salou, wat een bijnaam
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:06:10 #286
139407 jorienvdherik
pi_40471082
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 07:40 schreef Joeriii het volgende:
NAC vindt Mtiliga te duur

Salou, wat een bijnaam
ik ken wel een goede salou
pi_40471116
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik ken wel een goede salou
ben jij daar soms met je zeilbootje heen geroeid?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40472035
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Sparta vond Aerts te duur.
pi_40472044
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs
Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid
van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele
duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die
eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs
plaatsvindt.

David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld,
maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde
gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze
stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken
hier het hele jaar naar uit."

Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club
verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en
de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd.
Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.

Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting
op een entreebewijs voor het toernooi.

pi_40472060
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Sparta vond Aerts te duur.
Ekramy ook
pi_40472088
Feyenoord heeft minimaal acht miljoen euro ontvangen voor Salomon Kalou.
Dat onthult Uli Hoeneß, manager van Bayern München, in Sued Deutsche.

De Duitsers toonden ook belangstelling voor de Ivoriaan, maar vonden de
vraagprijs van de Rotterdammers van acht miljoen euro te hoog. Hoeneß
bekeek Kalou in een bekerduel en was niet onder de indruk. "Ik heb
vervolgens onze scout nogmaals gestuurd, maar Kalou liet weer niets zien.
Twee weken later lees ik dat Kalou naar Chelsea ging. Die proberen dat dan
gewoon."

Kalou werd vandaag gepresenteerd in Londen en krijgt hetzelfde rugnummer
als hij een aantal seizoenen in De Kuip droeg. De spits speelt komend
seizoen met 21 op zijn rug.
pi_40472235
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
plaatsvindt.

stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd.
De mensen kijken

vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:49:49 #293
139407 jorienvdherik
pi_40472392
quote:
plaatsvindt.

whehe
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:31:31 #294
154829 ferdi69
Veendam on tour!
pi_40474729
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
Als je je stadion "De lange leegte" noemt spreekt dat ook weinig zelfvertrouwen uit. Het klinkt meer als een titel van een boek over de jaren 80 bij Feyenoord.
het stadion is gevestigt aan de straat lange leegte,maar club en gemeente zyn bezig met plannen voor nieuw stadion op andere locatie.trouwens fyenoord heeft in t verleden hier al eens verloren! met het budget wat veendam te besteden heeft zou scf wel met 10-O moeten winnen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:10:04 #295
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40476070
Feyenoord of Sport Club Feyenoord?

vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:11:40 #296
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40476130
quote:
plaatsvindt.

gvd ik flikker van m'n stoel gek
pi_40477541

Al wint Feijenoord nou ook niet direct aan mannelijkheid met deze blondine

Woo-loo-loo!
  Moderator vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:07:18 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40478058
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef BobbyHill het volgende:

Al wint Feijenoord nou ook niet direct aan mannelijkheid met deze blondine

[afbeelding]
Qua uiterlijk niet nee. Maar dat is bij Feyenoord niet zo belangrijk.
Als ik me hem goed herinner van het WK, stelt-ie op tamelijk "mannelijke wijze" orde op zaken als een aanvallende middenvelder van de tegenpartij vervelende plannen heeft.
pi_40479526
hoeveel vragen ze nou voor kuijt?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:59:53 #300
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_40479717
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef PimpNLimp het volgende:
hoeveel vragen ze nou voor kuijt?
15 tot 20 miljoen.
pi_40479845
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Gert het volgende:

Qua uiterlijk niet nee. Maar dat is bij Feyenoord niet zo belangrijk.
Als ik me hem goed herinner van het WK, stelt-ie op tamelijk "mannelijke wijze" orde op zaken als een aanvallende middenvelder van de tegenpartij vervelende plannen heeft.
Weet ik, het was maar een grapje Als Shaktar kapt met dwarsliggen heeft Feijenoord er echt een topper bij.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')