Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Vorig jaar hadden ze toch ook een verassing... wie was dat ook alweer ?
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
Jeugdspelersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
doelde eigenlijk op Tymoschuk, of ie nog komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
En n optreden van Dennis vd Geest!
Castelen verkopen, is toch overbodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef Lurtt het volgende:
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
Feyenoord.nlquote:DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO
‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.
‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef daaaaan het volgende:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO
‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.
‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Castelen verkopen, is toch overbodig
De nieuwe Lee Towers?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
En n optreden van Dennis vd Geest!
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
Hij zat wel gewoon naast Van den Herik in de bestuurskamer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
Op vi zag ik een intervieuw waar hij in vertelde dat hij op 5 jaar tijd maar 1 wedstrijdt gemist had plus 3 jaar bijna geen zomervakantie gehad had en deze zomer zelfs maar 2,5 weken rust had dus was het nu een goede tijd om een weekje extra rust te nemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
We hebben de Ceulaer en Vincken alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.quote:
Ik heb nooit gezegt dat ik tevreden ben. Vind het gewoon onzin om nu al te zeggen dat we weer een net-niet seizoen krijgen. Zie nog geen redenen om tot een dergelijke conclusie te komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Eerst maar eens kijken of hij het bij Heerenveen redtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
Ook zonder aankoop is er geen reden om dat te beweren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
De concurrentie ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
Sfeer op de open dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.
Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.
In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
Omdat, ongeacht de prestaties, het toch gewoon de mooiste club is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord? Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord?
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?quote:Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
90% van de clubs staat zonder prijzen aan het eind van het seizoen en toch kunnen ze een leuk jaar gehad hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessieAl halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
[..]
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?![]()
Volgens mij is het meer zijn wat lakse gedrag, nonchalante houding, die Koeman niet zo zinde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
Dat jij het geen mooie club vindt wil nog niet zeggen dat het geen mooie transfer voor hem is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |