Die angst bekruipt mij ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.
Je vergeet Greenequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, misschien gaat de voorkeur uit naar een jongere en fittere speler als Oude Kampbhuis, maar mijn lijstje (redelijk)goede Feyenoord-middenvelders stopt bij Hofs, Guzman en Lucius. Dan lijkt zo'n speler me niet overbodig. Maar jullie rijtje toppers zal dan wel groter zijn dan de mijne.
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
Vanavond dus op Studio Sport over de open dag.
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef Cart_man het volgende:
desnoods met een klap.
Krijg je Dione er gratis bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...
Zeker in het begin verwacht ik lodewijks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.
www.studiosport.nl ->dan beeld en geluid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
mmm, dat biedt dan weinig garantie voor het behoud van Kuyt, de meeste ploegen die interresse tonen spelen CL en kunnen em dus gedurende het seizoen gewoon oppikken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar bij Ajax speelde hij CL. Ball bv speelde al CL voor PSV en mocht dus na de winter niet meedoen. Kone speelde slechts intertoto en mocht wel mee doen na de winter.
Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
Hij gaat ook niet naar een UEFA Cup-ploeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
Goed boek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef daaaaan het volgende:
Laat hier maar even weten wat je er van vond, anders moet ik hem ook maar eens lezen
quote:Chelsea op volle sterkte naar Rotterdam
Bron: Spits
Chelsea treedt volgende week dinsdag op volle oorlogssterkte aan tegen Feyenoord. De Rotterdammers ontvingen gisteren een fax vanuit Londen dat alle sterspelers aanwezig zullen zijn tijdens de oefenwedstrijd.
"Michael Ballack, Andrei Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben en natuurlijk oud-Feyenoorder Kalou komen allemaal'', aldus commercieel directeur Chris Woerts.
Twee dagen eerder komt George Boateng met Middlesbrough naar De Kuip.
33.000 seizoenkaarten verkocht ...
Bron: AD.nl
Feyenoord heeft tot nu toe zo'n 33.000 seizoenkaarten verkocht.
Dat zijn er al drieduizend meer dan het vorige seizoen. Chris Woerts verwacht uit te komen op zo'n 35.000 stuks.
Bron : fr fans
robben had alweer een blesure weet niet of die dit keer ernstigs is volgensmij niet echt maar dan kan ie nog wel rust krijgen , en gallas bedacht ik me net zal er denk ik niet bijzijn dat is eigenlijk ook wel een grote naam ( hij mag namelijk ook niet mee naar de VS vanwege een conflict )quote:
quote:Lorenzo Davids tussen wal en schip
03 augustus 2006, 09:42
Door: Jelmer Geerds
Lorenzo Davids leeft tussen hoop en vrees. De 19-jarige middenvelder werd woensdag om onduidelijke redenen niet voorgesteld als selectielid tijdens de Open Dag van Feyenoord.
"Ik weet ook niet waarom ik er niet bij hoef te zijn", reageerde Davids in het AD. "Dit is wel balen. Ze hebben me niet gezegd dat ik terug moet naar het tweede ofzo. Ik ga er van uit dat ik nog steeds bij de eerste groep zit."
Dinsdag speelde de talentvolle middenvelder nog mee in het ingelaste oefenduel met Helmond Sport. Opvallend genoeg werden tijdens de Open Dag wel Royston Drenthe en Mohammed Abubakari gepresenteerd. Samen met Davids werden zij tijdens de zomer overgeheveld van het beloftenteam, naar de eerste selectie.
voetbalprimeur
bedankt voor deze nutteloze, niets aan het topic bijdragende postquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, dit is echt zo typisch jullie niveau.
Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van de opendag 2006 van Feyenoord vindt je op www.fr-fotopage.nl
Das al oud man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het boek van Borst geleend, de coolsingel bleef leeg ben benieuwd
feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |