abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40389474
Vorig jaar hadden ze toch ook een verassing... wie was dat ook alweer ?
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:48:34 #3
146730 R81
Ech wel...
pi_40389503
Feyenoord
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40389530
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
pi_40389553
quote:
Jeugdspelers
pi_40389594
En n optreden van Dennis vd Geest!
pi_40389600
quote:
doelde eigenlijk op Tymoschuk, of ie nog komt
pi_40389647
Lijk me niet dat dat nog rond gaat komen.
Feijenoord Rotterdam
pi_40389658
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
pi_40389671
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:

Wie zijn er trouwens de kandidaten voor nieuwe ambassadeur?
pi_40389685
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef Lurtt het volgende:
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
Castelen verkopen, is toch overbodig
pi_40389715
Ja idd, en dan nog Aerts en Mtiliga
pi_40389721
quote:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO

‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.

‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Feyenoord.nl
pi_40389749
Ik denk niet dat Tymoschuk nog komt, helaas..
pi_40389754
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef daaaaan het volgende:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO

‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.

‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:56:25 #16
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40389772
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Castelen verkopen, is toch overbodig
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40389776
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
pi_40389789
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
pi_40389812
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
De nieuwe Lee Towers?
pi_40389818
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:58:50 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40389845
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Hij zat wel gewoon naast Van den Herik in de bestuurskamer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40389866
Hij zat ook op de bank, maar speelde niet (staat op fr-fans forum)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:00:40 #23
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40389896
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Op vi zag ik een intervieuw waar hij in vertelde dat hij op 5 jaar tijd maar 1 wedstrijdt gemist had plus 3 jaar bijna geen zomervakantie gehad had en deze zomer zelfs maar 2,5 weken rust had dus was het nu een goede tijd om een weekje extra rust te nemen.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40389919
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo
We hebben de Ceulaer en Vincken al
pi_40389921
Feyenoord heeft dinsdagmiddag Helmond Sport in een ingelast oefenduel met 3-0 verslagen. De wedstrijd werd gespeeld op het terrein van de VV Smitshoek in Barendrecht. Nicky Hofs was de meest opvallende speler aan Rotterdamse zijde, de middenvelder scoorde voor rust al een zuivere hattrick. De lichtgeblesseerde Castelen en grieperige Dirk Kuyt kwamen niet in actie, Sebastián Pardo liep een spierblessure op.

In de dagen voorafgaand aan de Engelse week wilde Erwin Koeman zijn spelers graag nog eens in alle rust aan het werk zien tegen een tegenstander van een behoorlijk niveau. Daarom werd op stel en sprong een oefenduel georganiseerd tegen Helmond Sport, dat afgelopen seizoen als vierde eindigde in de eerste divisie. In tegenstelling tot de amateurploegen waartegen Feyenoord de afgelopen weken oefende, was het team van trainer Gerald Vanenburg allerminst van plan zich in te graven zodat een open wedstrijd ontstond.

Die positieve instelling moest Helmond al binnen een minuut bekopen met een tegendoelpunt. Joonas Kolkka leverde vanaf links een prachtige voorzet af die door Van Hooijdonk werd ingekopt. Op de inzet van de spits had doelman Begois nog wel een antwoord, op de rebound van Nicky Hofs niet: 1-0. Na de openingstreffer volgde een aardige openingsfase waarin Feyenoord wat goede combinaties op de mat legde. Dat resulteerde na een dik kwartier in de 2-0. Tim Vincken passeerde op snelheid linksback Hobbelen en gaf voor. Nicky Hofs, toch niet bepaald een van de langste spelers van het veld, torende hoog boven de Helmondse verdedigers uit en kopte fraai binnen. Op de tweede treffer volgde een mindere fase van Rotterdamse kant, terwijl Helmond Sport voor wat gevaar zorgde via de snelle rechtsbuiten Orlando Smeekes en de deels bij Feyenoord opgeleide spits Sandro Calabro. Maar de paar keer dat het nodig was stond doelman Patrick Lodewijks op de goede plaats. En tien minuten voor rust was het opnieuw Hofs die de marge tot drie vergrootte. Opnieuw stond Joonas Kolkka aan de basis van het doelpunt. De Fin speelde Theo Lucius in, die op zijn beurt Hofs bediende.

In de tweede helft experimenteerde Koeman met het verdedigingscentrum Vlaar-Greene, terwijl Sebastián Pardo Hofs verving en De Ceulaer kwam voor Vincken. Veel veranderde dat niet aan het spelbeeld. Wel dwong Pieter Collen een strafschop af toen een goede voorzet van zijn voet met de hand werd weggeslagen door een Helmond-verdediger. Het buitenkansje werd door Pierre van Hooijdonk echter niet verzilverd. De spits zag zijn ?Panenkaatje? gekeerd door keeper Kevin Begois. Een andere tegenvaller was het snelle uitvallen van Sebastián Pardo. De Chileen kreeg last van een spier in zijn bovenbeen en moest al na een kwartier in de tweede helft vervangen worden door Lorenzo Davids. In de slotfase van het duel kregen ook Royston Drenthe, Timothy Derijck en stagiair Jacob Lensky nog speeltijd. Op een prachtige volley van Benjamin De Ceulaer na viel er verder echter niet veel meer te genieten in het winderige Smitshoek.

Feyenoord-Helmond Sport 3-0 (3-0)
Scoreverloop:
1-0 Hofs (1.)
2-0 Hofs (14.)
3-0 Hofs (36.)

OPSTELLING FEYENOORD
Lodewijks; Greene, Vlaar (Derijck, 82.), Bahia (Collen, 46.), Bosschaart (Drenthe, 82.); De Guzman (Lensky, 82.), Lucius, Hofs (Pardo, 46./Davids, 62.); Vincken (De Ceulaer, 46.), Van Hooijdonk (Boussaboun, 60.) en Kolkka (Huysegems, 60.)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:04:52 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390042
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:49 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
A.M.A.B
pi_40390106
Hofs heeft nu 9x gescoord en is daarme clubtopscoorder in de voorbereiding, daarna kom Benji met 7.
pi_40390128
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:10:59 #29
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40390218
tvp
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:12:47 #30
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390278
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Ik heb nooit gezegt dat ik tevreden ben. Vind het gewoon onzin om nu al te zeggen dat we weer een net-niet seizoen krijgen. Zie nog geen redenen om tot een dergelijke conclusie te komen...
A.M.A.B
pi_40390309
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
pi_40390390
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
Eerst maar eens kijken of hij het bij Heerenveen redt
pi_40390414
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:19:21 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40390488
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ook zonder aankoop is er geen reden om dat te beweren.
A.M.A.B
pi_40390598
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:21:38 #36
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40392079
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.

Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.

In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
pi_40392097
Ik hoop dat het wat moois wordt
pi_40392201
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.

Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.

In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
Sfeer op de open dag
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:34:28 #39
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40392372
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Omdat, ongeacht de prestaties, het toch gewoon de mooiste club is?
En je niets beters met je vrije zondag kan doen?

Feyenoord TVP
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:38:04 #40
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40392477

hij was er nog wel
pi_40392929
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef daaaaan het volgende:

[..]

De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord? Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40392958
Die sfeeractie Ik heb spontaan geen zin meer om te gaan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:08:44 #43
146730 R81
Ech wel...
pi_40393210
Ik ging toch al niet.
Voor kindjes is het vast wel leuk.

19:08
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40393758
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord?
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessie Al halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
quote:
Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?
pi_40394027
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessie Al halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
[..]

Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?
90% van de clubs staat zonder prijzen aan het eind van het seizoen en toch kunnen ze een leuk jaar gehad hebben.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:41:43 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40394182
SCC kaart aan mijn schoonpa gedoneerd voor zondag tegen Middlesbrough, aangezien ik vrijdag op vakantie vertrek.

Tymoshuck kennen we onderhand wel vergeten lijkt me zo...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_40394202
Niet als er NOOIT een prijs gewonnen wordt, om het jaar moet er natuurlijk óf de schaal, of de beker of CL-voetbal behaald worden, dan is het niet zo zuur als het het jaar daarop een keer niet lukt.

Heerenveen en Utrecht hebben een goed seizoen als ze in de 1/2 finale van de beker staan en 4e worden, Feyenoord niet natuurlijk.

Het was een zwaar KUTseizoen door de climax dit jaar, maar wel een seizoen waarin we aan het einde redelijk hoopvol naar de toekomst kunnen kijken.
pi_40394338
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:

Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
Volgens mij is het meer zijn wat lakse gedrag, nonchalante houding, die Koeman niet zo zinde.
That's all folks!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:47:17 #49
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40394379
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_40394772
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
Dat jij het geen mooie club vindt wil nog niet zeggen dat het geen mooie transfer voor hem is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')